Cílem diplomové práce je tvorba marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC pro rok 2013. Teoretická část je zaměřena na shrnutí teoretických poznatků týkajících se mar-ketingu služeb a specifik marketingu zdravotnictví. Praktická část je tvořena dvěma celky. Analytická část zahrnuje představení kliniky a jejích služeb a marketingovou situační ana-lýzu. Na základě výsledků analýzy je v projektové části práce vypracován projekt marke-tingového plánu pro rok 2013, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create Marketing project plan for private Eye Clinic ABC for year 2013. The theoretical part is focused on summarizing the theoretical knowledge con-cerning the marketing services and specifics of marketing of health care. The practical part consists of two parts. The analytical part includes description of clinics and services and marketing situation analysis. On the basis of the results of the analysis there is the Market-ing project plan for year 2013 created. The Marketing project also contains cost, time and risk analysis.
marketing, services, marketing services, private eye clinic, marketing of health care, marketing plan
Rozsah průvodní práce
133
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je tvorba marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC pro rok 2013. Teoretická část je zaměřena na shrnutí teoretických poznatků týkajících se mar-ketingu služeb a specifik marketingu zdravotnictví. Praktická část je tvořena dvěma celky. Analytická část zahrnuje představení kliniky a jejích služeb a marketingovou situační ana-lýzu. Na základě výsledků analýzy je v projektové části práce vypracován projekt marke-tingového plánu pro rok 2013, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create Marketing project plan for private Eye Clinic ABC for year 2013. The theoretical part is focused on summarizing the theoretical knowledge con-cerning the marketing services and specifics of marketing of health care. The practical part consists of two parts. The analytical part includes description of clinics and services and marketing situation analysis. On the basis of the results of the analysis there is the Market-ing project plan for year 2013 created. The Marketing project also contains cost, time and risk analysis.
marketing, services, marketing services, private eye clinic, marketing of health care, marketing plan
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky týkající se marketingového řízení v oblasti marketingu služeb a zdůrazněte úlohu marketingového plánu jako nástroje plánování.
Aplikujte tyto teoretické poznatky na specifickou oblast zdravotnictví.
II. Praktická část
Charakterizujte vybraný subjekt a analyzujte úroveň současného
marketingového řízení.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projet marketingového plánu soukromé oční kliniky ABC na rok 2013.
Zhodnoťte navrhovaný plán z hlediska implementace do praxe.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky týkající se marketingového řízení v oblasti marketingu služeb a zdůrazněte úlohu marketingového plánu jako nástroje plánování.
Aplikujte tyto teoretické poznatky na specifickou oblast zdravotnictví.
II. Praktická část
Charakterizujte vybraný subjekt a analyzujte úroveň současného
marketingového řízení.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projet marketingového plánu soukromé oční kliniky ABC na rok 2013.
Zhodnoťte navrhovaný plán z hlediska implementace do praxe.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EXNER, L., RAITER, T. a STEJSKALOVÁ, D. Strategický marketing zdravotnických zařízení. Praha: Professional Publishing, 2005, 185 s. ISBN 80-86419-73-8.
GLADKIJ, I. a kol. Management ve zdravotnictví. Brno: Computer Press, 2003, 380 s. ISBN 80-72226-996-8.
JANEČKOVÁ, L. a VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
ZLÁMAL, J. Marketing ve zdravotnictví. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů, 2009, 150 s. ISBN 978-80-7013-503-7.
Seznam doporučené literatury
EXNER, L., RAITER, T. a STEJSKALOVÁ, D. Strategický marketing zdravotnických zařízení. Praha: Professional Publishing, 2005, 185 s. ISBN 80-86419-73-8.
GLADKIJ, I. a kol. Management ve zdravotnictví. Brno: Computer Press, 2003, 380 s. ISBN 80-72226-996-8.
JANEČKOVÁ, L. a VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
ZLÁMAL, J. Marketing ve zdravotnictví. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů, 2009, 150 s. ISBN 978-80-7013-503-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP, doc. Josef Kubík
1) Charakterizujte hlavní přínosy léčby IM koronarografií oproti léčbě trombolýzou. Zodpovězeno zcela
2) Porovnejte rozvoj angiolinky v KNTB, a. s. Zlín od roku 2001 po cílový stav v r. 2012. Zodpovězeno zcela
Oponent DP, prof. Jaroslav Slaný
1) Na str. 26 k rizikovému faktoru "obezita" píšete, že očekávaná délka života je nevyšší v kategorii BMI 20 - 25. Víte ale, že existují práce, které hodnotí nejdelší dožití u skupiny lidí s mírnou nadváhou, ale dostatkem pohybu, zatímco nižší dožití u lidí s "normálním" BMI, ale s nižší pohybovou aktivitou? Zodpovězeno zcela
2) Na str.70 komentujete úspěchy nových léčebných postupů v léčbě infarktu myokardu. Dovedla byste uvést, jak se změnila úmrtnost - díky novým léčebným postupům - na tuto diagnózu v průběhu posledních desetiletí? Zodpovězeno zcela
Prof. Jaroslav Slaný Ekonomická rozvaha- prosím vysvětlete platbu DRG. Zodpovězeno zcela.
Ing. Pavla Staňková - V čem je Váš přínos v práci? Jaká byla Vaše práce v týmu, který projekt připravoval? Co bylo Vaším osobním návrhem v projektu? Zodpovězeno částečně
Ing. Eliška Pastuszková, Ph.D. Jaký je další rozvoj tohoto projektu? Zodpovězeno zcela