Cílem bakalářské práce je zanalyzovat image firmy XY, s. r. o. a navrhnout případné opatření pro její zlepšení.
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována problematice image a s ní spojené firemní identitě, dále oblasti zákazník a jeho vliv na image firmy. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány do praxe a za pomoci dotazníkového průzkumu, SWOT analýzy, analýzy CRS a firemní identity je vyhodnocen současný stav mínění zákazníků o firmě. Na základě těchto informací jsou navrženy návrhy na zlepšení současného stavu image firmy.
Anotace v angličtině
Aim of bachelor thesis is to analyze image of the company XY, s.r.o. and to suggest
eventually measures for its improving.
Thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is dedicated to the image and its associated company?s identity; further the customer and its impact on company?s image. Theoretical knowledge?s are applied to the practice in the practical part and the current state of customers meaning about company is evaluated with the help of the questionnaire survey, SWOT analysis, CSR analysis and company?s identity. The proposals for improving the current state of the company?s image are designed on the basis of this information.
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat image firmy XY, s. r. o. a navrhnout případné opatření pro její zlepšení.
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována problematice image a s ní spojené firemní identitě, dále oblasti zákazník a jeho vliv na image firmy. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány do praxe a za pomoci dotazníkového průzkumu, SWOT analýzy, analýzy CRS a firemní identity je vyhodnocen současný stav mínění zákazníků o firmě. Na základě těchto informací jsou navrženy návrhy na zlepšení současného stavu image firmy.
Anotace v angličtině
Aim of bachelor thesis is to analyze image of the company XY, s.r.o. and to suggest
eventually measures for its improving.
Thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is dedicated to the image and its associated company?s identity; further the customer and its impact on company?s image. Theoretical knowledge?s are applied to the practice in the practical part and the current state of customers meaning about company is evaluated with the help of the questionnaire survey, SWOT analysis, CSR analysis and company?s identity. The proposals for improving the current state of the company?s image are designed on the basis of this information.
Proveďte průzkum dostupných literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky o image firmy.
II. Praktická část
Proveďte marketingovou analýzu současné situace image firmy.
Na základě vyhodnocení analýzy navrhněte vhodná řešení pro zlepšení image firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum dostupných literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky o image firmy.
II. Praktická část
Proveďte marketingovou analýzu současné situace image firmy.
Na základě vyhodnocení analýzy navrhněte vhodná řešení pro zlepšení image firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DYTRT, Zdeněk, Pavla STAŇKOVÁ a Lucie TOMANCOVÁ. Manažerská etika: etika v managementu a podnikání. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007, 125 s. ISBN 978-80-7318-645-6.
KOBIELA, Roman. Reklama: 200 tipů, které musíte znát. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2009, 161 s. ISBN 978-80-251-2300-3.
KOTLER, Philip a Pavel MEDEK. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000, 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Seznam doporučené literatury
DYTRT, Zdeněk, Pavla STAŇKOVÁ a Lucie TOMANCOVÁ. Manažerská etika: etika v managementu a podnikání. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007, 125 s. ISBN 978-80-7318-645-6.
KOBIELA, Roman. Reklama: 200 tipů, které musíte znát. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2009, 161 s. ISBN 978-80-251-2300-3.
KOTLER, Philip a Pavel MEDEK. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000, 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí:
Jak se k Vašim návrhům staví vedení společnosti? (odpovězeno částečně)
Otázky oponent:
1. Budou Vaše návrhy v organizaci realizovány? (odpovězeno částečně)
2. Identifikujte alespoň 5 externích faktorů, které mohou organizaci ovlivňovat - příležitosti v rámci SWOT analýzy. (odpovězeno částečně)
Otázky komise:
Doc. Lipták: Image firmy. (odpovězeno částečně)
Dr.Mikeska: E-shop.(odpovězeno částečně)