Diplomová práce prezentuje projekt rozšíření služeb v dětských léčebných zařízeních ve společnosti Lázně Luhačovice, a.s. V teoretické části jsou shrnuty poznatky získané studií odborné literatury zabývající se cestovním ruchem, lázeňstvím, marketingovým mixem a dalšími analytickými metodami použitými v práci. Analytická část, sloužící jako podklad pro zpracování návrhu výstupního projektu, se zaměřuje na analýzu současného stavu poskytovaných služeb v dětských léčebných zařízeních společnosti Lázně Luhačovice, a.s. a analýzu volnočasových aktivit pro děti v lázeňském městě Luhačovice a jeho okolí. V projektové části je vypracována studie proveditelnosti projektu výstavby dětského hřiště pro rozšíření a zkvalitnění služeb volnočasových aktivit pro děti v dětských léčebných zařízeních, který je podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
Annotation in English
The diploma thesis is based on project which expands services in children´s treatment centres in Spa Luhačovice, a.s. The theoretical part deals with tousim, spa industry, marketing mix and there are described analytical methods which are used in analytical part. Analytical part is focused on current analysis of children´s treatment centres, which conclusions were the basis for the thesis project, contains of current analyse in children´s treatment centres in Spa Luhačovice, a.s. and there are analysed options of leisure activites for children in spa town Luhačovice and its surroundigs. The project part deals with feasibility study of the construction project of childern´s playground in order to spread such services in treatment centres. The final project is processed throught risk and economic analysis.
Keywords
cestovní ruch, lázeňství, volný čas, marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza, projekt, studie proveditelnosti, dětské hřiště
Keywords in English
tourism, spa industry, leisure time, marketing mix, SWOT analysis, PEST analysis, project, feasibility study, children´s playground
Length of the covering note
101 s.
Language
CZ
Annotation
Diplomová práce prezentuje projekt rozšíření služeb v dětských léčebných zařízeních ve společnosti Lázně Luhačovice, a.s. V teoretické části jsou shrnuty poznatky získané studií odborné literatury zabývající se cestovním ruchem, lázeňstvím, marketingovým mixem a dalšími analytickými metodami použitými v práci. Analytická část, sloužící jako podklad pro zpracování návrhu výstupního projektu, se zaměřuje na analýzu současného stavu poskytovaných služeb v dětských léčebných zařízeních společnosti Lázně Luhačovice, a.s. a analýzu volnočasových aktivit pro děti v lázeňském městě Luhačovice a jeho okolí. V projektové části je vypracována studie proveditelnosti projektu výstavby dětského hřiště pro rozšíření a zkvalitnění služeb volnočasových aktivit pro děti v dětských léčebných zařízeních, který je podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
Annotation in English
The diploma thesis is based on project which expands services in children´s treatment centres in Spa Luhačovice, a.s. The theoretical part deals with tousim, spa industry, marketing mix and there are described analytical methods which are used in analytical part. Analytical part is focused on current analysis of children´s treatment centres, which conclusions were the basis for the thesis project, contains of current analyse in children´s treatment centres in Spa Luhačovice, a.s. and there are analysed options of leisure activites for children in spa town Luhačovice and its surroundigs. The project part deals with feasibility study of the construction project of childern´s playground in order to spread such services in treatment centres. The final project is processed throught risk and economic analysis.
Keywords
cestovní ruch, lázeňství, volný čas, marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza, projekt, studie proveditelnosti, dětské hřiště
Keywords in English
tourism, spa industry, leisure time, marketing mix, SWOT analysis, PEST analysis, project, feasibility study, children´s playground
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k lázeňství.
Charakterizujte analytické metody použité v práci.
II. Praktická část
Analyzujte dosavadní situaci poskytovaných služeb v dětských léčebných zařízeních společnosti Lázně Luhačovice, a.s.
Na základě předchozí analýzy vypracujte projektové řešení na rozšíření služeb v dětských léčebných zařízeních.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k lázeňství.
Charakterizujte analytické metody použité v práci.
II. Praktická část
Analyzujte dosavadní situaci poskytovaných služeb v dětských léčebných zařízeních společnosti Lázně Luhačovice, a.s.
Na základě předchozí analýzy vypracujte projektové řešení na rozšíření služeb v dětských léčebných zařízeních.
Závěr
Recommended resources
ČERTÍK, Miroslav a Věra FIŠEROVÁ. Volný čas, životní styl a cestovní ruch. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2009, 103 s. ISBN 978-80-86578-93-4.
FOTR, Jiří a Ivan SOUČEK. Investiční rozhodování a řízení projektů: jak připravovat, financovat a hodnotit projekty, řídit jejich riziko a vytvářet portfolio projektů. Vyd. 1. Praha: Grada, 2011. 408 s. ISBN 978-80-247-3293-0.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Vyd. 1. Praha: Grada, 2009, 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
ORIEŠKA, Ján. Služby v cestovním ruchu. Vyd. 1. V Praze: Idea servis, 2010. 405 s. ISBN 978-80-85970-68-5.
SEIFERTOVÁ, Věra. Markteting v lázeňském cestovním ruchu. Praha: Vysoká škola cestovního ruhu, hotelnictví a lázeňství, 2003. 120 s. ISBN 80-86592-00-6.
Recommended resources
ČERTÍK, Miroslav a Věra FIŠEROVÁ. Volný čas, životní styl a cestovní ruch. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2009, 103 s. ISBN 978-80-86578-93-4.
FOTR, Jiří a Ivan SOUČEK. Investiční rozhodování a řízení projektů: jak připravovat, financovat a hodnotit projekty, řídit jejich riziko a vytvářet portfolio projektů. Vyd. 1. Praha: Grada, 2011. 408 s. ISBN 978-80-247-3293-0.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Vyd. 1. Praha: Grada, 2009, 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
ORIEŠKA, Ján. Služby v cestovním ruchu. Vyd. 1. V Praze: Idea servis, 2010. 405 s. ISBN 978-80-85970-68-5.
SEIFERTOVÁ, Věra. Markteting v lázeňském cestovním ruchu. Praha: Vysoká škola cestovního ruhu, hotelnictví a lázeňství, 2003. 120 s. ISBN 80-86592-00-6.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
maps, graphs, schemes, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí DP: doc. Ing. Zuzana Tučková. Ph.D. - 46b
Otázky: 1. Jak velký je potenciál vybrané cílové skupiny (tzn. malé děti) a lázeňství budoucnu? částečně
Oponent DP: Ing. Jiří Dědek, MBA - 39b
Otázky:
1. Navrhněte, na základě získaných znalostí, jaké další volnočasové aktivity by jste doporučila vybudovat pro dětské pacienty v Lázních Luhačovice, a.s. a proč? částečně
2. Uveďte prosím konkrétní příklady jak může lázeňská společnost propagovat pobyty KLP či PLP a ovlivňovat klienty, aby využili k této péči právě naši společnost. částečně