Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace společnosti Raciola Uherský Brod, s.r.o. Hlavním cílem je identifikace současné situace a nalezení nových příležitostí v oblasti marketingové komunikace společnosti. Teoretická část popisuje mar-ketingový mix a marketingovou komunikaci obecně, dále trendy v marketingu a marketin-gové analýzy. Praktická část je věnována představení společnosti, je zde popsán současný stav marketingové komunikace ve firmě, charakteristika konkurence, Porterova analýza, PEST analýza a SWOT analýza. Na základě výsledků analýzy jsou sestaveny nové návrhy a doporučení na zlepšení.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to analyze the marketing communication in the company Raciola Uherský Brod, s.r.o. The main objective is to identify the current situation and finding new opportunities in marketing communications. The theoretical part describes the marketing mix and marketing communications in general and current trends in the marketing and marketing analysis. The practical part is devoted to introduce the company, to describe the current state of marketing communication within the company, characteristics of competi-tion, Porter's analysis, PEST analysis and SWOT analysis. Based on the results of the ana-lysis, new proposals and recommendations for improvement are compiled.
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace společnosti Raciola Uherský Brod, s.r.o. Hlavním cílem je identifikace současné situace a nalezení nových příležitostí v oblasti marketingové komunikace společnosti. Teoretická část popisuje mar-ketingový mix a marketingovou komunikaci obecně, dále trendy v marketingu a marketin-gové analýzy. Praktická část je věnována představení společnosti, je zde popsán současný stav marketingové komunikace ve firmě, charakteristika konkurence, Porterova analýza, PEST analýza a SWOT analýza. Na základě výsledků analýzy jsou sestaveny nové návrhy a doporučení na zlepšení.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to analyze the marketing communication in the company Raciola Uherský Brod, s.r.o. The main objective is to identify the current situation and finding new opportunities in marketing communications. The theoretical part describes the marketing mix and marketing communications in general and current trends in the marketing and marketing analysis. The practical part is devoted to introduce the company, to describe the current state of marketing communication within the company, characteristics of competi-tion, Porter's analysis, PEST analysis and SWOT analysis. Based on the results of the ana-lysis, new proposals and recommendations for improvement are compiled.
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu využití nástrojů marketingové komunikace firmy RACIOLA Uherský Brod, s.r.o.
Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte doporučení k zlepšení marketingové komunikace této firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu využití nástrojů marketingové komunikace firmy RACIOLA Uherský Brod, s.r.o.
Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte doporučení k zlepšení marketingové komunikace této firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s.
ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s.
ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s.
ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s.
ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Ing. Vaněk - 45 bodů. Co vidíte jako největší přínos své práce pro danou firmu? Zodpovězeno zcela. Jakým způsobem bude firma aplikovat Vaše doporučení do chodu společnosti? Zodpovězeno zcela.
Oponent: Ing. Nejedlá - 51 bodů. Který ze současných marketingových trendů by měl být použit v naší společnosti a proč? Zodpovězeno zcela. Proč upřednostňujete tištěnou a venkovní reklamu před reklamou v mediálních prostředcích? Zodpovězeno zcela. Space maticí jste určila jako nejvhodnější konzervativní strategii. Jakou jinou strategii byste volila bez použití space matice proč? Zodpovězeno zcela.
Prof. Ondrčka: Pociťuje firma tlaky ze strany supermarketů, zejména na cenu? Zodpovězeno zcela. Doc. Zámečník: Proč jste nepoužila lokální porovnání, ale globální?
Máte doporučené investice podložené ekonomicky? Zodpovězeno zcela.