Diplomová práce se věnuje tématu zlepšení corporate identity v Nemocnici Atlas a. s. Práce je rozdělena do tří částí na teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je věnována poznatkům získaných z odborné literatury, které se zabývají problematikou cor-porate identity a jejích jednotlivých složek. V další části práce je provedena PEST analýza, Porterův model pěti sil, analýza vnitřního prostřední nemocnice, analýza současné corporate identity nemocnice a shrnující SWOT analýza. Takto získané poznatky jsou podkladem k vytvoření projektu, který obsahuje několik dílčích aktivit v oblasti firemní filozofie, fi-remní komunikace, firemní kultury a firemní image, jejichž cílem je zlepšit současný stav corporate identity nemocnice. Součástí projektu je rovněž jeho časová, nákladová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The dissertation focuses the subject how to improve the corporate identity in the Atlas hos-pital corporation. The study is divided into three parts - theoretical, analytical and project. The theoretical part includes the knowledge realized from a technical literature and deals with the issue of a corporate identity and its individual parts. In the next part of the study there are effected PEST analysis, Porter?s Five Forces Model, the analysis of the internal environment of the hospital, the analysis of the current corporate identity of the hospital and the summarizing SWOT analysis. Within all the cognitive process there has been originated a project that contains a number of sectional activities in the field of a corporate philosophy, a corporate communication, a corporate culture and a corporate image, whose target is to improve the current state of the corporate identity of the hospital. Another part of the project is its time, cost and risk analysis.
Diplomová práce se věnuje tématu zlepšení corporate identity v Nemocnici Atlas a. s. Práce je rozdělena do tří částí na teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je věnována poznatkům získaných z odborné literatury, které se zabývají problematikou cor-porate identity a jejích jednotlivých složek. V další části práce je provedena PEST analýza, Porterův model pěti sil, analýza vnitřního prostřední nemocnice, analýza současné corporate identity nemocnice a shrnující SWOT analýza. Takto získané poznatky jsou podkladem k vytvoření projektu, který obsahuje několik dílčích aktivit v oblasti firemní filozofie, fi-remní komunikace, firemní kultury a firemní image, jejichž cílem je zlepšit současný stav corporate identity nemocnice. Součástí projektu je rovněž jeho časová, nákladová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The dissertation focuses the subject how to improve the corporate identity in the Atlas hos-pital corporation. The study is divided into three parts - theoretical, analytical and project. The theoretical part includes the knowledge realized from a technical literature and deals with the issue of a corporate identity and its individual parts. In the next part of the study there are effected PEST analysis, Porter?s Five Forces Model, the analysis of the internal environment of the hospital, the analysis of the current corporate identity of the hospital and the summarizing SWOT analysis. Within all the cognitive process there has been originated a project that contains a number of sectional activities in the field of a corporate philosophy, a corporate communication, a corporate culture and a corporate image, whose target is to improve the current state of the corporate identity of the hospital. Another part of the project is its time, cost and risk analysis.
Zpracujte odbornou literaturu vztahující se k tématu corporate identity.
II. Praktická část
Charakterizujte zvolený subjekt a analyzujte současnou úroveň corporate identity Nemocnice Atlas a. s. ve vztahu k vnějšímu i vnitřnímu prostředí.
Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry pro projekt.
Navrhněte projekt na zlepšení corporate identity Nemocnice Atlas a. s.
Uveďte přednosti a případná rizika spojená s implementací projektu do praxe.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte odbornou literaturu vztahující se k tématu corporate identity.
II. Praktická část
Charakterizujte zvolený subjekt a analyzujte současnou úroveň corporate identity Nemocnice Atlas a. s. ve vztahu k vnějšímu i vnitřnímu prostředí.
Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry pro projekt.
Navrhněte projekt na zlepšení corporate identity Nemocnice Atlas a. s.
Uveďte přednosti a případná rizika spojená s implementací projektu do praxe.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
LUKÁŠOVÁ, Růžena. Organizační kultura a její změna. Praha: Grada, 2010, 238 s. ISBN 978-80-247-2951-0.
NĚMEC, Petr. Integrovaná komunikace korporací. Praha: Oeconomica, 2006, 168 s. ISBN 80-245-1027-8.
STEJSKALOVÁ, Dita, Iveta HORÁKOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komnikace: 2. rozšířené vydání. Praha: Management Press, 2008, 254 s. ISBN 978-80-7261-178-2.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2009, 239 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
LUKÁŠOVÁ, Růžena. Organizační kultura a její změna. Praha: Grada, 2010, 238 s. ISBN 978-80-247-2951-0.
NĚMEC, Petr. Integrovaná komunikace korporací. Praha: Oeconomica, 2006, 168 s. ISBN 80-245-1027-8.
STEJSKALOVÁ, Dita, Iveta HORÁKOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komnikace: 2. rozšířené vydání. Praha: Management Press, 2008, 254 s. ISBN 978-80-7261-178-2.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2009, 239 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Body od vedoucího: 53
Body od oponenta: 52
Otázky vedoucího:
Vidíte příležitost nebo hrozbu ve zdravotnické reformě?
Do jaké míry je využita kniha návštěv, jak se stížnosti řeší?
Otázky oponenta:
V čem spatřujete přínos zlepšení CI v Nemocnici ATLAS?
Jak byste měřila úspěšnost projektu?
Všechny otázky zodpovězeny zcela.
Diskuse:
Status lékárny v budově ATLASu.
Statistika webu.
Akce Zelená firma.
Vize, mise, motto nemocnice.
Otázky zodpovězeny kompletně.