Diplomová práce Spotřebitelské chování singles se zabývá charakteristikami této cílové skupiny z hlediska jejich preferencí při nákupním rozhodovacím procesu ohledně trávení volného času. Po vymezení této cílové skupiny následuje průzkum a jeho zhodnocení.
Na základě výsledků je následně navržena konkrétní úprava marketingové komunikace baru, jeho primární cílovou skupinou singles jsou.
Anotace v angličtině
Diploma thesis ?Consumer behaviour of singles deals with characteristics of this target group in terms of their preferences during the buying decision process about spending their free time. After defining the target group follows the research and its evaluation. After that there is proposed a specific modification of marketing communication of a bar, which has singles as its primary target group.
Klíčová slova
Spotřebitelské chování, singles, nákupní rozhodovací proces, výzkum, hloubkový rozhovor, online komunikace, event, komunikace na Facebooku
Klíčová slova v angličtině
Consumer behaviour, singles, decision making process, research, in-depth interview, online communication, event, Facebook communication
Rozsah průvodní práce
94
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce Spotřebitelské chování singles se zabývá charakteristikami této cílové skupiny z hlediska jejich preferencí při nákupním rozhodovacím procesu ohledně trávení volného času. Po vymezení této cílové skupiny následuje průzkum a jeho zhodnocení.
Na základě výsledků je následně navržena konkrétní úprava marketingové komunikace baru, jeho primární cílovou skupinou singles jsou.
Anotace v angličtině
Diploma thesis ?Consumer behaviour of singles deals with characteristics of this target group in terms of their preferences during the buying decision process about spending their free time. After defining the target group follows the research and its evaluation. After that there is proposed a specific modification of marketing communication of a bar, which has singles as its primary target group.
Klíčová slova
Spotřebitelské chování, singles, nákupní rozhodovací proces, výzkum, hloubkový rozhovor, online komunikace, event, komunikace na Facebooku
Klíčová slova v angličtině
Consumer behaviour, singles, decision making process, research, in-depth interview, online communication, event, Facebook communication
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury a následně teoretický základ se zaměřením na spotřebitelské chování a specifikaci segmentu singles. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné problémy, metodiku a cíle práce.
2. Zpracujte dotazníkové šetření a hloubkové rozhovory s příslušníky cílové skupiny s cílem zjistit informace o jejich názorech a postojích. Na základě výsledků průzkumné sondy formulujte specifika cílové skupiny.
3. Navrhněte volnočasovou aktivitu pro cílovou skupinu singles, předložte projekt zaměřený na komunikaci této aktivity, s využitím integrované marketingové komunikace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury a následně teoretický základ se zaměřením na spotřebitelské chování a specifikaci segmentu singles. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné problémy, metodiku a cíle práce.
2. Zpracujte dotazníkové šetření a hloubkové rozhovory s příslušníky cílové skupiny s cílem zjistit informace o jejich názorech a postojích. Na základě výsledků průzkumné sondy formulujte specifika cílové skupiny.
3. Navrhněte volnočasovou aktivitu pro cílovou skupinu singles, předložte projekt zaměřený na komunikaci této aktivity, s využitím integrované marketingové komunikace.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 13th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2009. 662124 s. ISBN 978-0-13-600998-6.
MOOIJ, Marieke de. Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and advertising. 2nd ed. London: SAGE, 2011. 400 s. ISBN 978-1-4129-7990-0.
SCHIFFMAN, Leon G; KANUK, Leslie Lazar. Consumer behavior. 9th ed. Upper Saddle River, N.J.: Pearson/Prentice Hall, 2007. xix s. ISBN 0-13-186960-4.
SKUPNIK, Jaroslav. Antropologie příbuzenství: příbuzenství, manželství a rodina v kulturněantropologické perspektivě. Vyd. 1. Praha: Sociologické nakladatelství (SLON), 2010. 402 s. ISBN 978-80-7419-019-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. Expert (Grada). ISBN 978-802-4735-283.
TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 602 s. ISBN 8071699977.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 13th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2009. 662124 s. ISBN 978-0-13-600998-6.
MOOIJ, Marieke de. Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and advertising. 2nd ed. London: SAGE, 2011. 400 s. ISBN 978-1-4129-7990-0.
SCHIFFMAN, Leon G; KANUK, Leslie Lazar. Consumer behavior. 9th ed. Upper Saddle River, N.J.: Pearson/Prentice Hall, 2007. xix s. ISBN 0-13-186960-4.
SKUPNIK, Jaroslav. Antropologie příbuzenství: příbuzenství, manželství a rodina v kulturněantropologické perspektivě. Vyd. 1. Praha: Sociologické nakladatelství (SLON), 2010. 402 s. ISBN 978-80-7419-019-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. Expert (Grada). ISBN 978-802-4735-283.
TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 602 s. ISBN 8071699977.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Místopředsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Myslíte si, že otázka "je-li respondent single či nikoliv" plně "odfiltrovala zadané respondenty", jak uvádíte na s. 39? Který výklad pojmu singles využíváte ve své práci?
2. Nakolik se dají vaše závěry šetření (s. 65) zobecnit?
3. Naplňují seznamky a večírky pořádané barem Single (komunikační) podstatu eventů?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.