V bakalářské práci se zabývám Analýzou produktů lázní Luhačovice, a.s. pro seniory České republiky. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
Teoretická část pojednává o problematice tohoto tématu, která je získána z odborných zdrojů.
Praktická část se zabývá představením společnosti a je pomocí analýzy srovnána s konkurenčními lázněmi, které pobyty přímo pro seniory také nabízí. Cílem bakalářské práce je navrhnou doporučení, které mají přispět k větší návštěvnosti ze strany nejen seniorů.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I deal with product's analysis of Lázně Luhačovice, a.s. for seniors of the Czech Republic. This work is divided to theoretical and practical part. The theoretical part introduce the company and, thanks to analysis, compare it with other health resorts offering the same seniors services. As a goal of the bachelor thesis I offer the recommendation to improve numbers of visities not just of seniors.
Klíčová slova
Lázeňská péče, senioři, SWOT analýza, PEST analýza, Porterova analýza
Klíčová slova v angličtině
spa care, seniors, SWOT analysis, PEST analysis, Porter's analysis
Rozsah průvodní práce
63 s.(65 139 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
V bakalářské práci se zabývám Analýzou produktů lázní Luhačovice, a.s. pro seniory České republiky. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
Teoretická část pojednává o problematice tohoto tématu, která je získána z odborných zdrojů.
Praktická část se zabývá představením společnosti a je pomocí analýzy srovnána s konkurenčními lázněmi, které pobyty přímo pro seniory také nabízí. Cílem bakalářské práce je navrhnou doporučení, které mají přispět k větší návštěvnosti ze strany nejen seniorů.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I deal with product's analysis of Lázně Luhačovice, a.s. for seniors of the Czech Republic. This work is divided to theoretical and practical part. The theoretical part introduce the company and, thanks to analysis, compare it with other health resorts offering the same seniors services. As a goal of the bachelor thesis I offer the recommendation to improve numbers of visities not just of seniors.
Klíčová slova
Lázeňská péče, senioři, SWOT analýza, PEST analýza, Porterova analýza
Klíčová slova v angličtině
spa care, seniors, SWOT analysis, PEST analysis, Porter's analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k lázeňství v České republice.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav produktů pro seniory ve vybraných lázních České republiky.
Na základě analýzy vypracujte doporučení pro zvýšení úrovně produktů Lázně Luhačovice a.s.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k lázeňství v České republice.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav produktů pro seniory ve vybraných lázních České republiky.
Na základě analýzy vypracujte doporučení pro zvýšení úrovně produktů Lázně Luhačovice a.s.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2. upr. vyd. Praha: Fortuna, 2011, 216 s. ISBN 978-80-7373-107-6.
INDROVÁ, Jarmila, Petr HOUŠKA a Zdenka PETRŮ. Kvalita ve službách cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2011, 169 s. ISBN 978-80-245-1766-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. 3rd ed. New York: Prentice Hall, 2007, 610 s. ISBN 978-0-273-70693-9.
ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007, 212 s. ISBN 978-80-7041-070-7.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2. upr. vyd. Praha: Fortuna, 2011, 216 s. ISBN 978-80-7373-107-6.
INDROVÁ, Jarmila, Petr HOUŠKA a Zdenka PETRŮ. Kvalita ve službách cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2011, 169 s. ISBN 978-80-245-1766-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. 3rd ed. New York: Prentice Hall, 2007, 610 s. ISBN 978-0-273-70693-9.
ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007, 212 s. ISBN 978-80-7041-070-7.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: 50b
Otázky vedoucího:
Jaké jsou nejvýznamnější silné stránky Luhačovic jako lázeňského města?-zodpovězeno zcela
Oponent práce: 41b
Otázky oponenta:
Tvoje práce je zaměřena na seniorskou základnu a tvrdíš, že tato populace má menší příjmy než ostatní, dále, že reklama umístěná na vlakových nádražích je pro tuto skupinu obyvatel nejvhodnější. Čím jsou tato tvrzení podložena?-zodpovězeno částečně
Další otázky:
dr. Novák: Máte k dispozici analýzu toho, kolik % seniorů jezdí vlakem? - zodpovězeno zcela
dr. Novák: Co se léčí v Lázních Luhačovice? Jsou tyto lázně vhodné pro seniory? - zodpovězeno částečně
dr. Dobeš: Zabývala jste se také tím, jaké výkony hradí pojišťovny? - zodpovězeno zcela
dr. Dobeš: Připomínky k PEST analýze - je napsána velmi obecně.