Diplomová práca je zameraná na prípravu kontrolného auditu podľa ISO 9001 v spoločnosti LKW Komponenten s.r.o.
V teoretickej časti bol opísaný vývoj systému manažérstva kvality z historického hľadiska, charakterizovali sa normy ISO radu 9000 a preverovanie funkčnosti systému manažérstva kvality. Praktická časť sa skladá z predstavenia spoločnosti, riešenia a odstraňovania nedostatkov z predchádzajúceho kontrolného auditu, preverovania interných auditov, dokumentácie a podrobného popisu prípravy na kontrolný audit.
Anotace v angličtině
Graduaton thesis focuses on the preparation of control audit according to ISO 9001 in company LKW Komponenten s.r.o.
Theoretical part describes evolution of quality management from historical perspective, ISO standards in the 9000 range as well as function and purpose of the systems of quality management. Practical part includes company introduction, corrective actions originating from the previous audit, review of internal audits and documentation and detailed description of preparation for the control audit.
Klíčová slova
audit, kvalita, Systém manažérstva kvality, ciele, príručka kvality, proces, dokumentácia, norma STN EN ISO 9001: 2008.
Klíčová slova v angličtině
audit, quality, quality management system, objectives, quality manual, process, documentation, STN EN ISO 9001: 2008 standard.
Rozsah průvodní práce
100 s. (109 051 znakov)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práca je zameraná na prípravu kontrolného auditu podľa ISO 9001 v spoločnosti LKW Komponenten s.r.o.
V teoretickej časti bol opísaný vývoj systému manažérstva kvality z historického hľadiska, charakterizovali sa normy ISO radu 9000 a preverovanie funkčnosti systému manažérstva kvality. Praktická časť sa skladá z predstavenia spoločnosti, riešenia a odstraňovania nedostatkov z predchádzajúceho kontrolného auditu, preverovania interných auditov, dokumentácie a podrobného popisu prípravy na kontrolný audit.
Anotace v angličtině
Graduaton thesis focuses on the preparation of control audit according to ISO 9001 in company LKW Komponenten s.r.o.
Theoretical part describes evolution of quality management from historical perspective, ISO standards in the 9000 range as well as function and purpose of the systems of quality management. Practical part includes company introduction, corrective actions originating from the previous audit, review of internal audits and documentation and detailed description of preparation for the control audit.
Klíčová slova
audit, kvalita, Systém manažérstva kvality, ciele, príručka kvality, proces, dokumentácia, norma STN EN ISO 9001: 2008.
Klíčová slova v angličtině
audit, quality, quality management system, objectives, quality manual, process, documentation, STN EN ISO 9001: 2008 standard.
Zásady pro vypracování
Teoretická část:
1. Vývoj kvality
2. Systém managementu kvality
Praktická část:
3. Představení firmy
4. Cíle diplomové práce
5. Analýza současného stavu
6. Příprava společnosti LKW - Komponenten s.r.o. na kontrolní audit
7. Vyhodnocení výsledků auditu
Zásady pro vypracování
Teoretická část:
1. Vývoj kvality
2. Systém managementu kvality
Praktická část:
3. Představení firmy
4. Cíle diplomové práce
5. Analýza současného stavu
6. Příprava společnosti LKW - Komponenten s.r.o. na kontrolní audit
7. Vyhodnocení výsledků auditu
Seznam doporučené literatury
1. HRUBEC, Jozef, Edita VIRČÍKOVÁ a kol. Integrovaný manažérsky systém. 1. vyd. Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2009. 543s. ISBN 978-80-552-0231-0
2. MATEIDES, Alexander a kol. Manažérstvo kvality - História, koncepty, metódy.
1. vyd. Bratislava: Ing. Miroslav Mračko, 2006. 751s. ISBN 80-8057-656-4
3. NENADÁL, Jaroslav. Meření v systémech managementu jakosti. 2. doplněné vydáni. Praha: Management Press, 2004. 333s. ISBN 80-7261-110-0
4. ČSN EN ISO 9001:2008, Systémy managementu kvality - Požadavky. Praha: Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státni skušebnictví.
Seznam doporučené literatury
1. HRUBEC, Jozef, Edita VIRČÍKOVÁ a kol. Integrovaný manažérsky systém. 1. vyd. Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2009. 543s. ISBN 978-80-552-0231-0
2. MATEIDES, Alexander a kol. Manažérstvo kvality - História, koncepty, metódy.
1. vyd. Bratislava: Ing. Miroslav Mračko, 2006. 751s. ISBN 80-8057-656-4
3. NENADÁL, Jaroslav. Meření v systémech managementu jakosti. 2. doplněné vydáni. Praha: Management Press, 2004. 333s. ISBN 80-7261-110-0
4. ČSN EN ISO 9001:2008, Systémy managementu kvality - Požadavky. Praha: Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státni skušebnictví.
Přílohy volně vložené
3 diskety.
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
prof. Hudec - Má firma, pro kterou byla zpracována DP, specialistu, tzv. managera kvality?