Tato diplomová práce se zabývá využitím marketingového mixu pro zvýšení a využití mimosezónních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích. Na základě poznatků z teoretické části se zabývá analýzou jednotlivých částí marketingového mixu. Pomocí SWOT analýzy, Porterova modelu pěti sil a průzkumu konkurence v lokalitě byly zjištěny důležité informace, které přispěly k novým návrhům a doporučení pro firmu. Byl navržen projekt vycházející ze SWOT analýzy, marketingových průzkumů s cílem efektivněji využívat marketingový mix ve firmě a vyhodnocení přínosů projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti.
Annotation in English
This diploma work deals with utilization of marketing mix for enhancement and exploita-tion off-season capacities of hotel Fontana in Luhacovice. Based on the information in theoretical part it is concerned with analysis of individual elements within marketing mix. Through the use of SWOT analysis, Porter’s model of 5 forces and research of spot competition, important information was discovered, which contributed to proposal phras-ing and suggestions for the company. Based on SWOT analysis and marketing re-search the project was suggested for purpose of more effective marketing mix utilization in the company and gain evaluation of this project from the point of practical feasibility.
Keywords
Marketing, Marketingový mix, Porterova analýza 5 komkurenčních sil
Keywords in English
Marketing, Marketing mix, Porter’s model of 5 forces
Length of the covering note
86s., 9 s. obr. přiloh
Language
CZ
Annotation
Tato diplomová práce se zabývá využitím marketingového mixu pro zvýšení a využití mimosezónních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích. Na základě poznatků z teoretické části se zabývá analýzou jednotlivých částí marketingového mixu. Pomocí SWOT analýzy, Porterova modelu pěti sil a průzkumu konkurence v lokalitě byly zjištěny důležité informace, které přispěly k novým návrhům a doporučení pro firmu. Byl navržen projekt vycházející ze SWOT analýzy, marketingových průzkumů s cílem efektivněji využívat marketingový mix ve firmě a vyhodnocení přínosů projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti.
Annotation in English
This diploma work deals with utilization of marketing mix for enhancement and exploita-tion off-season capacities of hotel Fontana in Luhacovice. Based on the information in theoretical part it is concerned with analysis of individual elements within marketing mix. Through the use of SWOT analysis, Porter’s model of 5 forces and research of spot competition, important information was discovered, which contributed to proposal phras-ing and suggestions for the company. Based on SWOT analysis and marketing re-search the project was suggested for purpose of more effective marketing mix utilization in the company and gain evaluation of this project from the point of practical feasibility.
Keywords
Marketing, Marketingový mix, Porterova analýza 5 komkurenčních sil
Keywords in English
Marketing, Marketing mix, Porter’s model of 5 forces
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k cestovnímu ruchu, nástrojům marketingového mixu a lázeňského cestovního ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití nástrojů marketingového mixu v uvedených zařízeních.
Vypracujte projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení mimosezonních kapacit hotelů Fontána I. a Fontána II.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k cestovnímu ruchu, nástrojům marketingového mixu a lázeňského cestovního ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití nástrojů marketingového mixu v uvedených zařízeních.
Vypracujte projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení mimosezonních kapacit hotelů Fontána I. a Fontána II.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Recommended resources
[1] KOTLER P., Marketing podle Kotler, Praha: Grada Publishing, 2001,ISBN 80-247-0016-6
[2] FORSTER, TIMOTHY R.V., Jak získat a udržet zákazníka. Brno: Computers Press, 2002, ISBN 80-7226-663-2
[3] PAYNE A. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 1996,ISBN 80-7169-276-x
[4] JANEČKOVÁ L., VAŠTÍKOVÁ M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing 2001, ISBN 80-7169-995-0
[5] ZBOŘIL K. Marketingový výzkum. Praha: VŠE, 1996, ISBN 80-7079-3893
Recommended resources
[1] KOTLER P., Marketing podle Kotler, Praha: Grada Publishing, 2001,ISBN 80-247-0016-6
[2] FORSTER, TIMOTHY R.V., Jak získat a udržet zákazníka. Brno: Computers Press, 2002, ISBN 80-7226-663-2
[3] PAYNE A. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 1996,ISBN 80-7169-276-x
[4] JANEČKOVÁ L., VAŠTÍKOVÁ M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing 2001, ISBN 80-7169-995-0
[5] ZBOŘIL K. Marketingový výzkum. Praha: VŠE, 1996, ISBN 80-7079-3893