Předmětem bakalářské práce je online marketingová komunikace společnosti, jež se zabývá vývojem a prodejem aplikací a služeb v oblasti IS/IT. Teoretická část se zabývá tématem marketingové komunikace na internetu a problematikou B2B trhů. V praktické části jsou prezentovány výsledky realizovaného marketingového výzkumu, následně je analýze podrobena propagace vybrané firmy na internetu a jsou doporučeny návrhy ke zlepšení.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is the online marketing communications of company that specializes in the development and sales of software and services in IS/IT area. The theoretical part of the study focuses on the topic of internet marketing communications and B2B markets. The results of the realized marketing research are presented in the analytical part, later is analysed the company's promotion on the internet and then the suggestions for improving are proposed in this part.
marketing communications, online marketing, internet marketing, web pages, B2B, marketing research
Rozsah průvodní práce
61 s
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce je online marketingová komunikace společnosti, jež se zabývá vývojem a prodejem aplikací a služeb v oblasti IS/IT. Teoretická část se zabývá tématem marketingové komunikace na internetu a problematikou B2B trhů. V praktické části jsou prezentovány výsledky realizovaného marketingového výzkumu, následně je analýze podrobena propagace vybrané firmy na internetu a jsou doporučeny návrhy ke zlepšení.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is the online marketing communications of company that specializes in the development and sales of software and services in IS/IT area. The theoretical part of the study focuses on the topic of internet marketing communications and B2B markets. The results of the realized marketing research are presented in the analytical part, later is analysed the company's promotion on the internet and then the suggestions for improving are proposed in this part.
marketing communications, online marketing, internet marketing, web pages, B2B, marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Objasněte teoretická východiska k tématu marketingové komunikace na internetu.
Zpracujte literární rešerši týkající se oblasti B2B trhů.
II. Praktická část
Analyzujte nákupní chování B2B zákazníků firmy.
Na základě analýzy nákupního chování navrhněte doporučení pro zlepšení marketingové komunikace firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Objasněte teoretická východiska k tématu marketingové komunikace na internetu.
Zpracujte literární rešerši týkající se oblasti B2B trhů.
II. Praktická část
Analyzujte nákupní chování B2B zákazníků firmy.
Na základě analýzy nákupního chování navrhněte doporučení pro zlepšení marketingové komunikace firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAILEY, Matt. Internet marketing: an hour a day. Indianapolis, Ind.: Wiley, 2011, 567 s. ISBN 978-0-470-63374-8.
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 602 s. ISBN 80-716-9997-7.
Seznam doporučené literatury
BAILEY, Matt. Internet marketing: an hour a day. Indianapolis, Ind.: Wiley, 2011, 567 s. ISBN 978-0-470-63374-8.
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 602 s. ISBN 80-716-9997-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP:
Mgr. Marian Fury
Otázky:
Aký význam hrá využívanie sociálných sietí pri predmetnej spoločnosti. Akú sociálnu sieť by ste okrem Facbeooku odporučil a prečo.
Hodnocení: dostatečně
Oponent BP:
Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.
Otázky:
Jaká byla návštěvnost firemního webu, a jak se vyvíjí počty návštěvníků?
Kdy ve sledovaném období konkrétně firma použila internetový marketingový nástroj a o jaké se jednalo?
Byla zaznamenána nějaká odezva na použité marketingové nástroje?
Pokud Vám v průzkumu vyšlo, že se potencionální zákazníci nejvíce rozhodují na základě referencí a doporučení (str. 39), proč navrhujete zcela nové web stránky?
Hodnocení: dostatečně