Diplomová práce se zabývá projektem založení podniku služeb v Moravskoslezském kraji.
Práce je rozvržena do dvou hlavních částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na zpracování teoretických poznatků týkajících se podnikatelského prostředí, založení společnosti, krizového managementu a marketingového výzkumu.
Praktická část obsahuje zpracované a vyhodnocené analýzy, na které navazuje samotný projekt založení společnosti. Na závěr je zpracována SWOT analýza a riziková analýza projektu.
Anotace v angličtině
The thesis deals with project of establishing a company of services in Moravian-Silesian region.
The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part focused on theoretical knowledge concerning the business surroundings, the establishment of the company, crisis management and marketing research.
The practical part contains analysis which are processed and evaluated, are starting a point for the project of establishing of the company. At the conclusion of the thesis is processed SWOT analysis and risk analysis of the project.
Klíčová slova
podnik, podnikatel, společnost, krize, krizové řízení, krizový management, rozpočet, finanční plán
Klíčová slova v angličtině
company, entrepreneur, business, crisis, crisis management, budget, financial plan
Rozsah průvodní práce
89 s. (122 626 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá projektem založení podniku služeb v Moravskoslezském kraji.
Práce je rozvržena do dvou hlavních částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na zpracování teoretických poznatků týkajících se podnikatelského prostředí, založení společnosti, krizového managementu a marketingového výzkumu.
Praktická část obsahuje zpracované a vyhodnocené analýzy, na které navazuje samotný projekt založení společnosti. Na závěr je zpracována SWOT analýza a riziková analýza projektu.
Anotace v angličtině
The thesis deals with project of establishing a company of services in Moravian-Silesian region.
The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part focused on theoretical knowledge concerning the business surroundings, the establishment of the company, crisis management and marketing research.
The practical part contains analysis which are processed and evaluated, are starting a point for the project of establishing of the company. At the conclusion of the thesis is processed SWOT analysis and risk analysis of the project.
Klíčová slova
podnik, podnikatel, společnost, krize, krizové řízení, krizový management, rozpočet, finanční plán
Klíčová slova v angličtině
company, entrepreneur, business, crisis, crisis management, budget, financial plan
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se založení podniku a krizového managementu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu podnikatelského prostředí v oblasti krizového managementu.
Na základě provedených analýz vypracujte východiska pro projekt.
Vypracujte konkrétní projektové řešení založení podniku.
Zhodnoťte možná rizika a přínosy daného projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se založení podniku a krizového managementu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu podnikatelského prostředí v oblasti krizového managementu.
Na základě provedených analýz vypracujte východiska pro projekt.
Vypracujte konkrétní projektové řešení založení podniku.
Zhodnoťte možná rizika a přínosy daného projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří a Ivan SOUČEK. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 356 s. ISBN 80-247-0939-2.
HÁLEK, Vítězslav. Krizový management: teorie a praxe. 1. vyd. Bratislava: DonauMedia, 2008, 322 s. ISBN 978-80-89364-00-8.
KORÁB, Vojtěch a Mária REŽŇÁKOVÁ. Podnikatelský plán. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007, 216 s. ISBN 978-80-251-1605-0.
LERBINGER, Otto. The crisis manager: facing disasters, conflicts, and failures. 2nd ed. New York: Routledge, 2012, 378 s. ISBN 978-0-415-89231-5.
RAIS, Roman. Specifika krizového managementu. 1. vyd. Ostrava: Key Publishing, 2007, 92 s. ISBN 978-80-87071-11-3.
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří a Ivan SOUČEK. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 356 s. ISBN 80-247-0939-2.
HÁLEK, Vítězslav. Krizový management: teorie a praxe. 1. vyd. Bratislava: DonauMedia, 2008, 322 s. ISBN 978-80-89364-00-8.
KORÁB, Vojtěch a Mária REŽŇÁKOVÁ. Podnikatelský plán. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007, 216 s. ISBN 978-80-251-1605-0.
LERBINGER, Otto. The crisis manager: facing disasters, conflicts, and failures. 2nd ed. New York: Routledge, 2012, 378 s. ISBN 978-0-415-89231-5.
RAIS, Roman. Specifika krizového managementu. 1. vyd. Ostrava: Key Publishing, 2007, 92 s. ISBN 978-80-87071-11-3.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí 45
Jaké pozitiva má podle Vás využití externího krizového manažera v porovnání s krizovým manažerem jako zaměstancem dané firmy?
Oponent 31
1. Jakým způsobem hodlá nová společnost získat klientelu v začátcích podnikání (kromě avizovaných drobných marketingových akcí)? Zcela
2. Tab. 22 - vysvětlete způsob stanovení položky mzdy. Zcela
Mikeska - tabulka s.40, trend zanikajících subjektů a důvody - zcela
Juřičková - způsob získání klientů - zcela
Popesko - plánovaný rozpočet - chybí deteilní rozpracování nákladů