Cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán stavební spoelčnosti MANAG, a.s. V teoretické části je zpracována literární rešerše týkající se problematiky marketingového plánu. V praktické části jsou zhodnoceny stávající marketingové činnosti společnosti a následně jsou provedeny marketingové situační analýzy, a to SLEPTE analýza, analýza konkurence z hlediska marketingových činností a SWOT analýza. Získané podklady jsou využity k sestavení projektu marketingového plánu. Projekt je podroben rizikové, nákladové a časové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this Diploma thesis is to create marketing plan for construction company MANAG, a.s. In theoretical part, there is conducted literary research related to issues of marketing plan. In practical part, there are evaluated existing marketing activities of the company and then, there are conducted marketing situational analysis such as SLEPTE analysis, analysis of the competitors according to their marketing activities and SWOT analysis. Gathered findings are used for creating of marketing plan. Project is under the risk, cost and time analysis.
Klíčová slova
marketingový plán, komunikační plán, marketingová situační analýza, marketingové cíle a strategie, akční plány
Klíčová slova v angličtině
Marketing Plan, Communication Plan, Marketing Situational Analysis, Marketing Aims and Strategies, Action Plans
Rozsah průvodní práce
92 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán stavební spoelčnosti MANAG, a.s. V teoretické části je zpracována literární rešerše týkající se problematiky marketingového plánu. V praktické části jsou zhodnoceny stávající marketingové činnosti společnosti a následně jsou provedeny marketingové situační analýzy, a to SLEPTE analýza, analýza konkurence z hlediska marketingových činností a SWOT analýza. Získané podklady jsou využity k sestavení projektu marketingového plánu. Projekt je podroben rizikové, nákladové a časové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this Diploma thesis is to create marketing plan for construction company MANAG, a.s. In theoretical part, there is conducted literary research related to issues of marketing plan. In practical part, there are evaluated existing marketing activities of the company and then, there are conducted marketing situational analysis such as SLEPTE analysis, analysis of the competitors according to their marketing activities and SWOT analysis. Gathered findings are used for creating of marketing plan. Project is under the risk, cost and time analysis.
Klíčová slova
marketingový plán, komunikační plán, marketingová situační analýza, marketingové cíle a strategie, akční plány
Klíčová slova v angličtině
Marketing Plan, Communication Plan, Marketing Situational Analysis, Marketing Aims and Strategies, Action Plans
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se problematiky tvorby marketingového plánu.
II. Praktická část
Charakterizujte zvolenou společnost MANAG, a.s.
Analyzujte současné marketingové aktivity společnosti MANAG, a.s.
Vypracujte projekt marketingového plánu zvolené firmy za účelem jejího dalšího rozvoje.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se problematiky tvorby marketingového plánu.
II. Praktická část
Charakterizujte zvolenou společnost MANAG, a.s.
Analyzujte současné marketingové aktivity společnosti MANAG, a.s.
Vypracujte projekt marketingového plánu zvolené firmy za účelem jejího dalšího rozvoje.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003, 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
KNIGHT, Peter. Vysoce efektivní marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 148 s. ISBN 978-80-247-1999-3.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
MEFFERT, Heribert. Marketing a management. 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 551 s. ISBN 80-7169-329-4.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003, 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
KNIGHT, Peter. Vysoce efektivní marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 148 s. ISBN 978-80-247-1999-3.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
MEFFERT, Heribert. Marketing a management. 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 551 s. ISBN 80-7169-329-4.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
plány, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Josef Kubík, CSc., vedoucí DP, 53
1) Proč jsou hůře prodejné byty o velikosti 1+kk a 2+kk oproti jiným velikostem?Zodpovězeno zcela
2) V čem spatřujete výhodnost diferenciace u společnosti MANAG pro potřebu získání konkurenční výhody oproti jiným developerským projektům?Zodpovězeno zcela
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D., oponent DP, 52
1) Co považujete za největší konkurenční výhodu Manag, a.s.?Zodpovězeno zcela
2) Které Vaše doporučení budou (byla) firmou realizována?Zodpovězeno zcela
3) Stanovila Vám firma výši nákladů na projekt marketingového plánu?Zodpovězeno zcela
Doc. Ing. František Lipták, DrSc.
1) Neuvažovali jste, že by v komplexu byla i nabídka nadstandartních služeb (např. welness, autoservis)? Zodpovězeno zcela
2) Co myslíte z podnikatelského hlediska, jaký dojem vyvolá struktura společnosti? Zodpovězeno zcela
Ing. Jaromír Schneider
1) Doporučujete tento projekt použít do celkového rozvoje společnosti?Zodpovězeno zcela
Ing. Kamil Dobeš, PhD.
1) Proč si myslíte, že v Brně jsou více prodejné byty 1+kk, 2+kk?Jaký je rozdíl mezi situací na trhu v Brně a ve Zlíně?Zodpovězeno částečně