Diplomové práce se soustředí na vypracování projektu zlepšení služeb poskytovaných Ro-dinným zábavním parkem Galaxie. Teoretická část obsahuje poznatky z marketingu služeb se zaměřením na marketingový mix služeb, marketingové analýzy a řízení služeb. V analytické části je nejprve popsána společnost Eurogalaxie s.r.o. vlastnící zábavní park a na základě zvolených analýz jsou zhodnoceny vnější faktory. Služby zábavního parku jsou zhodnoceny pomocí výzkumu spokojenosti zákazníka a mystery shoppingu. Výsledky SWOT analýzy jsou podkladem pro vypracování projektu, který je podroben časové, fi-nanční i rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The Diploma thesis is aimed at devising the project on improving services provided by the Galaxie Family amusement park. The theoretical part includes some knowledge of service marketing with a focus on service marketing mix, marketing analyses and service ma-nagement. The analytical part describes the company Eurogalaxie Ltd. , the owner of the theme park, and consequently, it deals with external factors that are evaluated on the basis of selected analyses. The theme park services are evaluated by means of the research focu-sed on customer satisfaction and mystery shopping. The results of the SWOT analysis are the basis for the development of the project which is subject to time, financial and risk ana-lyses.
marketing mix of services, marketing communication, mystery shopping, marketing planning, SWOT analyses, Porter analyses, research of customer satisfaction
Rozsah průvodní práce
109 s. (23 628 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomové práce se soustředí na vypracování projektu zlepšení služeb poskytovaných Ro-dinným zábavním parkem Galaxie. Teoretická část obsahuje poznatky z marketingu služeb se zaměřením na marketingový mix služeb, marketingové analýzy a řízení služeb. V analytické části je nejprve popsána společnost Eurogalaxie s.r.o. vlastnící zábavní park a na základě zvolených analýz jsou zhodnoceny vnější faktory. Služby zábavního parku jsou zhodnoceny pomocí výzkumu spokojenosti zákazníka a mystery shoppingu. Výsledky SWOT analýzy jsou podkladem pro vypracování projektu, který je podroben časové, fi-nanční i rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The Diploma thesis is aimed at devising the project on improving services provided by the Galaxie Family amusement park. The theoretical part includes some knowledge of service marketing with a focus on service marketing mix, marketing analyses and service ma-nagement. The analytical part describes the company Eurogalaxie Ltd. , the owner of the theme park, and consequently, it deals with external factors that are evaluated on the basis of selected analyses. The theme park services are evaluated by means of the research focu-sed on customer satisfaction and mystery shopping. The results of the SWOT analysis are the basis for the development of the project which is subject to time, financial and risk ana-lyses.
marketing mix of services, marketing communication, mystery shopping, marketing planning, SWOT analyses, Porter analyses, research of customer satisfaction
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Pomocí dostupných literárních zdrojů zpracujte poznatky vztahující se ke službám, k marketingovým analýzám, marketingovému mixu a řízení služeb.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současnou úroveň služeb poskytovaných zábavním parkem Galaxie ve Zlíně.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zlepšení služeb poskytovaných zábavním parkem Galaxie.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Pomocí dostupných literárních zdrojů zpracujte poznatky vztahující se ke službám, k marketingovým analýzám, marketingovému mixu a řízení služeb.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současnou úroveň služeb poskytovaných zábavním parkem Galaxie ve Zlíně.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zlepšení služeb poskytovaných zábavním parkem Galaxie.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum. Praha: Grada, 2003, 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
HAIR, Joseph, Robert BUSH a David ORTINAU. Marketing research: a practical approach for the new Millennium. Boston: The McGraw-Hill Companies, 2000, 682 s. ISBN 0-256-19555-2.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip a Kevin KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007, 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum. Praha: Grada, 2003, 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
HAIR, Joseph, Robert BUSH a David ORTINAU. Marketing research: a practical approach for the new Millennium. Boston: The McGraw-Hill Companies, 2000, 682 s. ISBN 0-256-19555-2.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip a Kevin KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007, 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí
-Na str. 55 píšete, že ve zlínském regionu v odvětví zábavy působí několik významných firem. Které firmy máte na mysli a jak konkurují zábavnímu parku Galaxie?- zodpovězeno zcela
-Z vývoje tržeb v roce 2012 (obrázek 8 na str. 57) vyplývá, že největší tržby byly v měsíci únoru? Co nárůst těchto tržeb způsobilo a bylo zvýšení tržeb podpořeno nějakou akcí či aktivitou zábavního parku Galaxie?- zodpovězeno zcela
-Víte, jak (do jaké míry) jsou využívány doplňkové služby a akce pořádané v zábavním parku? Dokázala byste vybrat akce, které přináší organizaci největší zisk a jsou nejvíce rentabilní?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent
-V rámci analýzy makroprostředí uvádíte jako výhodu zařízení kvalitní síť základních a mateřských škol v regionu. Čím konkrétně tato síť ovlivňuje situaci zařízení?- zodpovězeno zcela
-Uvádíte, že mystery shopping byl prováděn v analyzované společnosti a dvou dalších parcích stejných majitelů. Jakým způsobem mohlo výsledky ovlivnit právě to, že všechna porovnávaná zařízení jsou vlastněna stejnými majiteli? Jaké výhody a nevýhody by s sebou neslo porovnání s podobnými zařízeními jiných vlastníků?
-Bude společnost celý projekt realizovat?- zodpovězeno zcela
Otázky komise
-Doc. Lipták: Na str. 46 uvádíte údržbu- údržba se nečlení?- zodpovězeno zcela
-Doc. Lipták: Uvádíte sérii tabulek o makroprostředí. Je oprávněné hodnotit celou Českou republiku? Neměla jste se více soustředit na Zlín, když firma je ze Zlínska?- zodpovězeno částečně
-Doc. Lipták: Nejsou největším konkurentem zájmové kroužky?- zodpovězeno zcela
-Doc. Mikuláštík: Máte ve SWOT analýze nepřesně určeny některé body- zodpovězeno zcela
-Doc. Mikuláštík: Máte tabulky na str. 91, 92, které mají popis v angličtině- jazyk musí být sjednocen- zodpovězeno zcela
-Ing. Schneider: Jaký je současný marketing ve firmě?- zodpovězeno zcela