Táto bakalárska práca je zameraná na tému budovania značky. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti boli analyzované literárne zdroje z oblasti budovania značky. Praktická časť sa zaoberá predstavením analyzovanej spoločnosti a realizáciou marketingového prieskumu uskutočneného za pomoci dotazníkového šetrenia. Šetrenie je zamerané na zistenie povedomia o analyzovanej spoločnosti medzi konečnými spotrebiteľmi.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is aimed on the topic of building a brand. The thesis is devided into theoretical and practical parts. The theoretical part focuses on the analysis of literary sources of brand building. In the practical part is introduced analyzed company and realized marketing research proceeded by query sheet detection, aimed on awareness detection of analyzed company between final consumers.
Klíčová slova
značka, budovanie značky, hodnota značky, meranie hodnoty značky, marketingový mix, marketingový výskum
Klíčová slova v angličtině
brand, brand building, brand value, brand value measurement, marketing mix, marketing research
Rozsah průvodní práce
71 s. (85 664 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Táto bakalárska práca je zameraná na tému budovania značky. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti boli analyzované literárne zdroje z oblasti budovania značky. Praktická časť sa zaoberá predstavením analyzovanej spoločnosti a realizáciou marketingového prieskumu uskutočneného za pomoci dotazníkového šetrenia. Šetrenie je zamerané na zistenie povedomia o analyzovanej spoločnosti medzi konečnými spotrebiteľmi.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is aimed on the topic of building a brand. The thesis is devided into theoretical and practical parts. The theoretical part focuses on the analysis of literary sources of brand building. In the practical part is introduced analyzed company and realized marketing research proceeded by query sheet detection, aimed on awareness detection of analyzed company between final consumers.
Klíčová slova
značka, budovanie značky, hodnota značky, meranie hodnoty značky, marketingový mix, marketingový výskum
Klíčová slova v angličtině
brand, brand building, brand value, brand value measurement, marketing mix, marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši dostupných zdrojů o budování značky a její hodnotě.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav budování značky pojišťovny Allianz na Slovensku.
Podle výsledků analýzy navrhněte doporučení pro efektivní budování značky.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši dostupných zdrojů o budování značky a její hodnotě.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav budování značky pojišťovny Allianz na Slovensku.
Podle výsledků analýzy navrhněte doporučení pro efektivní budování značky.
Závěr
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. Managing brand equity: capitalizing on the value of a brand name. 1. vyd. New York: Free Press, 1991, 299 s. ISBN 0-02-900101-3.
HEALEY, Matthew. Co je branding? 1. vyd. Praha: Slovart, 2008, 256 s. ISBN 978-80-7391-167-6.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
TAYLOR, David. Brand management: budování značky od vize k cíli. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007, 226 s. ISBN 978-80-251-1818-4.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. Managing brand equity: capitalizing on the value of a brand name. 1. vyd. New York: Free Press, 1991, 299 s. ISBN 0-02-900101-3.
HEALEY, Matthew. Co je branding? 1. vyd. Praha: Slovart, 2008, 256 s. ISBN 978-80-7391-167-6.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
TAYLOR, David. Brand management: budování značky od vize k cíli. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007, 226 s. ISBN 978-80-251-1818-4.
Přílohy volně vložené
1 CD-ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí 47 bodů: Jak silně mohly být výsledky Vámi realizovaného dotazníkového šetření ovlivněny silnou převahou respondentů v jedné věkové skupině? - zodpovězeno zcela Jaké další nástroje by mohla společnost využít pro podporu budování své značky právě mezi mladou generací (například 18 až 30 let)? - zodpovězeno zcela
Oponent 55 bodů: Marketingový mix se tradičně skládá z tzv. 4P. Setkal jste se již už i s tzv. 6P? - zodpovězeno zcela Jakým způsobem jste přistoupil ke stanovení otázek v dotazníku? - zodpovězeno zcela Z hlediska značky a úspěchu Allianz - Slovenská pojišťovna v SR, myslíte si, že důležitější úlohu sehrává první (Allianz) nebo druhá část (Slovenská pojišťovna)? - zodpovězeno zcela