Tématem této bakalářské práce je propagace pivních produktů v minulosti a současnosti. V první části jsem se zaměřila na nastínění zrodu pivní reklamy a jejího vývoje, na zvláštní značení používané v pivovarském průmyslu, reklamu v tisku a na jednotlivé podoby tištěné propagace v pivovarnictví a jejich vývoj. Druhá část je věnována celkovému pohledu na corporate design pivovarů u nás i ve světě. Třetí a zároveň poslední část je konkrétním nahlédnutím na propagaci tří českých pivovarů od jejich zrodu až do současnosti.
Anotace v angličtině
The subject of this theoretical bachelor thesis is advertising of beer products in the past and now. At the first part I aimed to outline birth of beer advertisment and it?s development, on special marking used in brewing industry, press advertising and particular forms of printed advertisment in brewing and it?s evolution. Second part is paid to overall view on corporate design of breweries in the Czech Republic and abroad. Third and last part is factual insight of advertising and promotion of three Czech brew-houses from it?s rise to nowadays.
Tématem této bakalářské práce je propagace pivních produktů v minulosti a současnosti. V první části jsem se zaměřila na nastínění zrodu pivní reklamy a jejího vývoje, na zvláštní značení používané v pivovarském průmyslu, reklamu v tisku a na jednotlivé podoby tištěné propagace v pivovarnictví a jejich vývoj. Druhá část je věnována celkovému pohledu na corporate design pivovarů u nás i ve světě. Třetí a zároveň poslední část je konkrétním nahlédnutím na propagaci tří českých pivovarů od jejich zrodu až do současnosti.
Anotace v angličtině
The subject of this theoretical bachelor thesis is advertising of beer products in the past and now. At the first part I aimed to outline birth of beer advertisment and it?s development, on special marking used in brewing industry, press advertising and particular forms of printed advertisment in brewing and it?s evolution. Second part is paid to overall view on corporate design of breweries in the Czech Republic and abroad. Third and last part is factual insight of advertising and promotion of three Czech brew-houses from it?s rise to nowadays.
1. Teoretická část
Rozsah práce: minimálně 25 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony.rtf) ve formátu PDF na 1 ks CD nosiči. Dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce, 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která může mít volnější grafickou podobu.
Pokyny pro vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály vážící se k zadanému tématu. Formulujte své závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část
Rozsah práce a pokyny pro vypracování: vytvořte koncepční návrhy vizuálního stylu a dalších grafických prvků, ve variantách. Vytvořte malý design manuál a případně další doprovodné grafické materiály k zadanému tématu.
Praktickou část práce odevzdejte vytištěnou a patřičně adjustovanou v jednom provedení, včetně 1 ks CD nosiče.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část
Rozsah práce: minimálně 25 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony.rtf) ve formátu PDF na 1 ks CD nosiči. Dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce, 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která může mít volnější grafickou podobu.
Pokyny pro vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály vážící se k zadanému tématu. Formulujte své závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část
Rozsah práce a pokyny pro vypracování: vytvořte koncepční návrhy vizuálního stylu a dalších grafických prvků, ve variantách. Vytvořte malý design manuál a případně další doprovodné grafické materiály k zadanému tématu.
Praktickou část práce odevzdejte vytištěnou a patřičně adjustovanou v jednom provedení, včetně 1 ks CD nosiče.
Seznam doporučené literatury
Doporučené zdroje:
veškeré knihovnické fondy na území ČR, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura.
Seznam doporučené literatury
Doporučené zdroje:
veškeré knihovnické fondy na území ČR, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura.