Diplomová práca je rozdelená na teoretickú, analytickú a projektovú časť. Teoretická časť približuje čitateľovi pojem destinačný management a s ním spojenú tvorbu produktu. V analytickej časti je predstavený región Malá Fatra a organizácia cestovného ruchu Malá Fatra. Ďalej sú prevedené geografická analýza, SWOT analýza a analýza dotazníka. Projek-tová časť navrhuje na základe výstupov z analytickej časti zavedenie regionálnej zľavovej karty. Na záver je projekt podrobený ekonomickej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is divided into theoretical, analytical and project part. The teoretical part approachs a reader the term of destination management, that is closely linked to the creation of product. The analytical part contains a description of Mala Fatra region and regional tourism organization Mala Fatra. Then, it is made a geographic analysis, SWOT analysis and questionnaire analysis. The project part is based on the outcome of the analyti-cal part and according to these findings is proposed the implementation of a new regional discount card. Finally, the project is presented from the economical and risk point of view.
Diplomová práca je rozdelená na teoretickú, analytickú a projektovú časť. Teoretická časť približuje čitateľovi pojem destinačný management a s ním spojenú tvorbu produktu. V analytickej časti je predstavený región Malá Fatra a organizácia cestovného ruchu Malá Fatra. Ďalej sú prevedené geografická analýza, SWOT analýza a analýza dotazníka. Projek-tová časť navrhuje na základe výstupov z analytickej časti zavedenie regionálnej zľavovej karty. Na záver je projekt podrobený ekonomickej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is divided into theoretical, analytical and project part. The teoretical part approachs a reader the term of destination management, that is closely linked to the creation of product. The analytical part contains a description of Mala Fatra region and regional tourism organization Mala Fatra. Then, it is made a geographic analysis, SWOT analysis and questionnaire analysis. The project part is based on the outcome of the analyti-cal part and according to these findings is proposed the implementation of a new regional discount card. Finally, the project is presented from the economical and risk point of view.
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte kritickou literární rešerši na dané téma.
II. Praktická část
Analyzujte mikroregion Malá Fatra a činnost Oblastní organizace cestovního ruchu Malá Fatra od jejího vzniku včetně produtové nabítky.
Na základě analýz vytvořte doporučení pro projektové řešení.
Vytvořte projekt zavedení regionální slevové karty pro Oblastní organizaci cestovního ruchu Malá Fatra včetně ekonomické a rizikové analýzy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte kritickou literární rešerši na dané téma.
II. Praktická část
Analyzujte mikroregion Malá Fatra a činnost Oblastní organizace cestovního ruchu Malá Fatra od jejího vzniku včetně produtové nabítky.
Na základě analýz vytvořte doporučení pro projektové řešení.
Vytvořte projekt zavedení regionální slevové karty pro Oblastní organizaci cestovního ruchu Malá Fatra včetně ekonomické a rizikové analýzy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GÚČIK, Marian. Marketing cestovného ruchu. Vyd. 1. Banská Bystrica: DALI-BB pre Slovak-Swiss Tourism, 2011, 264 s. ISBN 978-80-89090-85-3.
INDROVÁ, Jarmila. Cestovní ruch: základy. Vyd. 2. Praha: Oeconomica, 2009, 122 s. ISBN 978-80-245-1569-4.
ORIEŠKA, Ján. Služby v cestovním ruchu. Vyd. 1. V Praze: Idea servis, 2010, 405 [7] s. ISBN 978-80-85970-68-5.
RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Vyd. 1. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-4039-3.
WEAVER, David B. Sustainable tourism: theory and practice. Amsterdam: Elsevier Butterworth-Heinemann, 2006, 240 s. ISBN 075066438X.
Seznam doporučené literatury
GÚČIK, Marian. Marketing cestovného ruchu. Vyd. 1. Banská Bystrica: DALI-BB pre Slovak-Swiss Tourism, 2011, 264 s. ISBN 978-80-89090-85-3.
INDROVÁ, Jarmila. Cestovní ruch: základy. Vyd. 2. Praha: Oeconomica, 2009, 122 s. ISBN 978-80-245-1569-4.
ORIEŠKA, Ján. Služby v cestovním ruchu. Vyd. 1. V Praze: Idea servis, 2010, 405 [7] s. ISBN 978-80-85970-68-5.
RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Vyd. 1. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-4039-3.
WEAVER, David B. Sustainable tourism: theory and practice. Amsterdam: Elsevier Butterworth-Heinemann, 2006, 240 s. ISBN 075066438X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Veronika Janíková - 50b.
Otázky:
1. Charakterizujte prosím, v akom štádiu sa momentálne nachádza Váš projekt.
Odpověď: zcela
Oponent práce: Ing. Ján Sládek - 57b.
Otázky:
1. Ktorý prínos regionálnej zľavovej karty je podľa diplomantky v praxi najdôležitejší? Odpověď: zcela
2. Aký je najvhodnejší spôsob prekonávania rizík projektu - najmä získanie dostatočného množstva spolupracovateľov a dodávateľov zľavových služieb.Odpověď: zcela
Doplňující otázky k obhajobě DP:
Ing. Petr Novák, Ph.D.
Otázka: Jaká je konkurence regionáln slevové karty dané organizace?Odpověď: zcela
prof. Ing. Pavel Ondrčka, CSc.
Otázka: Jak se uplatňují tyto slevy v restauračních zařízeních. Odpověď: Zcela
Otázka: Jak je možné tuto kartu získat? Odpověď: zcela
Ing. Josef Krůžela, CSc.
Otázka: Jak budete získavat informace o zákaznících slevové karty.Odpověď: zcela
Ing. Petr Novák, Ph.D.
Otázka: Kdyby jste zistili, že karta není prospěšná. Jakými kroky by jste tuto situaci řešili. Odpověď: částečně