Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii, která byla použita obchodní firmou XY, s.r.o. při zavádění nové sklízecí mlátičky na český trh. Bakalářská práce je rozdělěna na dvě části ? teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky, důležité pro analýzu marketingové strategie zavádění nového produktu na trh. Praktická část je zaměřena na stávající marketingovou strategii firmy XY, s.r.o. při zavedení nového produktu a doporučení k jejímu zlepšení.
Anotace v angličtině
The main objective of this thesis is to analyse the marketing strategy that was used
by the company XY, s. r. o., for the launch of a new combine harvester on the Czech market. The thesis is divided into two parts - theoretical and analytical. The theoretical part focused on the theoretical knowledge relevant to the analysis of marketing strategy
of a new product launch. The practical describes current marketing strategy of the company XY, Ltd. when launching a new product and recommendations for its improvement.
Klíčová slova
Nový produkt, zavedení produktu na trh, marketingový mix, konkurenční strategie
Klíčová slova v angličtině
New product, product launch, marketing mix, competitive strategy
Rozsah průvodní práce
62 s. (76 771 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii, která byla použita obchodní firmou XY, s.r.o. při zavádění nové sklízecí mlátičky na český trh. Bakalářská práce je rozdělěna na dvě části ? teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky, důležité pro analýzu marketingové strategie zavádění nového produktu na trh. Praktická část je zaměřena na stávající marketingovou strategii firmy XY, s.r.o. při zavedení nového produktu a doporučení k jejímu zlepšení.
Anotace v angličtině
The main objective of this thesis is to analyse the marketing strategy that was used
by the company XY, s. r. o., for the launch of a new combine harvester on the Czech market. The thesis is divided into two parts - theoretical and analytical. The theoretical part focused on the theoretical knowledge relevant to the analysis of marketing strategy
of a new product launch. The practical describes current marketing strategy of the company XY, Ltd. when launching a new product and recommendations for its improvement.
Klíčová slova
Nový produkt, zavedení produktu na trh, marketingový mix, konkurenční strategie
Klíčová slova v angličtině
New product, product launch, marketing mix, competitive strategy
Zásady pro vypracování
Zpracujte kritickou literární rešerši k problematice marketingové strategie.
Charakterizujte firmu XY, s.r.o.
Zpracujte situační analýzu firmy.
Analyzujte stávající marketingovou strategii firmy XY, s.r.o. při zavedení nového produktu na český trh.
Navrhněte novou marketingovou strategii při zavádění nových produktů firmy XY, s.r.o.
Zásady pro vypracování
Zpracujte kritickou literární rešerši k problematice marketingové strategie.
Charakterizujte firmu XY, s.r.o.
Zpracujte situační analýzu firmy.
Analyzujte stávající marketingovou strategii firmy XY, s.r.o. při zavedení nového produktu na český trh.
Navrhněte novou marketingovou strategii při zavádění nových produktů firmy XY, s.r.o.
Seznam doporučené literatury
Armstrong Gary, Kotler Philip. 2005. Marketing: An Introduction. Upper Saddle River: Pearson/Prentice Hall.
Dahlén, Micael. 2010. Marketing Communications: A Brand Narrative Approach. 1st ed. Hoboken: Wiley; Chichester: John Wiley.
Keller, Kevin Lane. 2008. Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity. 3rd Ed. Upper Saddle River: Pearson Education International.
Kotler, Philip. Marketing Management. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2009.
Porter, Michael E. 2004. Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors. New York: Free Press.
Seznam doporučené literatury
Armstrong Gary, Kotler Philip. 2005. Marketing: An Introduction. Upper Saddle River: Pearson/Prentice Hall.
Dahlén, Micael. 2010. Marketing Communications: A Brand Narrative Approach. 1st ed. Hoboken: Wiley; Chichester: John Wiley.
Keller, Kevin Lane. 2008. Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity. 3rd Ed. Upper Saddle River: Pearson Education International.
Kotler, Philip. Marketing Management. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2009.
Porter, Michael E. 2004. Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors. New York: Free Press.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
Could you explain, what kinds of outcome strategiesx you can develop using by combination of quadrants of SWOT Analysis? (e.g. SO, etc.)
Otázky oponenta:
1. Why did you choose companies Agrotec, a.s., Strom Praha, Pekass, a.s. and Phoenix Zeppelin in Analyses of Competitors?
2. Did you consult your recommendations in the company? Will the company implement some of your recommendation?
Student uspokojivě odpověděl na všechny otázky. Práce byla obhájena.