V teoretické částí mé diplomové práce řeším problematiku reklamy a propagace v rozhlase.Úvod jsem věnovala charakteristice a specifikám tohoto média i nutným změnám, kterými prošlo v posledních létech. Jejich důsledkem je např.změna úhlu pohledu na reklamu a vlastní propagaci. S využitím poznatků odborných publikací jsem se snažila konfrontovat teorii s praxí a zařadit do práce rozbor rozhlasové reklamy, její aktuální stav, i fakta, podložená statistickými údaji oficiálních výzkumů.
Pro praktickou část jsem připravila monotématický rozhlasový večer na téma ''Jací jsme‘‘, ve kterém jsem formou rozhlasové hry, fejetonu, rozhovoru se známou osobností a besedy s odborníkem chtěla upozornit na problémy v mezilidských vztazích, především v rodině, související podle mého názoru se změnou chápání partnerství a rodičovství v podmínkách naší stále ještě ''nové‘‘ demokratické společnosti.
Anotace v angličtině
In the theoretical part of my thesis I deal with the issue
of commercial and promotion on the radio. The introduction concerns features and particularities of this medium, and necessary changes it has experienced in the past years. For instance,
a changing frame of reference to its own promotion and commercial is a result of the process. Using knowledge from technical literature I try to compare theory with practice, and in my work I included the analysis of radio commercial, its current state, and facts based on stats coming from official researches.
In the practical section I present my mono-theme evening named ‘‘The Way We Are‘‘, consisting of four forms: a radio drama, a feuilleton, an interview with a well-known personality, and
a conversation with a specialist. By means of this composition I intend to point out problems in interpersonal relations, especially
in families. In my opinion, such problems are connected
with the change of perceiving partnership and parenthood
in conditions created by our ‘‘still new‘‘ democratic society.
radio, commercial, audio commercial, text, Public Realtions, rate of listening
Rozsah průvodní práce
86 s., 15 s.obr.příloh/ 51 s
Jazyk
CZ
Anotace
V teoretické částí mé diplomové práce řeším problematiku reklamy a propagace v rozhlase.Úvod jsem věnovala charakteristice a specifikám tohoto média i nutným změnám, kterými prošlo v posledních létech. Jejich důsledkem je např.změna úhlu pohledu na reklamu a vlastní propagaci. S využitím poznatků odborných publikací jsem se snažila konfrontovat teorii s praxí a zařadit do práce rozbor rozhlasové reklamy, její aktuální stav, i fakta, podložená statistickými údaji oficiálních výzkumů.
Pro praktickou část jsem připravila monotématický rozhlasový večer na téma ''Jací jsme‘‘, ve kterém jsem formou rozhlasové hry, fejetonu, rozhovoru se známou osobností a besedy s odborníkem chtěla upozornit na problémy v mezilidských vztazích, především v rodině, související podle mého názoru se změnou chápání partnerství a rodičovství v podmínkách naší stále ještě ''nové‘‘ demokratické společnosti.
Anotace v angličtině
In the theoretical part of my thesis I deal with the issue
of commercial and promotion on the radio. The introduction concerns features and particularities of this medium, and necessary changes it has experienced in the past years. For instance,
a changing frame of reference to its own promotion and commercial is a result of the process. Using knowledge from technical literature I try to compare theory with practice, and in my work I included the analysis of radio commercial, its current state, and facts based on stats coming from official researches.
In the practical section I present my mono-theme evening named ‘‘The Way We Are‘‘, consisting of four forms: a radio drama, a feuilleton, an interview with a well-known personality, and
a conversation with a specialist. By means of this composition I intend to point out problems in interpersonal relations, especially
in families. In my opinion, such problems are connected
with the change of perceiving partnership and parenthood
in conditions created by our ‘‘still new‘‘ democratic society.
radio, commercial, audio commercial, text, Public Realtions, rate of listening
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 40 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-ROM s prací v datové formě. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu PDF.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály vážící se k zadanému tématu. Formulujte své závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část:
Scénáře budou předloženy ve 3 ks (z toho 1 ks pevná vazba)
Součástí celé práce budou vyplněné formuláře pro OSA a NFA.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 40 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-ROM s prací v datové formě. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu PDF.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály vážící se k zadanému tématu. Formulujte své závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část:
Scénáře budou předloženy ve 3 ks (z toho 1 ks pevná vazba)
Součástí celé práce budou vyplněné formuláře pro OSA a NFA.
Seznam doporučené literatury
Vysekalová J., Komárová R.: Psychologie reklamy, Grada, Praha 2001
Mathausová M.: 12 pádů scénáristiky, FAMU, praha 1996
Carriere J.,C.:Vyprávět příběh, NFA, Praha 1995
Truffaut, F.:Rozhovory Hitchock Truffaut
Vybíral, Z.: Lži, polopravdy a pravda v lidské komunikaci, Portál 2003
Schulz, D.E.: Moderní reklama- umění zaumout, Grada 1995
periodikum Strategie
Seznam doporučené literatury
Vysekalová J., Komárová R.: Psychologie reklamy, Grada, Praha 2001
Mathausová M.: 12 pádů scénáristiky, FAMU, praha 1996
Carriere J.,C.:Vyprávět příběh, NFA, Praha 1995
Truffaut, F.:Rozhovory Hitchock Truffaut
Vybíral, Z.: Lži, polopravdy a pravda v lidské komunikaci, Portál 2003
Schulz, D.E.: Moderní reklama- umění zaumout, Grada 1995
periodikum Strategie