Diplomová práce má za úkol zhodnotit možnost zvýšení obsazenosti Pivovaru, restaurace a penzionu ČERNÝ OREL v Kroměříži. V teoretické části je popisována oblast cestovního ruchu, wellness a nástroje marketingového mixu služeb. Praktická část je zaměřena na popis marketingových služeb Pivovaru, restaurace a penzionu ČERNÝ OREL, analýzu kon-kurence a analýzu konkurence se zaměřením na wellness služby. Analytická část dále po-suzuje žádanost hotelů s wellness zázemím metodou dotazníkového šetření a řízeného roz-hovoru. Projektová část vychází z praktické (analytické) části, na základě níž je stanoveno řešení vedoucí ke zvýšení obsazenosti hotelu.
Annotation in English
The Master thesis valorizes possibities of increasing of availability in brewery, restaurant and pension ČERNÝ OREL in Kromeriz. In Theoretical part is described area of tourism, wellness and tools of marketing mix of service. Analytical part is focus on describing of marketing services of brewery, restaurant, hotel and pension ČERNÝ OREL, analysis of competition and analysis of competion with concetrating on wellness service. Analytical part assesses desirability of hotels with wellness facilities by method of questionnaire sur-vey and guided interview. The project part comes out from analytical part, because on their bases is build up results leading to increasing of hotel´s desirability
Keywords
cestovní ruch, wellness, obsazenost hotelu
Keywords in English
tourism, wellness, hotel occupancy
Length of the covering note
126 s.
Language
CZ
Annotation
Diplomová práce má za úkol zhodnotit možnost zvýšení obsazenosti Pivovaru, restaurace a penzionu ČERNÝ OREL v Kroměříži. V teoretické části je popisována oblast cestovního ruchu, wellness a nástroje marketingového mixu služeb. Praktická část je zaměřena na popis marketingových služeb Pivovaru, restaurace a penzionu ČERNÝ OREL, analýzu kon-kurence a analýzu konkurence se zaměřením na wellness služby. Analytická část dále po-suzuje žádanost hotelů s wellness zázemím metodou dotazníkového šetření a řízeného roz-hovoru. Projektová část vychází z praktické (analytické) části, na základě níž je stanoveno řešení vedoucí ke zvýšení obsazenosti hotelu.
Annotation in English
The Master thesis valorizes possibities of increasing of availability in brewery, restaurant and pension ČERNÝ OREL in Kromeriz. In Theoretical part is described area of tourism, wellness and tools of marketing mix of service. Analytical part is focus on describing of marketing services of brewery, restaurant, hotel and pension ČERNÝ OREL, analysis of competition and analysis of competion with concetrating on wellness service. Analytical part assesses desirability of hotels with wellness facilities by method of questionnaire sur-vey and guided interview. The project part comes out from analytical part, because on their bases is build up results leading to increasing of hotel´s desirability
Keywords
cestovní ruch, wellness, obsazenost hotelu
Keywords in English
tourism, wellness, hotel occupancy
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k cestovnímu ruchu, hotelnictví a wellness.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav obsazenosti Pivovaru, restaurace, penzionu a hotelu ČERNÝ OREL v Kroměříži a zpracujte marketingový průzkum zavedení wellness procedur.
Vytvořte projekt zvýšení obsazenosti Pivovaru, restaurace, penzionu a hotelu ČERNÝ OREL v Kroměříži zavedením wellness procedur.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k cestovnímu ruchu, hotelnictví a wellness.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav obsazenosti Pivovaru, restaurace, penzionu a hotelu ČERNÝ OREL v Kroměříži a zpracujte marketingový průzkum zavedení wellness procedur.
Vytvořte projekt zvýšení obsazenosti Pivovaru, restaurace, penzionu a hotelu ČERNÝ OREL v Kroměříži zavedením wellness procedur.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Recommended resources
FORET, Miroslav a Věra FORETOVÁ. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 178 s. ISBN 80-247-0207-X.
HORNER, Susan. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času: [aplikovaný marketing služeb]. Praha: Grada, c2003, 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2002, 148 s. ISBN 80-861-1944-0.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 5th ed. Boston: Pearson, c2010, 683 s. ISBN 978-013-2453-134.
TESONE, D. Zásady řízení pro obor hotelnictví, gastronomie a turismu. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011, 389 s. ISBN 978-80-7357-655-4.
Recommended resources
FORET, Miroslav a Věra FORETOVÁ. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 178 s. ISBN 80-247-0207-X.
HORNER, Susan. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času: [aplikovaný marketing služeb]. Praha: Grada, c2003, 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2002, 148 s. ISBN 80-861-1944-0.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 5th ed. Boston: Pearson, c2010, 683 s. ISBN 978-013-2453-134.
TESONE, D. Zásady řízení pro obor hotelnictví, gastronomie a turismu. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011, 389 s. ISBN 978-80-7357-655-4.
Enclosed appendices
PI Dotazník: Vliv wellness na volbu ubytování
PII Pokoje ? penzion
PIII Pokoje ? hotel
PIV Vizualizace wellness
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Otázky vedoucí:
- Kde jsou nejbližší pivní lázně, které by byly hotelu ČERNÝ OREL přímou konkurencí?- zodpovězeno zcela
-Je v Kroměříži dostatek kvalifikovaného personálu pro obsluhu v pivních lázních?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent:
-Znáte, nebo jste schopná navrhnou ještě jinou formu nespadající do wellness, která by dopomohla ke zvýšení obsazenosti penzionu a hotelu?- zodpovězeno zcela
-Rozviňte způsoby opatření pro dosažení navrhovaných strategií zvyšování prodeje piva a obsazenosti hotelu a penzionu.-zodpovězeno zcela
Otázky komise:
-doc. Lipták: Jaký vidíte rozdíl mezi cílem a strategií?- zodpovězeno částečně
-doc. Lipták: Jsou rozhodující pouze informační systémy?- zodpovězeno částečně
-doc. Lipták: Co má obsahovat analýza- co má obsahovat?- zodpovězeno částečně
-doc. Lipták: Mohou být u wellness rizika? Máte medicínské posouzení tohoto typu wellness?- zodpovězeno částečně
-doc. Mikuláštík: V práci chybí metodika práce a dále máte chyby součtů v grafech-zodpovězeno částečně
-Ing. Schneider: Ve slabých stránkách máte uvedenou nenévratnost investic- proč realizujete projekt, který je ohrožený nenávratností investic?- zodpovězeno zcela