Téma diplomové práce je: Zvýšení návštěvnosti v Sn?sa Hotell. Tento hotel se nachází ve střední části Norska. Cílem práce je zvýšení návštěvnosti hotelu, zejména ze strany korporátní klientely.
Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. Obsahem teoretické části jsou teoretické poznatky z oblasti cestovního ruchu a hotelnictví. Je zde popsána problematika marketingu ve službách a jeho specifika v oblasti hotelových služeb. Praktická část je rozdělena na část analytickou a projektovou. Obsahem analytické části je popis a analýza současného stavu hotelu. Náplní projektové části je vytvoření marketingového plánu pro období léto-zima 2013 a celý rok 2014, s cílem zvýšit návštěvnost hotelu.
Anotace v angličtině
The theme of this diploma thesis is: The project of attendance increases in Sn?sa Hotell. This hotel is located in the central part of Norway. The aim of the thesis is to increase the visitor turnout of Sn?sa Hotell, especially the participation of corporate clients.
The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. In the theoretical part there is knowledge of the tourism and hotel industry. This part also deals with issues of marketing services and its specifics in hotel services. The practical part is divided into analytical part and project. The analytical part includes description and analysis of the current situation of the hotel. The aim of the project is to create a marketing plan for summer-winter 2013 and the whole year 2014 in order to increase visitor turnout to the hotel.
hotel industry, hotel services marketing, marketing plan, corporate clientele
Rozsah průvodní práce
98 p.
Jazyk
AN
Anotace
Téma diplomové práce je: Zvýšení návštěvnosti v Sn?sa Hotell. Tento hotel se nachází ve střední části Norska. Cílem práce je zvýšení návštěvnosti hotelu, zejména ze strany korporátní klientely.
Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. Obsahem teoretické části jsou teoretické poznatky z oblasti cestovního ruchu a hotelnictví. Je zde popsána problematika marketingu ve službách a jeho specifika v oblasti hotelových služeb. Praktická část je rozdělena na část analytickou a projektovou. Obsahem analytické části je popis a analýza současného stavu hotelu. Náplní projektové části je vytvoření marketingového plánu pro období léto-zima 2013 a celý rok 2014, s cílem zvýšit návštěvnost hotelu.
Anotace v angličtině
The theme of this diploma thesis is: The project of attendance increases in Sn?sa Hotell. This hotel is located in the central part of Norway. The aim of the thesis is to increase the visitor turnout of Sn?sa Hotell, especially the participation of corporate clients.
The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. In the theoretical part there is knowledge of the tourism and hotel industry. This part also deals with issues of marketing services and its specifics in hotel services. The practical part is divided into analytical part and project. The analytical part includes description and analysis of the current situation of the hotel. The aim of the project is to create a marketing plan for summer-winter 2013 and the whole year 2014 in order to increase visitor turnout to the hotel.
hotel industry, hotel services marketing, marketing plan, corporate clientele
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů z oblasti hotelnictví.
Popište analytické metody použité v diplomové práci.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav hotelu, včetně finančního zhodnocení.
Na základě výsledků analýz formulujte závěry pro projekt.
Vypracujte konkrétní projektové řešení zvýšení návštěvnosti hotelu, včetně jeho ekonomické analýzy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů z oblasti hotelnictví.
Popište analytické metody použité v diplomové práci.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav hotelu, včetně finančního zhodnocení.
Na základě výsledků analýz formulujte závěry pro projekt.
Vypracujte konkrétní projektové řešení zvýšení návštěvnosti hotelu, včetně jeho ekonomické analýzy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír a Pavel KOTEK. Řízení hotelového provozu. 4., přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2007, 240 s. ISBN 978-80-86724-30-0.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha: Ekopress, s.r.o., 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 5th ed. Boston: Pearson, 2010, 683 s. ISBN 978-0-13-245313-4.
MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995, 523 s. ISBN 8085605902.
SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. 5., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2011, 471 s. ISBN 978-80-247-3494-1.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír a Pavel KOTEK. Řízení hotelového provozu. 4., přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2007, 240 s. ISBN 978-80-86724-30-0.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha: Ekopress, s.r.o., 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 5th ed. Boston: Pearson, 2010, 683 s. ISBN 978-0-13-245313-4.
MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995, 523 s. ISBN 8085605902.
SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. 5., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2011, 471 s. ISBN 978-80-247-3494-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D. - 50b.
Otázky:
1.Jak moc se liší trh turismu resp. hotelnictví od trhu např. Zlínského?
Odpověď: zcela
2. Je nějaký podstatný rozdíl obecně v hotelnictví v Norsku oproti České republice (např. kvalita služeb, cena služeb, nabídka služeb,chování zaměstnanců)?
Odpověď: zcela
Oponent práce: doc. Ing. Boris Popesko, Ph.D. - 51b.
Otázky:
1. Jaká dlouhodobá opatření musí vedení hotelu přijmout za účelem zvýšení obsazenosti hotelu?
Odpověď: zcela
Doplňující otázky k obhajobě DP
Ing. Josef Krůžela, CSc.
Otázka: Jaké turistické atraktivity jsou v okolí hotelu?
Odpověď: zcela
Otázka: Co je hlavním zdrojem tržeb hotelu?
Odpověď: zcela
Otázka: Je v okolí hotelu vybudováno podnikatelské prostředí?
Odpoveď: zcela