Bakalárska práca sa zaoberá strategickým plánovaním spoločnosti MPA. Teoretická časť vychádza zo základných poznatkov o strategickom riadení a analýzach vonkajšieho a vnútorného okolia spoločnosti. V nadväznosti na tieto poznatky sú v analytickej časti vykonané jednotlivé analýzy, ktorých výsledky sú sumarizované do prehľadnej analýzy SWOT. Projektová časť sa orientuje na strategické plánovanie stanovením strategických cieľov, vytvorením scenára možného vývoja a navrhnutím konkrétnych odporúčaní pre firmu.
Anotace v angličtině
The bachelor´s thesis deals with the strategic planning of the MPA company. The theoreti-cal part is based on research o knowledge of the strategic management and analysis of the external and internal environment o the company. Based on the theoretical knowledge par-ticular analysis are carried out in the analytical part. The results of the research are summa-rized in comprehensive SWOT of practical analysis. The project part ocuses on strategic planning of petting strategic goals, to create scenarios of possible development and to pro-pose concrete recommendations for the company.
Bakalárska práca sa zaoberá strategickým plánovaním spoločnosti MPA. Teoretická časť vychádza zo základných poznatkov o strategickom riadení a analýzach vonkajšieho a vnútorného okolia spoločnosti. V nadväznosti na tieto poznatky sú v analytickej časti vykonané jednotlivé analýzy, ktorých výsledky sú sumarizované do prehľadnej analýzy SWOT. Projektová časť sa orientuje na strategické plánovanie stanovením strategických cieľov, vytvorením scenára možného vývoja a navrhnutím konkrétnych odporúčaní pre firmu.
Anotace v angličtině
The bachelor´s thesis deals with the strategic planning of the MPA company. The theoreti-cal part is based on research o knowledge of the strategic management and analysis of the external and internal environment o the company. Based on the theoretical knowledge par-ticular analysis are carried out in the analytical part. The results of the research are summa-rized in comprehensive SWOT of practical analysis. The project part ocuses on strategic planning of petting strategic goals, to create scenarios of possible development and to pro-pose concrete recommendations for the company.
Vykonejte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se strategického plánování.
II. Praktická část
Formulujte a stanovte současné strategie ve společnosti.
Navrhněte nový směr strategického plánování na základě analýzy současného strategického plánování ve společnosti MPA.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vykonejte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se strategického plánování.
II. Praktická část
Formulujte a stanovte současné strategie ve společnosti.
Navrhněte nový směr strategického plánování na základě analýzy současného strategického plánování ve společnosti MPA.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 381 s. ISBN 978-80-247-3985-4.
CHARVÁT, Jaroslav. Firemní strategie pro praxi: praktický návod pro manažery a podnikatele: od firemní kultury po schopnost vydělávat peníze: příklady a studie z praxe v ČR. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 201 s. ISBN 80-247-1389-6.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: [strategie a trendy]. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
SRPOVÁ, Jitka. Podnikatelský plán a strategie: teorie a praxe. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 194 s. ISBN 978-80-247-4103-1.
ZUZÁK, Roman. Strategické řízení podniku: teorie a praxe. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 172 s. ISBN 978-80-247-4008-9.
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 381 s. ISBN 978-80-247-3985-4.
CHARVÁT, Jaroslav. Firemní strategie pro praxi: praktický návod pro manažery a podnikatele: od firemní kultury po schopnost vydělávat peníze: příklady a studie z praxe v ČR. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 201 s. ISBN 80-247-1389-6.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: [strategie a trendy]. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
SRPOVÁ, Jitka. Podnikatelský plán a strategie: teorie a praxe. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 194 s. ISBN 978-80-247-4103-1.
ZUZÁK, Roman. Strategické řízení podniku: teorie a praxe. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 172 s. ISBN 978-80-247-4008-9.
Přílohy volně vložené
2 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: doc. Ing. Josef Kubík, CSc. - 51b
Otázky:
1. Kdo představuje hlavní odběratele společnosti MPA? zcela
2. Kteté varianty realizace doporučení očekáváte v letech 2013 a 2014 a to na základě jakých důvodů? zcela
Oponent BP: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D. - 53b
Otázky:
Neuvažovala jste do doporučení, části marketing(s. 65), vložit i zavedení systémuCRM - Customer relationship management? zcela
Další otázky a připomínky:
doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D. Nenašla jsem v práci růst tržeb a náklady za posledních 10 let. Rentabilita 4,6, čím to bylo zapříčiněno? Neřešíte v práci vůbec náklady. Jaká je jejich organizační struktura? částečně
Ing. Karel Šteker, Ph.D. Jak chcete v práci zvýšit zisk o 5 - 7%. částečně