V této práci popisuji způsob přípravy a samotné tvorby propagačního filmu pro Uni-verzitu Tomáše Bati ve Zlíně. Práce obsahuje nastínění výběru zpracování podle zadání, způsob práce s původním scénářem a změny v něm provedené. Popisuji také následnou rea-lizaci v terénu a střihovou a obrazovou postprodukci, výběr hudebního podkresu a popis finálních konzultací s pedagogy a zadavatelem. Text obsahuje obě verze scénáře a podrobný rozbor přístupu k zadanému problému.
Anotace v angličtině
I describe in this work preparation and creation way of promotional film for Tomas Bata University in Zlin. The work consist of delineation choice of processing according to assignment, way of work with original script and included changes. It also contains descrip-tion of consequential realization in terrain, editing and visual postproduction, choice of mu-sical setting and description of final consultation with professors and submitter. The text contains both version of skript and intimate analysis of approaching to the given problem.
Klíčová slova
propagační film UTB
Klíčová slova v angličtině
promotional film of TBU
Rozsah průvodní práce
66 s.
Jazyk
CZ
Anotace
V této práci popisuji způsob přípravy a samotné tvorby propagačního filmu pro Uni-verzitu Tomáše Bati ve Zlíně. Práce obsahuje nastínění výběru zpracování podle zadání, způsob práce s původním scénářem a změny v něm provedené. Popisuji také následnou rea-lizaci v terénu a střihovou a obrazovou postprodukci, výběr hudebního podkresu a popis finálních konzultací s pedagogy a zadavatelem. Text obsahuje obě verze scénáře a podrobný rozbor přístupu k zadanému problému.
Anotace v angličtině
I describe in this work preparation and creation way of promotional film for Tomas Bata University in Zlin. The work consist of delineation choice of processing according to assignment, way of work with original script and included changes. It also contains descrip-tion of consequential realization in terrain, editing and visual postproduction, choice of mu-sical setting and description of final consultation with professors and submitter. The text contains both version of skript and intimate analysis of approaching to the given problem.
Klíčová slova
propagační film UTB
Klíčová slova v angličtině
promotional film of TBU
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 25 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-ROM s prací v datové formě. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu PDF.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály vážící se k zadanému tématu. Formulujte své závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část:
Režijní vedení propagačního filmu, který bude předložen na 3 ks DVD.
Součástí celé práce budou vyplněné formuláře pro OSA a NFA.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 25 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-ROM s prací v datové formě. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu PDF.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály vážící se k zadanému tématu. Formulujte své závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část:
Režijní vedení propagačního filmu, který bude předložen na 3 ks DVD.
Součástí celé práce budou vyplněné formuláře pro OSA a NFA.
Seznam doporučené literatury
Adler, J.: Cesty k filmovému dokumentu, FAMU, Praha 1997
Císař, J.: Základy dramaturgie, SNP, Praha 1986
Kučera, J.: Střihová skladba ve filmu a televizi, FAMU, Praha 2002
Křížek, Z.: Jak psát reklamní text, Grada, Praha 1998
Vysekalová, J.: Psychologie reklamy, Grada, Praha 2001
Seznam doporučené literatury
Adler, J.: Cesty k filmovému dokumentu, FAMU, Praha 1997
Císař, J.: Základy dramaturgie, SNP, Praha 1986
Kučera, J.: Střihová skladba ve filmu a televizi, FAMU, Praha 2002
Křížek, Z.: Jak psát reklamní text, Grada, Praha 1998
Vysekalová, J.: Psychologie reklamy, Grada, Praha 2001