Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového řízení o. s. Hvězda. Teoretická část se vztahuje k historii a způsobu založení občanského sdružení. Dále je zaměřena na marketingové procesní řízení, které pojednává o plánování, realizaci a kontrole uvnitř organizace. Závěrečným bodem teoretické části je způsob získávání finančních prostředků k financování činností nestátních neziskových organizací. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu marketingového řízení ve vybrané organizaci. Na základě současného stavu řízení jsou definovány návrhy na zlepšení marketingového řízení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing management of the c. a. Hvězda. The theoretical part deals with the history and the method of establishment of the civic association. It is also focused on the marketing process management that contains planning, realization and control within the organization. The closing point of the theoretical part is the way of acquisition of funds for the financing of the non-governmental organizations activities. The practical part handles with the analysis of the contemporary condition of the marketing management in the selected organization. Based on the current condition of management there are defined the suggestions for the improvement of the marketing management.
Analysis of the marketing management, marketing communication, financing of the non-governmental organizations, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
86 s. (109 426 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového řízení o. s. Hvězda. Teoretická část se vztahuje k historii a způsobu založení občanského sdružení. Dále je zaměřena na marketingové procesní řízení, které pojednává o plánování, realizaci a kontrole uvnitř organizace. Závěrečným bodem teoretické části je způsob získávání finančních prostředků k financování činností nestátních neziskových organizací. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu marketingového řízení ve vybrané organizaci. Na základě současného stavu řízení jsou definovány návrhy na zlepšení marketingového řízení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing management of the c. a. Hvězda. The theoretical part deals with the history and the method of establishment of the civic association. It is also focused on the marketing process management that contains planning, realization and control within the organization. The closing point of the theoretical part is the way of acquisition of funds for the financing of the non-governmental organizations activities. The practical part handles with the analysis of the contemporary condition of the marketing management in the selected organization. Based on the current condition of management there are defined the suggestions for the improvement of the marketing management.
Analysis of the marketing management, marketing communication, financing of the non-governmental organizations, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k analýze marketingového řízení.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení v o.s. Hvězda.
Na základě analýzy navrhněte doporučení na zlepšení stávajícího stavu.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k analýze marketingového řízení.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení v o.s. Hvězda.
Na základě analýzy navrhněte doporučení na zlepšení stávajícího stavu.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
COOPER, John a Peter LANE. Marketingové plánování: praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha: Grada, 1999, 230 s. ISBN 80-7169-641-2.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2009, 256 s. ISBN 978-80-7408-022-7.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
COOPER, John a Peter LANE. Marketingové plánování: praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha: Grada, 1999, 230 s. ISBN 80-7169-641-2.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2009, 256 s. ISBN 978-80-7408-022-7.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
body vedoucího - 44
body oponenta - 51
otázky vedoucího:
1.Jakou reálnou odezvu čtenářů deníku Metro očekáváte, když se doví, že o. s. Hvězda má nedostatek Finančních prostředků? Lidé na obdobné výzvy zpravidla nereagují.
otázka zodpovězena zcela
otázky oponenta:
1.Neziskový sektor, konkrétně občanské sdružení v oblasti sociálních služeb, vykazuje ve většině případů ve svém hospodářském výsledku ztrátu. Proč tomu tak je?
otázka zodpovězena zcela
2.Změní se něco v této oblasti přechodem na právní formu obecně prospěšné společnosti?
otázka zodpovězena zcela
3.Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D. klade otázku: Co si představujete pod pojmem marketingové řízení?
otázka zodpovězena částečně