Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace firmy XYZ, s.r.o., působící v oblasti stavebnictví. Cílem práce je navrhnout vhodná řešení ke zlepšení marketingové komunikace firmy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracována dostupná literatura týkající se marketingu, marketingové komunikace a jejich nástrojů. Praktická část je zaměřena na charakteristiku firmy a její aktivity. Dále je analyzován současný stav marketingové komunikace firmy XYZ, s.r.o. V závěru práce bude sestavena SWOT analýza a doporučeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace této firmy.
Anotace v angličtině
This Bachelor´s thesis deals with an analysis of the marketing communication in the company XYZ, s.r.o. which operates in the area of construction industry. The aim of this thesis is to suggest appropriate solutions for improving marketing communication of the company. The work is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part is elaborated available literature related to the marketing, the marketing communication and their instruments. The practical part is focused on characteristics of the company and its activities. Further, it analyses the current state of marketing communication of the company XYZ, s.r.o. In conclusion of Bachelor´s thesis will be drawn up a SWOT analysis and recommended suggestions for improving marketing communication of this company
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace firmy XYZ, s.r.o., působící v oblasti stavebnictví. Cílem práce je navrhnout vhodná řešení ke zlepšení marketingové komunikace firmy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracována dostupná literatura týkající se marketingu, marketingové komunikace a jejich nástrojů. Praktická část je zaměřena na charakteristiku firmy a její aktivity. Dále je analyzován současný stav marketingové komunikace firmy XYZ, s.r.o. V závěru práce bude sestavena SWOT analýza a doporučeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace této firmy.
Anotace v angličtině
This Bachelor´s thesis deals with an analysis of the marketing communication in the company XYZ, s.r.o. which operates in the area of construction industry. The aim of this thesis is to suggest appropriate solutions for improving marketing communication of the company. The work is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part is elaborated available literature related to the marketing, the marketing communication and their instruments. The practical part is focused on characteristics of the company and its activities. Further, it analyses the current state of marketing communication of the company XYZ, s.r.o. In conclusion of Bachelor´s thesis will be drawn up a SWOT analysis and recommended suggestions for improving marketing communication of this company
Zpracujte literární rešerši týkající se oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace firmy XYZ, s.r.o.
Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte doporučení k zefektivnění marketingové komunikace této firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace firmy XYZ, s.r.o.
Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte doporučení k zefektivnění marketingové komunikace této firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace: nové trendy 3. 0. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace: nové trendy 3. 0. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Michal Pilík, Ph.D. - 40 bodů.
Vysvětlete prosím, co je míněno v internetovém marketingu pojmem "konverze". Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: Ing. Mgr. Patrik Jangl - 49 bodů.
Uveďte cíle marketingové komunikace. Proč je důležité stanovení cílů marketingové komunikace. Zodpovězeno zcela.
Prof. Ondrčka: Nejsou navržené náklady na billboard příliš nízké? Jak byste postupovala při účasti na veletrhu? Zodpovězeno zcela.
Ing. Kuderová: Zjišťuje společnost u nových zákazníků jakými marketingovými nástroji byli osloveni? Zodpovězeno zcela.
Ing. Vaněk: Popište prosím podrobněji náklady na účast na veletrhu. Co je největší hrozbou pro společnost? Zodpovězeno zcela.