Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt zvýšení povědomí o internetovém obchodě Nebenakupu.cz s využitím internetového marketingu.
První část diplomové práce, teoretická, obsahuje literární rešerši o internetovém marketingu, se zaměřením na marketingovou komunikaci, marketing v sociálních sítích a internetových vyhledávačích a SEO optimalizaci pro internetové vyhledávače.
Praktická část se zaměřuje na analýzu současného stavu internetového marketingu Nebe-nakupu.cz, SWOT analýzu a analýzu konkurence.
Poslední částí diplomové práce je vytvoření samotného projektu na zlepšení současného stavu internetového marketingu a tím i zvýšení povědomí o internetovém obchodě.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create an awareness rising project for an online store Nebenakupu.cz by using online marketing.
The first part of the thesis is theoretical and includes literature review of online marketing focused on marketing communication, social media marketing, Internet search engines and search engine optimization.
The practical part is focused on Nebenakupu.cz?s online marketing current condition, SWOT analysis and competition analysis.
The last part of the thesis describes creation of a project, which helps to improve current condition of online marketing, and that way awareness rising of the online store based on the data gained through the analysis mentioned above.
Klíčová slova
Internet, internetový marketing, internetové vyhledávače, SEO optimalizace, PPC systém, sociální sítě, webové stránky, internetový obchod.
Klíčová slova v angličtině
Internet, online marketing, search engines, SEO optimization, PPC system, social networks, websites, online store.
Rozsah průvodní práce
94 s
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt zvýšení povědomí o internetovém obchodě Nebenakupu.cz s využitím internetového marketingu.
První část diplomové práce, teoretická, obsahuje literární rešerši o internetovém marketingu, se zaměřením na marketingovou komunikaci, marketing v sociálních sítích a internetových vyhledávačích a SEO optimalizaci pro internetové vyhledávače.
Praktická část se zaměřuje na analýzu současného stavu internetového marketingu Nebe-nakupu.cz, SWOT analýzu a analýzu konkurence.
Poslední částí diplomové práce je vytvoření samotného projektu na zlepšení současného stavu internetového marketingu a tím i zvýšení povědomí o internetovém obchodě.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create an awareness rising project for an online store Nebenakupu.cz by using online marketing.
The first part of the thesis is theoretical and includes literature review of online marketing focused on marketing communication, social media marketing, Internet search engines and search engine optimization.
The practical part is focused on Nebenakupu.cz?s online marketing current condition, SWOT analysis and competition analysis.
The last part of the thesis describes creation of a project, which helps to improve current condition of online marketing, and that way awareness rising of the online store based on the data gained through the analysis mentioned above.
Klíčová slova
Internet, internetový marketing, internetové vyhledávače, SEO optimalizace, PPC systém, sociální sítě, webové stránky, internetový obchod.
Klíčová slova v angličtině
Internet, online marketing, search engines, SEO optimization, PPC system, social networks, websites, online store.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě kritické literární rešerše charakterizujte podstatu a cíle internetového marketingu a marketingu v sociálních sítích.
Na základě kritické literární rešerše proveďte rozbor internetových vyhledávačů, marketingu ve vyhledávačích a SEO optimalizace pro vyhledávače.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav internetového marketingu v internetovém obchodě Nebenakupu.cz.
Na základě analýzy zpracujte projekt zvýšení povědomí o internetovém obchodě Nebenakupu.cz s využitím internetového marketingu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě kritické literární rešerše charakterizujte podstatu a cíle internetového marketingu a marketingu v sociálních sítích.
Na základě kritické literární rešerše proveďte rozbor internetových vyhledávačů, marketingu ve vyhledávačích a SEO optimalizace pro vyhledávače.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav internetového marketingu v internetovém obchodě Nebenakupu.cz.
Na základě analýzy zpracujte projekt zvýšení povědomí o internetovém obchodě Nebenakupu.cz s využitím internetového marketingu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google: využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 245 s. ISBN 978-80-251-3357-6.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
Seznam doporučené literatury
FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google: využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 245 s. ISBN 978-80-251-3357-6.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí:
- V práci uvádíte, že hodnoty Pagerankingu s S-ranku jsou/byly velmi nízké (2/10, 5/10). Jaká je současná situace v době obhajoby práce a co jste učinili v rámci firmy pro zlepšení těchto ukazatelů, pokud k nim došlo, nebo co se chystáte pro zlepšení udělat? Jak se obecně tento ranking stanovuje u Googlu a Seznamu?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent:
-Jaké Vámi navržené atributy jsou klíčové pro penetraci projektu Nebenakupu.cz na silně nasyceném trh? Jaká je klíčová konkurenční výhoda projektu?- zodpovězeno zcela
-Jaké prvky virálního a buzz marketingu využijete?- zodpovězeno zcela
-V jakém stavu se projekt na němž dle práce participujete nachází dnes?- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
-doc. Lipták: V zadání máte úlohu vypracovat kritickou rešerši, jak jste ji vypracoval? Jakým způsobem se provádí?- zodpovězeno částečně
-doc. Lipták: Proč jste uvažoval v rámci projektu pouze formu a ne obsah?- zodpovězeno zcela
-doc. Lipták: Co jste analyzoval v rámci nákladové analýzy?- nezodpovězeno
-dr. Dobeš: Jak jste zainteresován ve webové stránce?- zodpovězeno zcela
-dr. Dobeš: Prostudoval jste dostatečně pravidla Facebooku ve spojení s Vašim návrhem soutěže?- zodpovězeno částečně
-Ing. Schneider: Proč jste SWOT analýzu komentoval?- zodpovězeno zcela