Informace o kvalifikační práci Srovnání nabídky pro retailovou klientelu klasické a nízkonákladové banky na příkladu České spořitelny a.s. a Equa bank a.s.
Předmětem této práce byla analýza bankovních produktů určených pro retailovou klientelu poskytovaných klasickou a nízkonákladovou bankou. Pro srovnání byla zvolena Česká spořitelna a.s. a Equa bank a.s. Teoretická část popisuje problematiku bankovnictví a to jak z historického kontextu, tak i z dnešního. Praktická část je zaměřena na srovnání konkrét-ních produktů, které nabízí Equa bank a Česká spořitelna retailové klientele. Součástí prak-tické částí je i zpracované dotazníkové šetření zjištující spokojenost klientů bank a objas-ňující některé faktory spojené s výběrem typu banky klientem.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis was an analysis banking products for retail clients provided a classic and low-cost bank. For the purpose of comparison were selected Česká spořitelna a.s. and Equa bank a.s. The theoretical part describes the banking - from a historical per-spective, but also from the present. The practical part is focused on the comparison of spe-cific products offered by Equa bank and Česká spořitelna to retail clients. The practical part contains processed recognizing satisfaction survey of bank customers and explaining some of the factors associated with selecting the type of bank client.
Klíčová slova
nízkonákladové bankovnictví, klasická banka, spokojenost klientů bank, bankovní produkty, konkurence
Klíčová slova v angličtině
low cost banking, standard bank, client satisfaction bank, banking products, competition
Rozsah průvodní práce
70
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této práce byla analýza bankovních produktů určených pro retailovou klientelu poskytovaných klasickou a nízkonákladovou bankou. Pro srovnání byla zvolena Česká spořitelna a.s. a Equa bank a.s. Teoretická část popisuje problematiku bankovnictví a to jak z historického kontextu, tak i z dnešního. Praktická část je zaměřena na srovnání konkrét-ních produktů, které nabízí Equa bank a Česká spořitelna retailové klientele. Součástí prak-tické částí je i zpracované dotazníkové šetření zjištující spokojenost klientů bank a objas-ňující některé faktory spojené s výběrem typu banky klientem.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis was an analysis banking products for retail clients provided a classic and low-cost bank. For the purpose of comparison were selected Česká spořitelna a.s. and Equa bank a.s. The theoretical part describes the banking - from a historical per-spective, but also from the present. The practical part is focused on the comparison of spe-cific products offered by Equa bank and Česká spořitelna to retail clients. The practical part contains processed recognizing satisfaction survey of bank customers and explaining some of the factors associated with selecting the type of bank client.
Klíčová slova
nízkonákladové bankovnictví, klasická banka, spokojenost klientů bank, bankovní produkty, konkurence
Klíčová slova v angličtině
low cost banking, standard bank, client satisfaction bank, banking products, competition
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku bank, bankovního systému a charakterizujte vybrané produkty.
II. Praktická část
Analyzujte a srovnejte vybrané produkty České spořitelny a.s. a Equa bank a.s. pro retailovou klientelu.
Proveďte marketingový výzkum spokojenosti klientů a faktorů ovlivňujících volbu banky mezi retailovými klienty.
Navrhněte doporučení pro tyto bankovní domy, která povedou ke zlepšení nebo upevnění jejich pozice na trhu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku bank, bankovního systému a charakterizujte vybrané produkty.
II. Praktická část
Analyzujte a srovnejte vybrané produkty České spořitelny a.s. a Equa bank a.s. pro retailovou klientelu.
Proveďte marketingový výzkum spokojenosti klientů a faktorů ovlivňujících volbu banky mezi retailovými klienty.
Navrhněte doporučení pro tyto bankovní domy, která povedou ke zlepšení nebo upevnění jejich pozice na trhu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BELÁS, Jaroslav. Management komerčných bánk, bankových obchodov a operácií. Vyd. 1. Žilina: GEORG, 2010, 471 s. ISBN 978-80-89401-18-5.
JUŘÍK, Pavel. Historie bank a spořitelen v Čechách a na Moravě. 1. vyd. Praha: Libri, 2011, 190 s. ISBN 978-80-7277-488-3.
KAŠPAROVSKÁ, Vlasta. Banky a komerční obchody. Vyd. 1. Kravaře: Marreal servis, 2010, 172 s. ISBN 978-80-254-6779-4.
PŮLPÁNOVÁ, Stanislava. Komerční bankovnictví v České republice. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2007, 338 s. ISBN 978-80-245-1180-1.
ŠENKÝŘOVÁ, Bohuslava. Bankovnictví. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010, 253 s. ISBN 978-80-7408-029-6.
Seznam doporučené literatury
BELÁS, Jaroslav. Management komerčných bánk, bankových obchodov a operácií. Vyd. 1. Žilina: GEORG, 2010, 471 s. ISBN 978-80-89401-18-5.
JUŘÍK, Pavel. Historie bank a spořitelen v Čechách a na Moravě. 1. vyd. Praha: Libri, 2011, 190 s. ISBN 978-80-7277-488-3.
KAŠPAROVSKÁ, Vlasta. Banky a komerční obchody. Vyd. 1. Kravaře: Marreal servis, 2010, 172 s. ISBN 978-80-254-6779-4.
PŮLPÁNOVÁ, Stanislava. Komerční bankovnictví v České republice. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2007, 338 s. ISBN 978-80-245-1180-1.
ŠENKÝŘOVÁ, Bohuslava. Bankovnictví. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010, 253 s. ISBN 978-80-7408-029-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí 45
1) V závěru práce uvádíte "Společnost (Equa bank a.s.) by se měla zaměřit na lepší propagaci vlastní značky. Dosavadní kampaň považuji za nedostatečnou." Uveďte konkrétní doporučení pro zmíněný bankovní ústav. Zcela
Oponent 48
1) Jaké vidíte hrozby dalších úspěchů EQUA banky na trhu? Zcela