Tématem diplomové práce je optimalizace provozu obchodní firmy Baťa a.s. Teoretická část sloužící jako podklad pro zpracování praktické části popisuje provoz maloobchodní prodejny a optimalizaci a modelování podnikových procesů. V úvodu praktické části je krátce představena společnost a následně je provedena analýza vybraných procesů. Projektová část práce se zabývá návrhy na zlepšení a jejich možnou implementací za účelem optimalizace provozu prodejen.
Anotace v angličtině
The topic of this thesis is to optimize the operation of the retail company Bata, Inc. The theoretical part, used as a basis for handling the practical part, describes the operation of retail stores and optimization and modeling of processes. The beginning of the analytical part briefly introduces the company followed by an analysis of selected processes. The project part deals with the suggestions for improvement and their possible implementation in order to optimize the operation of stores.
retail, retail outlet, store manager, process, process optimization, process visualization, flowchart, process map, ARIS, lean administration, 5S
Rozsah průvodní práce
91 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem diplomové práce je optimalizace provozu obchodní firmy Baťa a.s. Teoretická část sloužící jako podklad pro zpracování praktické části popisuje provoz maloobchodní prodejny a optimalizaci a modelování podnikových procesů. V úvodu praktické části je krátce představena společnost a následně je provedena analýza vybraných procesů. Projektová část práce se zabývá návrhy na zlepšení a jejich možnou implementací za účelem optimalizace provozu prodejen.
Anotace v angličtině
The topic of this thesis is to optimize the operation of the retail company Bata, Inc. The theoretical part, used as a basis for handling the practical part, describes the operation of retail stores and optimization and modeling of processes. The beginning of the analytical part briefly introduces the company followed by an analysis of selected processes. The project part deals with the suggestions for improvement and their possible implementation in order to optimize the operation of stores.
retail, retail outlet, store manager, process, process optimization, process visualization, flowchart, process map, ARIS, lean administration, 5S
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny z dané oblasti a popište teoretická východiska pro zpracování praktické části diplomové práce.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu ve společnosti Baťa a.s.
Na základě výsledků analýzy navrhněte východiska pro zlepšení.
Vypracujte projekt optimalizace provozu prodejen ve společnosti Baťa a.s.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny z dané oblasti a popište teoretická východiska pro zpracování praktické části diplomové práce.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu ve společnosti Baťa a.s.
Na základě výsledků analýzy navrhněte východiska pro zlepšení.
Vypracujte projekt optimalizace provozu prodejen ve společnosti Baťa a.s.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HAMMOND, Richard. Chytře vedená prodejna: jak mít více zákazníků a větší tržby. 3., aktualiz. a rozš. vyd., 2. české vyd. Praha: Grada, 2012, 196 s. ISBN 978-80-247-4162-8.
JOBBER, David a Geoff LANCASTER. Management prodeje. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2001, xiii, 431 s. ISBN 80-7226-533-4.
LYKOVÁ, Jana. Jak organizovat a řídit úspěšný prodej. 1. vyd. Praha: Grada, 2002, 199 s. ISBN 8024702053.
MAINZOVÁ, Eva. Řízení obchodních činností. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita, 2001, 144 s. ISBN 8070827211.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck, 2009, xvii, 240 s. ISBN 978-80-7400-098-0.
Seznam doporučené literatury
HAMMOND, Richard. Chytře vedená prodejna: jak mít více zákazníků a větší tržby. 3., aktualiz. a rozš. vyd., 2. české vyd. Praha: Grada, 2012, 196 s. ISBN 978-80-247-4162-8.
JOBBER, David a Geoff LANCASTER. Management prodeje. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2001, xiii, 431 s. ISBN 80-7226-533-4.
LYKOVÁ, Jana. Jak organizovat a řídit úspěšný prodej. 1. vyd. Praha: Grada, 2002, 199 s. ISBN 8024702053.
MAINZOVÁ, Eva. Řízení obchodních činností. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita, 2001, 144 s. ISBN 8070827211.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck, 2009, xvii, 240 s. ISBN 978-80-7400-098-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
prof.Ing. Felicita Chromjaková,PhD., vedoucí práce: 49 bodů
1. Co lze považovat za klíčové optimalizační řešení z pohledu zákazníka v analyzovaném maloobchodním provozu? otázka zodpovězena:zcela
2. Lze realizovat další optimalizační opatření v maloobchodním provozu, která by víc využívala moderní internetové aplikace s cílem zvýšit objem prodeje nebo snížit objem neoslovených zákazníků? otázka zodpovězena:zcela
doc. Ing. Rastislav Rajnoha Ph.D, oponent práce: 50 bodů
1. Str. 44 - Tabulka 2 - Uvádí výsledky vlastního zpracování SWOT analýzy. Jaké závěry z uvedené analýzy byste dokýzali přijmout? V jakém kvadrantu SWOT matice se firma nachází? otázka zodpovězena:zcela
2. Str. 49 - 70 - Jsou analyzovány 3 3 vybrané procesy ve vybrané prodejní firmě Baťa - reklamace, inventury a plánování směn. Jaké další důležité procesy byste doporučil dále analyzovat pro zlepšení a optimalizaci celého obchodního provozu.
otázka zodpovězena:zcela
3. Jaké kroky byste doporučila přijmout v případě realizace Vašich opatření z pohledu ušetřeného času v procesech reklamace a plánování směn, aby se Vámi vyčíslené náklady a úspory reálně aj projevili na hospodářském výsledku? Pro jaké jiné hodnotu přidávající procesy byste využila ušetřené lidské zdroje a náklady?
otázka zodpovězena:zcela
Ing. Romana Bartošíková Ph.D.:Ekonomické zhodnocení. Kolik Vás bude stát zlepšení navržené v DP? otázka zodpovězena: částečně
Ing. Lucie Macurová Ph.D.:Jak si představujte fungování čárových kódů? Reklamace ve firmě Baťa. otázka zodpovězena: zcela
Doc. Ing. Roman Bobák Ph.D.: Jaké optimalizační kritérium bylo stanoveno v DP? Bylo těchto kritérií dosaženo a v jakém rozsahu? Vychází SWOT analýza z Vašeho subjektivního názoru nebo z interních podkladů? Myslíte si, že by pomohlo tisknout jednotlivé protokoly a zakládat je na prodejně? otázka zodpovězena:částečně