Diplomová práce je zaměřena na strategii rozvoje podniku JUBEKA, spol. s r.o., který působí v regionu Valašské Klobouky. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje literární rešerši z oblasti strategického managementu a rozvoje s objasněním některých pojmů.
Dále navazuje část praktická, která je rozčleněna na analýzu současného stavu podniku a následný projekt vycházející z této analýzy. Analytická část využívá analýz interního a externího prostředí podniku a nabízených služeb. Projekt vychází ze zjištěných závěrů analýz a potřeb podniku. Na závěr je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
Diploma thesis is focused on the development strategy for company JUBEKA spol. s r.o. in area of town Valašské Klobouky. The thesis is dividend into two parts - theoretical and practical. Theoretical part includes literature review of strategic management and development with clarifying main points.
The strategic management research is followed by a practical part, which consist of analysis of the current company state and project based on this analysis. Analytical part consists of internal and external analysis of business and company's products and aftersales. The project is based on theoretical knowledge and company?s needs. Project has also been subjected to cost-time and risk analysis.
Klíčová slova
strategie, strategický management, konkurenceschopnost, SWOT analýza, marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
strategy, strategical management, competitive ability, SWOT analysis, marketing plan
Rozsah průvodní práce
100 s. (117 030)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na strategii rozvoje podniku JUBEKA, spol. s r.o., který působí v regionu Valašské Klobouky. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje literární rešerši z oblasti strategického managementu a rozvoje s objasněním některých pojmů.
Dále navazuje část praktická, která je rozčleněna na analýzu současného stavu podniku a následný projekt vycházející z této analýzy. Analytická část využívá analýz interního a externího prostředí podniku a nabízených služeb. Projekt vychází ze zjištěných závěrů analýz a potřeb podniku. Na závěr je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
Diploma thesis is focused on the development strategy for company JUBEKA spol. s r.o. in area of town Valašské Klobouky. The thesis is dividend into two parts - theoretical and practical. Theoretical part includes literature review of strategic management and development with clarifying main points.
The strategic management research is followed by a practical part, which consist of analysis of the current company state and project based on this analysis. Analytical part consists of internal and external analysis of business and company's products and aftersales. The project is based on theoretical knowledge and company?s needs. Project has also been subjected to cost-time and risk analysis.
Klíčová slova
strategie, strategický management, konkurenceschopnost, SWOT analýza, marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
strategy, strategical management, competitive ability, SWOT analysis, marketing plan
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum v oblasti strategie a strategického managementu.
II. Praktická část
Charakterizujte podnik JUBEKA, spol. s r. o. a využijte poznatků literárního průzkumu a informací z podnikových zdrojů ke kritickému posouzení současného stavu strategického rozvoje podniku.
Na základě výsledků analýzy zhodnoťte a identifikujte současné problémy firmy v oblasti strategie rozvoje.
Zpracujte projekt strategického rozvoje firmy JUBEKA, spol. s r. o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum v oblasti strategie a strategického managementu.
II. Praktická část
Charakterizujte podnik JUBEKA, spol. s r. o. a využijte poznatků literárního průzkumu a informací z podnikových zdrojů ke kritickému posouzení současného stavu strategického rozvoje podniku.
Na základě výsledků analýzy zhodnoťte a identifikujte současné problémy firmy v oblasti strategie rozvoje.
Zpracujte projekt strategického rozvoje firmy JUBEKA, spol. s r. o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DEDOUCHOVÁ, Marcela. Kvalitní strategie - předpoklad úspěchu firmy. Praha: Profess, 1998, 108 s. ISBN 80-85235-25-0.
JIRÁSEK, Jaroslav. Strategie: umění podnikatelských vítězství. 2. vyd. Praha: Professional Publishing, 2003, 189 s. ISBN 80-86419-22-3.
KEŘKOVSKÝ, Miroslav a Oldřich VYKYPĚL. Strategické řízení: teorie pro praxi. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006, 206 s. ISBN 80-7179-453-8.
PREUSS, Karel. Podnikatelské strategie. 1. vyd. Praha: Bankovní institut vysoká škola, 2006, 101 s. ISBN 80-7265-096-3.
ŠMÍDA, Filip. Strategie v podnikové praxi. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2003, 219 s. ISBN 80-86419-39-8.
Seznam doporučené literatury
DEDOUCHOVÁ, Marcela. Kvalitní strategie - předpoklad úspěchu firmy. Praha: Profess, 1998, 108 s. ISBN 80-85235-25-0.
JIRÁSEK, Jaroslav. Strategie: umění podnikatelských vítězství. 2. vyd. Praha: Professional Publishing, 2003, 189 s. ISBN 80-86419-22-3.
KEŘKOVSKÝ, Miroslav a Oldřich VYKYPĚL. Strategické řízení: teorie pro praxi. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006, 206 s. ISBN 80-7179-453-8.
PREUSS, Karel. Podnikatelské strategie. 1. vyd. Praha: Bankovní institut vysoká škola, 2006, 101 s. ISBN 80-7265-096-3.
ŠMÍDA, Filip. Strategie v podnikové praxi. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2003, 219 s. ISBN 80-86419-39-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Josef Kubík, CSc., vedoucí DP, 50
1. Má pro společnost JUBEKA v současné situaci přínos orientovat se i na prodej ojetých automobilů?Zodpovězeno zcela
2. Prodejní strategie firmy v roce 2013 bude záležet i na uvedení nových modelů vozidel Škoda do prodeje. Od kterého či kterých modelů lze předpokládat zvýšení prodeje?Zodpovězeno zcela
Ing. Radim Bajer, oponent DP,51
1. Sjednocení a zkvalitnění Corparate Identity - můžete blíže vysvětlit význam této problematiky? Zodpovězeno zcela
2. Jaký vidítě potenciál prezentace firmy na webových stránkách a sociálních sítítch? Uveďte pozitiva a negativa těcho nástrojů. Zodpovězeno zcela
3. Ve své práci navrhujete pravidelné zjišťování spokojenosti zákazníka. Jaká je vaše představa realizace?Zodpovězeno zcela
Doc. Ing. František Lipták, DrSc
Máte nadpis strategie, v jakém časovém horizentu se má pohybovat?Kdy má být začátek?
Analýza konkurence. Zodpovězeno částečně
Ing. Jaromír Schneider
Připomínky k nadpisu a ke SWOT analýze.
Ing. Kamil Dobeš, PhD.
Proč chcete využívat forum, když chcete zavést facebook?Zodpovězeno zcela
Proč chcete kupovat live chat, když budete využít Facebook?Zodpovězeno zcela