Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu vstupu firmy LOGITEX na český trh. Teoretická část vychází z poznatků získaných z odborné literatury a popisuje možnosti a formy vstupu na trh. Zpracovává metody jednotlivých analýz tvořící výchozí kritéria pro praktickou část. V té se zaměřuje na představení firmy a produktu samotného, rozebírá vnější a vnitřní prostředí pomocí PEST, Porterovy a SWOT analýzy. Vyhodnocení těchto poznatků dává základ pro stanovení závěrečných návrhů a doporučení.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on the analysis of firm entry LOGITEX on the Czech market. The theoretical part is based on the knowledge gained from literature and describes the possibilities and forms of entry. Prepares various methods of analysis forming the baseline criteria for the practical part. In the practical part focuses on the performance of the company and the product itself analyzes the external and internal environment, using PEST, Porter and SWOT analysis. Evaluating these findings will be the basis for determining the final pro-posals and recommendations.
Klíčová slova
Vstup na trh, strategický marketing, konkurence, SWOT analýza, Porterova metoda pěti sil, PEST analýza, fotovoltaika
Klíčová slova v angličtině
Market entry, marketing strategy, competition, SWOT analysis, Porter's five forces, PEST analysis, photovoltaics
Rozsah průvodní práce
85 s. (104 362 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu vstupu firmy LOGITEX na český trh. Teoretická část vychází z poznatků získaných z odborné literatury a popisuje možnosti a formy vstupu na trh. Zpracovává metody jednotlivých analýz tvořící výchozí kritéria pro praktickou část. V té se zaměřuje na představení firmy a produktu samotného, rozebírá vnější a vnitřní prostředí pomocí PEST, Porterovy a SWOT analýzy. Vyhodnocení těchto poznatků dává základ pro stanovení závěrečných návrhů a doporučení.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on the analysis of firm entry LOGITEX on the Czech market. The theoretical part is based on the knowledge gained from literature and describes the possibilities and forms of entry. Prepares various methods of analysis forming the baseline criteria for the practical part. In the practical part focuses on the performance of the company and the product itself analyzes the external and internal environment, using PEST, Porter and SWOT analysis. Evaluating these findings will be the basis for determining the final pro-posals and recommendations.
Klíčová slova
Vstup na trh, strategický marketing, konkurence, SWOT analýza, Porterova metoda pěti sil, PEST analýza, fotovoltaika
Klíčová slova v angličtině
Market entry, marketing strategy, competition, SWOT analysis, Porter's five forces, PEST analysis, photovoltaics
Zásady pro vypracování
Úvod
I.Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti strategického marketingu a expanze firem na nové trhy.
II.Praktická část
Charakterizujte společnost Logitex, s.r.o. a analyzujte konkurenci na českém trhu.
Proveďte vyhodnocení zvolených analýz.
Na základě výsledků analýzy navrhněte strategii vstupu a doporučení pro firmu Logitex, s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I.Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti strategického marketingu a expanze firem na nové trhy.
II.Praktická část
Charakterizujte společnost Logitex, s.r.o. a analyzujte konkurenci na českém trhu.
Proveďte vyhodnocení zvolených analýz.
Na základě výsledků analýzy navrhněte strategii vstupu a doporučení pro firmu Logitex, s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2005, 651 s. ISBN 0131469185.
PORTER, Michael E. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Praha: Victoria Publishing, 1994, 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
SYNEK, Miloslav a kol. Podniková ekonomika. 5., přeprac. a dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010, 498 s. ISBN 978-80-7400-336-3.
VEBER, Jaromír a Jitka SRPOVÁ. Podnikání malé a střední firmy. 3., aktual. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, 332 s. ISBN 9788024745206.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2005, 651 s. ISBN 0131469185.
PORTER, Michael E. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Praha: Victoria Publishing, 1994, 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
SYNEK, Miloslav a kol. Podniková ekonomika. 5., přeprac. a dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010, 498 s. ISBN 978-80-7400-336-3.
VEBER, Jaromír a Jitka SRPOVÁ. Podnikání malé a střední firmy. 3., aktual. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, 332 s. ISBN 9788024745206.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D. - 48b. Otázky: 1. Jakou životnost mají fotovoltaické panely a jaký způsob jejich likvidace se předpokládá po skončení jejich životnosti? Bude to zátěž pro životní prostředí? Zodpovězeno zcela. 2. Jakou formou spolupracuje firma s Elektrotechnickou fakultou v Žilině? Zodpovězeno zcela.
Oponent BP: Ing. Janka Vydrová, Ph.D. - 46b. Otázky: 1. Budou Vaše návrhy v organizaci realizována? 2. Jaké další faktory mohou ovlivnit Vámi navrhované doporučení? Zodpovězeno zcela.
Další otázky: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D. - Jaká byla reálná částka za zpracování www stránek. Zodpovězeno zcela