Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci, jednotlivé složky marketingového mixu a plán marketingové komunikace. Následuje analytická část, která využitím konkrétních metod situační analýzy přináší studii vnitřního a vnějšího prostředí, ve kterém se společnost po-hybuje. Byla využita PEST analýza, Porterova analýza a SWOT analýza. Informace získané v analytické části sloužily jako základ pro vypracování projektu marketingové komunikace. Hlavní cíle projektu jsou zvýšení povědomí zákazníků o produktech firmy, získání nových zákazníků, stabilizace a upevnění vztahů se stávajícími zákazníky.
Annotation in English
This diploma thesis deals with marketing communication of company Mlékárny Valašské Meziříčí, spol. s r. o. The thesis is divided into three parts. The theoretical part characterises the marketing communication, the apportionable parts of marketing communication mix and the plan of marketing communication. Referring to the analytical part, it copes with a study of company´s internal and external areas by using the particular methods of situational analysis. The PEST analysis, Porter´s analysis and SWOT analysis were applied throughout the analytical part. Information acquired from the first and the second part pro-vided important fundamental element for an elaboration of the marketing communication project. The main objectives of the project are increase customer awareness of company produkt, acquiring of new customers, consolidation of relations with existing customers.
Keywords
Marketingová komunikace, komunikační mix, PEST analýza, Porterova analýza, SWOT analýza.
Keywords in English
Marketing communication, communication mix, PEST analysis, Porter´s analysis, SWOT analysis.
Length of the covering note
76
Language
CZ
Annotation
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci, jednotlivé složky marketingového mixu a plán marketingové komunikace. Následuje analytická část, která využitím konkrétních metod situační analýzy přináší studii vnitřního a vnějšího prostředí, ve kterém se společnost po-hybuje. Byla využita PEST analýza, Porterova analýza a SWOT analýza. Informace získané v analytické části sloužily jako základ pro vypracování projektu marketingové komunikace. Hlavní cíle projektu jsou zvýšení povědomí zákazníků o produktech firmy, získání nových zákazníků, stabilizace a upevnění vztahů se stávajícími zákazníky.
Annotation in English
This diploma thesis deals with marketing communication of company Mlékárny Valašské Meziříčí, spol. s r. o. The thesis is divided into three parts. The theoretical part characterises the marketing communication, the apportionable parts of marketing communication mix and the plan of marketing communication. Referring to the analytical part, it copes with a study of company´s internal and external areas by using the particular methods of situational analysis. The PEST analysis, Porter´s analysis and SWOT analysis were applied throughout the analytical part. Information acquired from the first and the second part pro-vided important fundamental element for an elaboration of the marketing communication project. The main objectives of the project are increase customer awareness of company produkt, acquiring of new customers, consolidation of relations with existing customers.
Keywords
Marketingová komunikace, komunikační mix, PEST analýza, Porterova analýza, SWOT analýza.
Keywords in English
Marketing communication, communication mix, PEST analysis, Porter´s analysis, SWOT analysis.
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
S využitím teoretických poznatků analyzujte současný stav marketingové komunikace ve společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o.
Na základě výsledků analýzy vypracujte kompletní projekt marketingové komunikace.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
S využitím teoretických poznatků analyzujte současný stav marketingové komunikace ve společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o.
Na základě výsledků analýzy vypracujte kompletní projekt marketingové komunikace.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Recommended resources
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2004, 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
NAGYOVÁ, Jana. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha: VOX, 1999, 152 s. ISBN 80-568-520-6.
PELSMACKER, Patrick a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
Recommended resources
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2004, 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
NAGYOVÁ, Jana. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha: VOX, 1999, 152 s. ISBN 80-568-520-6.
PELSMACKER, Patrick a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Otázky vedoucí:
- V kapitole zhodnocení marketingových aktivit máte větu, že ?Dotazníkové šetření o spokojenosti zákazníků a obchodních partnerů provádí společnost pouze jednou za půl roku a to je nedostačující.? Proč jste v práci neuvedla výsledky tohoto šetření??- zodpovězeno zcela
Otázky oponent:
-Uveďte nástroje podpory prodeje pro zprostředkovatele.- zodpovězeno zcela
-Proč jste pro bannerovou reklamu zvolila pouze regionálně zaměřená média?- zodpovězeno zcela
-Bude Váš projekt realizován?- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
-Doc. Lipták: Marketingová komunikace- kdo všechno by se měl brát do úvahy- které prvky systému?- zodpovězeno částečně
-doc. Lipták: Jaké má být propojení Vaší mlékarenské propojení s univerzitou?- zodpovězeno částečně
-doc. Lipták: Uvažovala jste nad exportem?- zodpovězeno částečně
-doc. Mikuláštík:Jaký je Váš konrétní vlastní přínos v analytické části?- zodpovězeno částečně
-Ing. Schneider: Zapracovala jste do SWOT analýzy snižování dotazí?- zodpovězeno zcela