Diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace s firemními zákazníky společnosti AGD Print, s.r.o. Ta se zaměřuje na zakázkovou výrobu technických štítků.
Projekt je rozdělen na teoretickou a praktickou část. Teoretická se přitom zaměřuje na popsání komunikace obecně, osobní a neosobní formy, marketingovou komunikaci, její strategii, marketingovou komunikaci na průmyslovém trhu, který je porovnán se spotřebitelským trhem, a zmiňovány jsou také nové trendy marketingové komunikace.
Praktická část naopak rekapituluje historický vývoj podniku, představení společnosti, analyzuje marketingové komunikační kanály a nástroje, které využívá při získávání
a komunikaci se zákazníky. Mimo toho rozebírá SWOT analýzu, využívanou marketingovou komunikaci firmy i konkurence. Pomocí výzkumné metody mystery shopping byl proveden fiktivní nákup u konkurence s cílem odstranit mezery v propagaci firmy. Závěrem byla zhodnocena marketingová komunikace a schopnost firmy v této problematice obstát.
Projektová část se zabývá návrhy akčních plánů v rámci nástrojů marketingové komunikace, které by měly vést k přilákání většího počtu zákazníků a zvýšit tržby.
Projekt je v závěrečné části podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with project of marketing communication with corporate customers of AGD Print Ltd. This company focuses on the production of technical labels.
The project is divided into theoretical and practical parts. Theoretical one i about description of communication in general, personal and impersonal forms, marketing communications and its strategy, marketing communication in the industrial market, which is compared to the consumer market, and there are also mentioned new trends in marketing communications.
In practical part I mentioned about the historical development of the company, company presentation, analyzing marketing channels and tools used in obtaining and communicating with customers. In addition to that, SWOT analysis, used for marketing communication of the company and competitors. With mystery shopping research method ,was conducted fictitious purchase of a competitor in order to eliminate gaps in the promotion of the company. Finally was evaluated marketing communications and the company's ability to succeed in this field.
Project part deals with proposals for action plans under the marketing communication tools, which should lead to attract more customers and increase sales.
In the final part is this project subjected to time, cost and risk analysis.
Diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace s firemními zákazníky společnosti AGD Print, s.r.o. Ta se zaměřuje na zakázkovou výrobu technických štítků.
Projekt je rozdělen na teoretickou a praktickou část. Teoretická se přitom zaměřuje na popsání komunikace obecně, osobní a neosobní formy, marketingovou komunikaci, její strategii, marketingovou komunikaci na průmyslovém trhu, který je porovnán se spotřebitelským trhem, a zmiňovány jsou také nové trendy marketingové komunikace.
Praktická část naopak rekapituluje historický vývoj podniku, představení společnosti, analyzuje marketingové komunikační kanály a nástroje, které využívá při získávání
a komunikaci se zákazníky. Mimo toho rozebírá SWOT analýzu, využívanou marketingovou komunikaci firmy i konkurence. Pomocí výzkumné metody mystery shopping byl proveden fiktivní nákup u konkurence s cílem odstranit mezery v propagaci firmy. Závěrem byla zhodnocena marketingová komunikace a schopnost firmy v této problematice obstát.
Projektová část se zabývá návrhy akčních plánů v rámci nástrojů marketingové komunikace, které by měly vést k přilákání většího počtu zákazníků a zvýšit tržby.
Projekt je v závěrečné části podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with project of marketing communication with corporate customers of AGD Print Ltd. This company focuses on the production of technical labels.
The project is divided into theoretical and practical parts. Theoretical one i about description of communication in general, personal and impersonal forms, marketing communications and its strategy, marketing communication in the industrial market, which is compared to the consumer market, and there are also mentioned new trends in marketing communications.
In practical part I mentioned about the historical development of the company, company presentation, analyzing marketing channels and tools used in obtaining and communicating with customers. In addition to that, SWOT analysis, used for marketing communication of the company and competitors. With mystery shopping research method ,was conducted fictitious purchase of a competitor in order to eliminate gaps in the promotion of the company. Finally was evaluated marketing communications and the company's ability to succeed in this field.
Project part deals with proposals for action plans under the marketing communication tools, which should lead to attract more customers and increase sales.
In the final part is this project subjected to time, cost and risk analysis.
Na základě dostupných zdrojů zpracujte teoretické poznatky vztahující se k marketingové komunikaci.
II. Praktická část
S využitím teoretických poznatků analyzujte a zhodnoťte současný stav marketingové komunikace ve společnosti AGD PRINT s. r. o.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt marketingové komunikace s firemními zákazníky společnosti AGD PRINT s. r. o.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupných zdrojů zpracujte teoretické poznatky vztahující se k marketingové komunikaci.
II. Praktická část
S využitím teoretických poznatků analyzujte a zhodnoťte současný stav marketingové komunikace ve společnosti AGD PRINT s. r. o.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt marketingové komunikace s firemními zákazníky společnosti AGD PRINT s. r. o.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. Vyd. Brno: CP Books, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3. 0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.\n{}
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. Vyd. Brno: CP Books, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3. 0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.\n{}
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázko vedoucí
-Jaké nové marketingové trendy by mohla firma AGD využít při komunikaci na B2C trhu a proč? Kdo by mohl být cílovým zákazníkem na B2C trhu pro tuto firmu?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent
-V některých pasážích Vaší práce píšete v množném čísle. Kolik osob se na Vaší DP podílelo?- zodpovězeno zcela
-Jaké zdroje a podklady jste použila pro tvorbu časového harmonogramu, nákladové analýzy? Chybí zde uvedení zdroje.- zodpovězeno zcela
Otázky komise
- Doc. Lipták: Jaký byl Váš nejcennější pramen z literatury nebo internetu?- zodpovězeno částečně
-Doc. Lipták: Jakými sociálně psychologickými metodami můžeme zkoumat působení reklamy na zákazníka?- zodpovězeno
-Doc. Mikuláštík: Četla jste knihu Oliviera Toskániho- Reklama je navoněná zdechlina?- zodpovězeno zcela
-Doc. Mikuláštík: Na str. 45 uvádíte mystery shopping, pull strategie a push strategie- neměly být názvy více české, když je nevysvětlujete?- zodpovězeno částečně
-Ing. Schneider: Jak jste volila počet hodnotících listů a komu ho dáte?- zodpovězeno zcela