Ve své bakalářské práci popisuji přípravu realizace a samotnou realizaci propagačního filmu Fakulty multimediálních komunikací. Charakter snímku má blízko k dokumentár-nímu žánru. Zdůvodňuji zde použité postupy a technologie a představuji dotazované stu-denty a jejich specializace. Pozornost je věnována i nerealizovaným verzím scénáře se zdůvodněním jejich zamítnutí. Propagační film se snaží působit informativně s dvěma hlavními cíly nalákat středoškolské studenty a současně důstojně reprezentovat školu před dospělými diváky.
Anotace v angličtině
In my Bachelor’s diploma thesis I describe the pre-realization process and the realization itself of the propagation movie of Faculty of Multimedia Communications. The character of the movie is very close to documentary genre. I mention the reason of using particular methods and technologies and I introduce the interviewed students and their specializa-tions. The attention is also paid to unrealized versions of script with giving the reason of rejection. The Propagation movie tries to be informative with the two main goals: to at-tract high school’s students and at the same time, to worthy represent the university to adult audience.
Faculty of Multimedia Communications, propagation movie, the Zlin Dream, Marketing and Social Communications, Graphic Design, Fash-ion Design, Industrial Design, Animation, Shoe Design, Advertising Photography, Audiovisual Arts, 3D Design, cube, students, specializa-tion, branch, studio
Rozsah průvodní práce
34 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci popisuji přípravu realizace a samotnou realizaci propagačního filmu Fakulty multimediálních komunikací. Charakter snímku má blízko k dokumentár-nímu žánru. Zdůvodňuji zde použité postupy a technologie a představuji dotazované stu-denty a jejich specializace. Pozornost je věnována i nerealizovaným verzím scénáře se zdůvodněním jejich zamítnutí. Propagační film se snaží působit informativně s dvěma hlavními cíly nalákat středoškolské studenty a současně důstojně reprezentovat školu před dospělými diváky.
Anotace v angličtině
In my Bachelor’s diploma thesis I describe the pre-realization process and the realization itself of the propagation movie of Faculty of Multimedia Communications. The character of the movie is very close to documentary genre. I mention the reason of using particular methods and technologies and I introduce the interviewed students and their specializa-tions. The attention is also paid to unrealized versions of script with giving the reason of rejection. The Propagation movie tries to be informative with the two main goals: to at-tract high school’s students and at the same time, to worthy represent the university to adult audience.
Faculty of Multimedia Communications, propagation movie, the Zlin Dream, Marketing and Social Communications, Graphic Design, Fash-ion Design, Industrial Design, Animation, Shoe Design, Advertising Photography, Audiovisual Arts, 3D Design, cube, students, specializa-tion, branch, studio
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 25 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-ROM s prací v datové formě. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu PDF.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály vážící se k zadanému tématu. Formulujte své závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část:
Režijní vedení propagačního filmu, který bude předložen na 3 ks DVD.
Součástí celé práce budou vyplněné formuláře pro OSA a NFA.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 25 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-ROM s prací v datové formě. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu PDF.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály vážící se k zadanému tématu. Formulujte své závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část:
Režijní vedení propagačního filmu, který bude předložen na 3 ks DVD.
Součástí celé práce budou vyplněné formuláře pro OSA a NFA.
Seznam doporučené literatury
Adler, J.: Cesty k filmovému dokumentu, FAMU, Praha 1997
Císař, J.: Základy dramaturgie, SNP, Praha 1986
Kučera, J.: Střihová skladba ve filmu a televizi, FAMU, Praha 2002
Křížek, Z.: Jak psát reklamní text, Grada, Praha 1998
Vysekalová, J.: Psychologie reklamy, Grada, Praha 2001
Seznam doporučené literatury
Adler, J.: Cesty k filmovému dokumentu, FAMU, Praha 1997
Císař, J.: Základy dramaturgie, SNP, Praha 1986
Kučera, J.: Střihová skladba ve filmu a televizi, FAMU, Praha 2002
Křížek, Z.: Jak psát reklamní text, Grada, Praha 1998
Vysekalová, J.: Psychologie reklamy, Grada, Praha 2001