Diplomová práce představuje Projekt realizace zážitkového zájezdu v Karpatských horách. Vytvoření nového produktu cestovního ruchu vychází z teoretické části, která je založena na legislativních podmínkách, typologii a klasifikaci cestovního ruchu, marketingu a managementu cestovního ruchu, zážitkové turistice a zážitkové pedagogice.
Samotný projekt je zformován na základě marketingového výzkumu. Obsahuje charakteristiku klimatických podmínek Karpatských hor. Do detailů je vypracována příprava a realizace projektu včetně harmonogramu zážitkového zájezdu a jeho programu. Praktická část je zakončena rozpočtem a propagací zážitkového zájezdu.
Anotace v angličtině
This thesis presents a project realization of the experiential tour in the Carpathian Mountains. Creation of the new tourism product is built on the theoretical part, which is based on legislative conditions, typology and classification of tourism, marketing and management of tourism, adventure tourism and experiential learning.
The project itself is formed on the marketing research. It contains characteristics of the climatic conditions in the Carpathian Mountains. The preparation and realization of the project is presented in detail, including the experiential tour schedule and program. The practical part of the work is concluded with budget and promotion of the adventure tour.
Diplomová práce představuje Projekt realizace zážitkového zájezdu v Karpatských horách. Vytvoření nového produktu cestovního ruchu vychází z teoretické části, která je založena na legislativních podmínkách, typologii a klasifikaci cestovního ruchu, marketingu a managementu cestovního ruchu, zážitkové turistice a zážitkové pedagogice.
Samotný projekt je zformován na základě marketingového výzkumu. Obsahuje charakteristiku klimatických podmínek Karpatských hor. Do detailů je vypracována příprava a realizace projektu včetně harmonogramu zážitkového zájezdu a jeho programu. Praktická část je zakončena rozpočtem a propagací zážitkového zájezdu.
Anotace v angličtině
This thesis presents a project realization of the experiential tour in the Carpathian Mountains. Creation of the new tourism product is built on the theoretical part, which is based on legislative conditions, typology and classification of tourism, marketing and management of tourism, adventure tourism and experiential learning.
The project itself is formed on the marketing research. It contains characteristics of the climatic conditions in the Carpathian Mountains. The preparation and realization of the project is presented in detail, including the experiential tour schedule and program. The practical part of the work is concluded with budget and promotion of the adventure tour.
Zpracujte kritickou literární rešerši z oblasti týkající se daného tématu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu zájmu o cestovní ruch s důrazem na poskytování služeb v oblasti zážitkové pedagogiky a outdoorových aktivit.
Zpracujte projekt realizace zážitkového zájezdu v Karpatech.
Zhodnoťte přínosy, náklady a rizika projektu, shrňte závěrečná
doporučení a návrhy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši z oblasti týkající se daného tématu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu zájmu o cestovní ruch s důrazem na poskytování služeb v oblasti zážitkové pedagogiky a outdoorových aktivit.
Zpracujte projekt realizace zážitkového zájezdu v Karpatech.
Zhodnoťte přínosy, náklady a rizika projektu, shrňte závěrečná
doporučení a návrhy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HANUŠ, Radek a Lenka CHYTILOVÁ. Zážitkově pedagogické učení. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2816-2.
HERMOCHOVÁ, Soňa. Teambuilding. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-1155-9.
HRKAL, Jan a Radek HANUŠ. Zlatý fond her II. 3. vyd. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-660-8.
JIMÉNEZ MARTÍN, Pedro J. Deporte y turismo: fundamentos de gestión y organización. Madrid: Síntesis, 2011. ISBN 9788497567749.
KOTLER, Philip. Marketing turístico. Espaňa. Madrid: Pearson educación, 2011. ISBN 978-84-8322-740-4.
Seznam doporučené literatury
HANUŠ, Radek a Lenka CHYTILOVÁ. Zážitkově pedagogické učení. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2816-2.
HERMOCHOVÁ, Soňa. Teambuilding. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-1155-9.
HRKAL, Jan a Radek HANUŠ. Zlatý fond her II. 3. vyd. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-660-8.
JIMÉNEZ MARTÍN, Pedro J. Deporte y turismo: fundamentos de gestión y organización. Madrid: Síntesis, 2011. ISBN 9788497567749.
KOTLER, Philip. Marketing turístico. Espaňa. Madrid: Pearson educación, 2011. ISBN 978-84-8322-740-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Radek Blahuš - 43b.
Otázky.
1. Proč je zvolen počet účastníků právě na 7 osob? Je možné tento počet navýšit? Za jakých podmínek?Odpověď: zcela
2. Jaká byste navrhla opatření pro eliminaci či zmírnění vypočítaných rizik?
3. Bude se daný projekt realizovat?Odpověď: zcela
Oponent práce: doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D. - 39b.
Otázky:
1. Cílová skupina daného zájezdu není stanovena z výsledků dotazníkové šeření. Z jakého důvodu jste tedy použila dotazníkové šetření u jiné cílové skupiny než u té pro kterou se zájezd má uskutečnit?Odpověď: uspokojivě
2. V propagačním letáku uvádíte jinou cenu zájezdu než jste v kapitole předešlé vykalkulovala. Odpověď: uspokojivě
3. Při jakém počtu účastníků bude Váš zážitkový zájezd rentabilní?
Doplňující otázky k obhajobě DP:
Ing. Petr Novák, Ph.D.
Otázka: Má organizace pojištění pro daný zájezdy? Odpověď: zcela
Prof. Ing. Pavel Ondrčka, CSc.
Otázka: Jak je řešeno financování ve vašej projektu.Odpověď: uspokojivě
Ing. Josef Krůžela, CSc.
Otázka: Proč jste zaměřila svůj projekt na Karpaty v Rumunsku?Odpověď:uspokojivě