Základním cílem zpracování diplomové práce je zefektivnění obchodních činností a vlastní prodej výrobk? firmy TES Vsetín s.r.o. aplikací metodických postup? benchmarkingu, CRM a SWOT analýzy. Současný trh, na kterém společnost p?sobí, se vyznačuje vysokou úrovní konkurence a oligopolní strukturou. Tato situace vyţaduje soustředění pozornosti na individuálního zákazníka, na jeho potřeby, zájmy a specifika poptávky.
Současně je nutno zaměřit podnikovou strategii na nebývale silnou konkurenci, na její výrobky a sluţby, komunikaci se zákazníky, cenovou politiku, poskytované výhody a další aktivity, které mohou vytvářet r?zné konkurenční výhody.
Pro dosaţení těchto cíl? je nutno vybudovat cílený a pruţný informační systém připravený poskytovat managementu podniku pohotové informace pro realizaci uvedených záměr?. Implementace benchmarkingu, CRM a SWOT analýzy nabízí zefektivnění obchodních činností a s ním upevnění pozice firmy na trhu.
Anotace v angličtině
The basic aim of the diploma thesis is to streamline business activities and actual sale of products company TES Vsetin s.r.o. application of benchmarking methodologies, CRM and SWOT analysis. The current market in which the company operates is characterized by high levels of competition and oligopolistic structure. This situation requires a focus on the individual customer, his needs, interests and specific demand.
At the same time is necessary to focus on corporate strategy unusually strong competition to their products and services, communicate with customers, the pricing policy, the advantages and other activities that can create a variety of competitive advantages.
To achieve these targets is necessary to build a focused and flexible information system ready to provide information to company management for quick implementation of these plans. Implementation of benchmarking, CRM and SWOT analysis provides streamline business activities and with it strengthen the position in the marketplace.
Základním cílem zpracování diplomové práce je zefektivnění obchodních činností a vlastní prodej výrobk? firmy TES Vsetín s.r.o. aplikací metodických postup? benchmarkingu, CRM a SWOT analýzy. Současný trh, na kterém společnost p?sobí, se vyznačuje vysokou úrovní konkurence a oligopolní strukturou. Tato situace vyţaduje soustředění pozornosti na individuálního zákazníka, na jeho potřeby, zájmy a specifika poptávky.
Současně je nutno zaměřit podnikovou strategii na nebývale silnou konkurenci, na její výrobky a sluţby, komunikaci se zákazníky, cenovou politiku, poskytované výhody a další aktivity, které mohou vytvářet r?zné konkurenční výhody.
Pro dosaţení těchto cíl? je nutno vybudovat cílený a pruţný informační systém připravený poskytovat managementu podniku pohotové informace pro realizaci uvedených záměr?. Implementace benchmarkingu, CRM a SWOT analýzy nabízí zefektivnění obchodních činností a s ním upevnění pozice firmy na trhu.
Anotace v angličtině
The basic aim of the diploma thesis is to streamline business activities and actual sale of products company TES Vsetin s.r.o. application of benchmarking methodologies, CRM and SWOT analysis. The current market in which the company operates is characterized by high levels of competition and oligopolistic structure. This situation requires a focus on the individual customer, his needs, interests and specific demand.
At the same time is necessary to focus on corporate strategy unusually strong competition to their products and services, communicate with customers, the pricing policy, the advantages and other activities that can create a variety of competitive advantages.
To achieve these targets is necessary to build a focused and flexible information system ready to provide information to company management for quick implementation of these plans. Implementation of benchmarking, CRM and SWOT analysis provides streamline business activities and with it strengthen the position in the marketplace.
Proveďte literární průzkum v oblasti zefektivnění prodeje se zaměřením na metodické postupy benchmarkingu a CRM.
Formulujte teoretická východiska pro analýzu současného prodejního systému v podniku TES Vsetín a.s.
II. Praktická část
Analyzujte situaci současného stavu prodeje s využitím benchmarketingu a CRM.
Na základě výsledků analýzy zpracujte novou strategii prodeje.
Navrženou strategii podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum v oblasti zefektivnění prodeje se zaměřením na metodické postupy benchmarkingu a CRM.
Formulujte teoretická východiska pro analýzu současného prodejního systému v podniku TES Vsetín a.s.
II. Praktická část
Analyzujte situaci současného stavu prodeje s využitím benchmarketingu a CRM.
Na základě výsledků analýzy zpracujte novou strategii prodeje.
Navrženou strategii podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HADRABA, J. Marketing. Produktový mix - tvorba inovací produktů. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2004, 215 s. ISBN 80-86473-89-9.
KOTLER, P. a ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada, 2004, 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
NENADÁL, J., VYKYDAL, D. a BALCAROVÁ, P. Benchmarking, mýty a skutečnost. Model efektivního učení se a zlepšování. Praha: Management Press, 2011, 268 s. ISBN 978-80-7261-224-6.
SARKIS, J. Benchmarking for agility. USA, Massachusetts, Worcester: Clark University, 2001, 88-107 s. ISSN 1463-5771.
STORBACKA, K. a LEHTINEN, J. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada, 2002,167 s. ISBN 80-7169-813-X.
Seznam doporučené literatury
HADRABA, J. Marketing. Produktový mix - tvorba inovací produktů. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2004, 215 s. ISBN 80-86473-89-9.
KOTLER, P. a ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada, 2004, 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
NENADÁL, J., VYKYDAL, D. a BALCAROVÁ, P. Benchmarking, mýty a skutečnost. Model efektivního učení se a zlepšování. Praha: Management Press, 2011, 268 s. ISBN 978-80-7261-224-6.
SARKIS, J. Benchmarking for agility. USA, Massachusetts, Worcester: Clark University, 2001, 88-107 s. ISSN 1463-5771.
STORBACKA, K. a LEHTINEN, J. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada, 2002,167 s. ISBN 80-7169-813-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Doc. Kacr 49b
Co je příčinou rychlé reakce firmy na poptávku zákazníků po synchronních generátorech?
odpovězeno zcela
Jaké neveřejné zdroje firma využívá pro CRM?
odpovězeno zcela
Oponent: Ing. Melišík 50b
Kvantifikujte SWOT analýzu.
odpovězeno zcela
Jaká opatření firma podniká k odstranění slabých stránek?
odpovězeno zcela