Předmětem bakalářské práce je analýza systému motivace pracovníků na dohodu
o pracovní činnosti v telefonním centru Komerční banky, a.s., ve Zlíně. Cílem této práce je na základě provedené analýzy zhodnotit tento systém a navrhnout možnosti řešení, které by vedly ke zvýšení motivace daných pracovníků. Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a zabývá se teoretickými poznatky, které se vztahují k motivaci zaměstnanců. Druhá část je praktická a jsou v ní uvedeny základní údaje o pracovnících na dohodu o pracovní činnosti a telefonním centru Komerční banky, a.s., ve Zlíně. Dále se zde nachází zhodnocení současného stavu systému motivace daných pracovníků. V této části je také analyzován systém motivace daných pracovníků pomocí dotazníkového šetření. Kdy na základě zjištěných výsledků jsou navržena řešení a doporučení ke zlepšení současného stavu.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is the analysis of the system of motivation of employees in a call centre of Komerční banka, a.s., in Zlin who have a work-activity agreement. The aim of this thesis is to evaluate the system and suggest possible solutions that would increase the motivation of the staff. This thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and deals with theoretical knowledge related to the employee motivation. The second is a practical part and includes basic information about employees who have a work-activity agreement in call center Komerční banka, a.s., in Zlín. There is also an assessment of the current state of the staff motivation system. This part includes also an/the analysis of the motivation system using the staff questionnaire survey. Based on the questionnaire survey findings solutions and recommendations are proposed to improve the current state.
Klíčová slova
motivace, zaměstnanec, dohoda o pracovní činnosti, zaměstnanecké benefity, motivační program, dotazník
Předmětem bakalářské práce je analýza systému motivace pracovníků na dohodu
o pracovní činnosti v telefonním centru Komerční banky, a.s., ve Zlíně. Cílem této práce je na základě provedené analýzy zhodnotit tento systém a navrhnout možnosti řešení, které by vedly ke zvýšení motivace daných pracovníků. Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a zabývá se teoretickými poznatky, které se vztahují k motivaci zaměstnanců. Druhá část je praktická a jsou v ní uvedeny základní údaje o pracovnících na dohodu o pracovní činnosti a telefonním centru Komerční banky, a.s., ve Zlíně. Dále se zde nachází zhodnocení současného stavu systému motivace daných pracovníků. V této části je také analyzován systém motivace daných pracovníků pomocí dotazníkového šetření. Kdy na základě zjištěných výsledků jsou navržena řešení a doporučení ke zlepšení současného stavu.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is the analysis of the system of motivation of employees in a call centre of Komerční banka, a.s., in Zlin who have a work-activity agreement. The aim of this thesis is to evaluate the system and suggest possible solutions that would increase the motivation of the staff. This thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and deals with theoretical knowledge related to the employee motivation. The second is a practical part and includes basic information about employees who have a work-activity agreement in call center Komerční banka, a.s., in Zlín. There is also an assessment of the current state of the staff motivation system. This part includes also an/the analysis of the motivation system using the staff questionnaire survey. Based on the questionnaire survey findings solutions and recommendations are proposed to improve the current state.
Klíčová slova
motivace, zaměstnanec, dohoda o pracovní činnosti, zaměstnanecké benefity, motivační program, dotazník
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na motivaci pracovníků.
II. Praktická část
Proveďte analýzu motivace pracovníků na dohodu o pracovní činnosti v telefonním centru Komerční banky, a.s., ve Zlíně a zhodnoťte současnou situaci.
Na základě provedené analýzy navrhněte firmě doporučení ke zvýšení motivace pracovníků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na motivaci pracovníků.
II. Praktická část
Proveďte analýzu motivace pracovníků na dohodu o pracovní činnosti v telefonním centru Komerční banky, a.s., ve Zlíně a zhodnoťte současnou situaci.
Na základě provedené analýzy navrhněte firmě doporučení ke zvýšení motivace pracovníků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ADAIR, John Eric. Efektivní motivace. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004, 178 s. ISBN 80-86851-00-1.
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy: 10. vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
BĚLOHLÁVEK, František. Jak vést a motivovat lidi. Vyd. 5. Brno: Computer Press, 2008, 113 s. ISBN 978-80-251-2235-8.
GREGAR, Aleš. Řízení lidských zdrojů: vybrané kapitoly. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007, 134 s. ISBN 978-80-7318-601-2.
Seznam doporučené literatury
ADAIR, John Eric. Efektivní motivace. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004, 178 s. ISBN 80-86851-00-1.
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy: 10. vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
BĚLOHLÁVEK, František. Jak vést a motivovat lidi. Vyd. 5. Brno: Computer Press, 2008, 113 s. ISBN 978-80-251-2235-8.
GREGAR, Aleš. Řízení lidských zdrojů: vybrané kapitoly. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007, 134 s. ISBN 978-80-7318-601-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí 51
1) Jak chcete přesvědčit vedení firmy, aby pracovníkům na dohodu platilo stravenky? Zcela
2) Máte nějaké doporučení pro firmu, které by vedlo ke zvýšení výkonu pracovníků? Zcela
3) Bezpečnostní přestávky jsou běžným zaměstnancům placeny a ze zákona se počítají do pracovní doby. Proč tomu tak není v KB u pracovníků na dohodu? Zcela
Oponent 50
1) Jaká míra fluktuace je dle vás prospěšná? Jak ji efektivně řídit? Zcela
2) Jak efektivně motivovat pracovníky na DPČ nebo čerstvé absolventy, kteří nemají reálné pracovní zkušenosti a tudíž nemohou porovnat motivační systém s konkurencí (Použiju příměr: Když rodiče vykládají dorůstajícím dětem, aby se např. učily, děti jim nevěří. Dají jim za pravdu (někdy), až po získání reálných zkušeností)?
Březinová - jak se měří bezpečnostní přestávka - zcela
Novák - možnost progresivní mzdy - zcela
Polách - benefity zaměstnavatelů vůči zaměstnancům - zcela