Diplomová práce prezentuje projekt přípravy a realizace Mezinárodní konference marke-tingu a propagace v cestovním ruchu ? AdCamp 2013. Teoretická část obsahuje literární rešerši zaměřenou na vymezení základních pojmů z oblasti kongresového cestovního ruchu, heritage turismu a následně se zabývá popisem jednotlivých analytických metod užitých v práci. Analytická část, jejíž závěry byly podkladem pro zpracování návrhu výstupního projektu, se zaměřuje na vyhodnocení předchozích ročníků mezinárodní konference AdCamp dle stanovených kritérií. Součástí jsou rovněž analýzy silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb, související s jednotlivými ročníky konference. Projektová část diplo-mové práce se zabývá zpracováním programového a organizačního konceptu mezinárodní konference AdCamp 2013. Výstupní projekt je posléze podroben rizikové a ekonomické analýze. V závěru práce je zhodnocen reálný průběh konference.
Anotace v angličtině
The dissertation presents a proposal and realization project of The International Conference Focused on Marketing and Promotion in Tourism Industry - AdCamp 2013. Theoretical part includes a literature search focused on the congress tourism, heritage tourism and also the description of the analytical methods applied in the diploma theses. The analytical part is concentrated on the evaluation of previous years of the international conference Adcamp according to the selected criterions. The analysis of strengths, weaknesses, opportunities and threats is also included in the analytical part, which conclusions were the basis for the diploma project proposal. The project part of the thesis deals with the conference program and organization scheduling. Subsequently the final project of AdCamp 2013 is processed throught risk and economic analysis and real development of the conference is appraised in the end of dissertation
congress tourism, MICE, heritage tourism, the international conference AdCamp, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
115 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce prezentuje projekt přípravy a realizace Mezinárodní konference marke-tingu a propagace v cestovním ruchu ? AdCamp 2013. Teoretická část obsahuje literární rešerši zaměřenou na vymezení základních pojmů z oblasti kongresového cestovního ruchu, heritage turismu a následně se zabývá popisem jednotlivých analytických metod užitých v práci. Analytická část, jejíž závěry byly podkladem pro zpracování návrhu výstupního projektu, se zaměřuje na vyhodnocení předchozích ročníků mezinárodní konference AdCamp dle stanovených kritérií. Součástí jsou rovněž analýzy silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb, související s jednotlivými ročníky konference. Projektová část diplo-mové práce se zabývá zpracováním programového a organizačního konceptu mezinárodní konference AdCamp 2013. Výstupní projekt je posléze podroben rizikové a ekonomické analýze. V závěru práce je zhodnocen reálný průběh konference.
Anotace v angličtině
The dissertation presents a proposal and realization project of The International Conference Focused on Marketing and Promotion in Tourism Industry - AdCamp 2013. Theoretical part includes a literature search focused on the congress tourism, heritage tourism and also the description of the analytical methods applied in the diploma theses. The analytical part is concentrated on the evaluation of previous years of the international conference Adcamp according to the selected criterions. The analysis of strengths, weaknesses, opportunities and threats is also included in the analytical part, which conclusions were the basis for the diploma project proposal. The project part of the thesis deals with the conference program and organization scheduling. Subsequently the final project of AdCamp 2013 is processed throught risk and economic analysis and real development of the conference is appraised in the end of dissertation
congress tourism, MICE, heritage tourism, the international conference AdCamp, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši poznatků z oblasti kongresového cestovního ruchu a definujte pojem heritage turismus.
Charakterizujte analytické metody použité v práci.
II. Praktická část
Analyzujte průběh minulých ročníků mezinárodní konference AdCamp a proveďte srovnání návštěvnosti.
Na základě zjištěných údajů zhodnoťte vstupní informace pro projekt.
Vypracujte projekt "AdCamp 2013" včetně jeho ekonomické analýzy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši poznatků z oblasti kongresového cestovního ruchu a definujte pojem heritage turismus.
Charakterizujte analytické metody použité v práci.
II. Praktická část
Analyzujte průběh minulých ročníků mezinárodní konference AdCamp a proveďte srovnání návštěvnosti.
Na základě zjištěných údajů zhodnoťte vstupní informace pro projekt.
Vypracujte projekt "AdCamp 2013" včetně jeho ekonomické analýzy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERANOVÁ, Věra. Cestovní ruch a kulturní dědictví. 1. vyd. Praha: Vysoká škola cestovního ruchu a teritoriálních studií, 2011, 124 s. ISBN 978-80-254-9537-7.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 5th ed. Boston: Pearson, 2010, 683 s. ISBN 978-0-13-245313-4.
ORIEŠKA, Ján. Kongresový cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Idea Servis, 2004, 139 s. ISBN 80-859-7045-7.
SCHEJBAL, Ctirad. Optimalizace produktů cestovního ruchu. 1. vyd. Přerov: Vysoká škola logistiky, 2011, 132 s. ISBN 978-80-87179-11-6.
TIMOTHY, Dallen J. a Stephen W. BOYD. Heritage tourism. 1. vyd. Essex: Pearson Education Limited, 2003, 327 s. ISBN 978-0-582-36970-2.
Seznam doporučené literatury
BERANOVÁ, Věra. Cestovní ruch a kulturní dědictví. 1. vyd. Praha: Vysoká škola cestovního ruchu a teritoriálních studií, 2011, 124 s. ISBN 978-80-254-9537-7.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 5th ed. Boston: Pearson, 2010, 683 s. ISBN 978-0-13-245313-4.
ORIEŠKA, Ján. Kongresový cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Idea Servis, 2004, 139 s. ISBN 80-859-7045-7.
SCHEJBAL, Ctirad. Optimalizace produktů cestovního ruchu. 1. vyd. Přerov: Vysoká škola logistiky, 2011, 132 s. ISBN 978-80-87179-11-6.
TIMOTHY, Dallen J. a Stephen W. BOYD. Heritage tourism. 1. vyd. Essex: Pearson Education Limited, 2003, 327 s. ISBN 978-0-582-36970-2.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D. - 53b.
Otázky:
1. Jakým způsobem byste realizátorovi doporučila pokračovat v daných akcích? Jaké změny byste navrhla pro příští ročník. Byly by tyto změny zásadní?
Odpověď: Zcela
2. Jaký je současný potenciál akcí MICE v ČR a v zahraničí?
Odpověď: zcela
Oponent práce: Ing. Aleš Vrba - 58b.
Otázky:
1. Jaký je názor studentky na další spolupráci konferencí AdCamp a Hospitality + Tourism Summit?
Odpověď: Zcela
2. Jaká je cesta k vyrovnanému hospodaření konference?
Odpověď: Zcela
Doplňující otázky k obhajobě DP:
Ing. Petr Novák, Ph.D.
Otázka: Jak se společnost vypořádá se strátou? Z čeho ji bude financovat.
Odpověď: zcela
doc. Ing. Josef Hurta, CSc.
Otázka: Bylo by možné pro organizaci konference zabezpečit levnější ubytování?
Odpověď: zcela