Tématem této bakalářské práce je doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické inovační centrum ve Zlíně. Teoretická část obsahuje poznatky z literatury související s marketingovou strategií a využívání nástrojů marketingu při zavádění nového produktu. Zahrnuta je také kapitola popisující funkci a přínosy vědeckotechnických parků, mezi něž Technologické inovační centrum patří.
Praktická část se týká nového produktu, pro který je na základě SWOT analýzy, analýzy konkurence a dotazníkového šetření vypracováno doporučení marketingové strategie.
Anotace v angličtině
Thetopic of this bachelor thesis is recommendation of marketing strategy for the new product of company Technology innovation centre in Zlin. Theoretical part of the thesis covers information from literature related to marketing strategy and aplication of marketing tools in new product implementation. There is also chapter discribing function and benefits of science and technology parks, that includes Technology innovation centre in Zlin.
The practical part concerns a new product, for which is, based on results of SWOT analysis, competitive analysis and survey research, recommended the marketing strategy.
Klíčová slova
marketingová strategie, nový produkt, marketingový mix, SWOT analýza, vědeckotech-nický park, inovace
Klíčová slova v angličtině
marketing strategy, new product, marketing mix, SWOT analysis, science and technology park, innovation
Rozsah průvodní práce
70 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem této bakalářské práce je doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické inovační centrum ve Zlíně. Teoretická část obsahuje poznatky z literatury související s marketingovou strategií a využívání nástrojů marketingu při zavádění nového produktu. Zahrnuta je také kapitola popisující funkci a přínosy vědeckotechnických parků, mezi něž Technologické inovační centrum patří.
Praktická část se týká nového produktu, pro který je na základě SWOT analýzy, analýzy konkurence a dotazníkového šetření vypracováno doporučení marketingové strategie.
Anotace v angličtině
Thetopic of this bachelor thesis is recommendation of marketing strategy for the new product of company Technology innovation centre in Zlin. Theoretical part of the thesis covers information from literature related to marketing strategy and aplication of marketing tools in new product implementation. There is also chapter discribing function and benefits of science and technology parks, that includes Technology innovation centre in Zlin.
The practical part concerns a new product, for which is, based on results of SWOT analysis, competitive analysis and survey research, recommended the marketing strategy.
Klíčová slova
marketingová strategie, nový produkt, marketingový mix, SWOT analýza, vědeckotech-nický park, inovace
Klíčová slova v angličtině
marketing strategy, new product, marketing mix, SWOT analysis, science and technology park, innovation
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingové strategii při uvedení nového produktu na trh.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav přípravy marketingové strategie při uvádění nového produktu na trh ve společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.
Vypracujte doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingové strategii při uvedení nového produktu na trh.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav přípravy marketingové strategie při uvádění nového produktu na trh ve společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.
Vypracujte doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
body vedoucího - 51
body oponenta - 46
otázky vedoucího:
1. Uvažuje se u pronájmu sdílených kanceláří s odkladem plateb (až si nová firma vydělá)?
otázka zodpovězena zcela
otázky oponenta:
1. Do jaké míry se liší marketing neziskových organizací, jsou zde nějaká specifika.
otázka zodpovězena zcela
2. Ing. Eliška Pastuzsková, Ph.D. klade otázku:
Jakou měli studenti motivaci vyplnit dotazník ve Vašem šetření? Často používáte ?my?. Kdo vystupuje pod pojmem ?my??
otázka zodpovězena zcela
3. Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D. klade otázku: Na základě čeho jste zvolila své téma?
otázka zodpovězena zcela