- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Představení nové galanterní značky včetně brendingové koncepce.
Rozsah práce:
- kolekce dámské galanterie pro vybranou klientelu
- kolekce pánské galanterie pro specifického zákazníka
. let minulého století.celenou kolekcí pod značkou IOBAGS, byla vytvořena jako doplňky ke kolekci Kláry Nademlýnské. Vyznačuje se střídmostí jak v barevnosti, tak v tvarosloví. Ve svém pojetí se nechává inspirovat minimalizmem
Anotace v angličtině
The collection WAVE is the first complete collection under the label IOBAGS. The collection was created us accessories of Klara Nademlynska fashion collection. It is characterized by moderation of diversity of colours and as well by moderation of morphology. In its conception is being inspired by minimalism of the 90th of the last century.
Klíčová slova
doplňky, kabelky, design, móda, řemeslo
Klíčová slova v angličtině
accessories, handbags, design, fashion, craft
Rozsah průvodní práce
73s,35 604 znaků
Jazyk
CZ
Anotace
. let minulého století.celenou kolekcí pod značkou IOBAGS, byla vytvořena jako doplňky ke kolekci Kláry Nademlýnské. Vyznačuje se střídmostí jak v barevnosti, tak v tvarosloví. Ve svém pojetí se nechává inspirovat minimalizmem
Anotace v angličtině
The collection WAVE is the first complete collection under the label IOBAGS. The collection was created us accessories of Klara Nademlynska fashion collection. It is characterized by moderation of diversity of colours and as well by moderation of morphology. In its conception is being inspired by minimalism of the 90th of the last century.
Klíčová slova
doplňky, kabelky, design, móda, řemeslo
Klíčová slova v angličtině
accessories, handbags, design, fashion, craft
Zásady pro vypracování
1. Vypracujte modelové řešení vámi navržené kolekce dámské galanterie v rozsahu
3 modelů kolekce pánské galanterie v roz. 2 modelů, včetně galanterních doplňků.
2. Vaším úkolem je vypracovat originální estetické a působivé řešení tohoto typu
výrobků při respektování funkčních požadavků.
3. Své návrhy dokumentujte v závěrečné pís. zprávě, doložte i v kresebé formě,
dokládající postup Vašeho řešení ve formátu A4, v rozsahu minimálně 60 stran,
dále předložte poster vel. 100 x 70 cm v tištěné formě (na ploteru).
4. Součástí předané práce je i prezentace na nosičích CD ve dvou vyhotoveních
a vypracování mood bordu ve velikosti 100x70 cm v tištěné podobě a na CD- ROM.
5. Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou
dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK.
Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi,
250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách.
V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB,
obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok
obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii
v tiskovém rozlišení. Forma zpracování diplomní práce : realizované modely,
tištěná teoretická práce. Včetně dokumentace na CD-ROM a posterů
formátu 100x70cm.
Zásady pro vypracování
1. Vypracujte modelové řešení vámi navržené kolekce dámské galanterie v rozsahu
3 modelů kolekce pánské galanterie v roz. 2 modelů, včetně galanterních doplňků.
2. Vaším úkolem je vypracovat originální estetické a působivé řešení tohoto typu
výrobků při respektování funkčních požadavků.
3. Své návrhy dokumentujte v závěrečné pís. zprávě, doložte i v kresebé formě,
dokládající postup Vašeho řešení ve formátu A4, v rozsahu minimálně 60 stran,
dále předložte poster vel. 100 x 70 cm v tištěné formě (na ploteru).
4. Součástí předané práce je i prezentace na nosičích CD ve dvou vyhotoveních
a vypracování mood bordu ve velikosti 100x70 cm v tištěné podobě a na CD- ROM.
5. Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou
dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK.
Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi,
250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách.
V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB,
obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok
obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii
v tiskovém rozlišení. Forma zpracování diplomní práce : realizované modely,
tištěná teoretická práce. Včetně dokumentace na CD-ROM a posterů
formátu 100x70cm.
Seznam doporučené literatury
Odborné časopisy:
MASTERS PELLE , vydavatel : ITALIAN CONVERTER S.p.A. Strada Fogliano San Marco,
76/78 27029 Vigevano(PV)
ARPEL, ARS SUTORIA, vydavatel : ARS ARPEL GROUP s.r.I 20145 Milano via Nievo, 33
Odborná literatura:
Nochlin, L., Semmelback, E. Heights of Fashion: A History of the Elevated Shoe
(Pittsburgh: Periscope, 2008)
Johnson, A. Handbags: The Power of the Purse. New York: Workman Publishing, 2002
Kolesár, Z. Kapitoly z dějin designu (Praha: Vysoká škola umělecko-průmyslová
v Praze, 2004)
Nelson, K.E., Cabra, R. New Scandinavian Design (San Francisco: Chronicle Books,
2004)
Jonas, S. Móda v proměnách času: Lexikon: Značky-Návrhář-Oblečení
(Cestlice: Rebo, 2008)
Gřešák, V. Konstrukce a modelování galanterie (Zlín: Univerzita Tomáše Bati
ve Zlíně, 2011)
Wilcox, C. Bags (London: VA Publishing)
MacKenzieová, M. ...ismy. Jak chápat módu (Praha: Slovart 2010)
Paredes, C. Fashion Illustration: Accessories (Antwerp: Booqs, 2010)
Fukai, A., Suoh, T. Fashion: The Kyoto Institute: from the 18th to 20th Century
(Köln, London: Taschen, 2004)
Donovan, S., Donovan, B., Johnston, A. Advanced Fashion Drawing
(London: Laurence King Publishing, 2010)
Štýbrová, M. Dějiny odívání: Boty, botky, botičky (Praha: Lidové noviny, 2009)
Seznam doporučené literatury
Odborné časopisy:
MASTERS PELLE , vydavatel : ITALIAN CONVERTER S.p.A. Strada Fogliano San Marco,
76/78 27029 Vigevano(PV)
ARPEL, ARS SUTORIA, vydavatel : ARS ARPEL GROUP s.r.I 20145 Milano via Nievo, 33
Odborná literatura:
Nochlin, L., Semmelback, E. Heights of Fashion: A History of the Elevated Shoe
(Pittsburgh: Periscope, 2008)
Johnson, A. Handbags: The Power of the Purse. New York: Workman Publishing, 2002
Kolesár, Z. Kapitoly z dějin designu (Praha: Vysoká škola umělecko-průmyslová
v Praze, 2004)
Nelson, K.E., Cabra, R. New Scandinavian Design (San Francisco: Chronicle Books,
2004)
Jonas, S. Móda v proměnách času: Lexikon: Značky-Návrhář-Oblečení
(Cestlice: Rebo, 2008)
Gřešák, V. Konstrukce a modelování galanterie (Zlín: Univerzita Tomáše Bati
ve Zlíně, 2011)
Wilcox, C. Bags (London: VA Publishing)
MacKenzieová, M. ...ismy. Jak chápat módu (Praha: Slovart 2010)
Paredes, C. Fashion Illustration: Accessories (Antwerp: Booqs, 2010)
Fukai, A., Suoh, T. Fashion: The Kyoto Institute: from the 18th to 20th Century
(Köln, London: Taschen, 2004)
Donovan, S., Donovan, B., Johnston, A. Advanced Fashion Drawing
(London: Laurence King Publishing, 2010)
Štýbrová, M. Dějiny odívání: Boty, botky, botičky (Praha: Lidové noviny, 2009)
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Obhajoba naprosto souvislá s profesionálním podáním argumentace pregnantní. Otázka paní Ing. Chmelarové o užitých materiálech modelů byla zodpovězena jednoznačně včetně původu, činění, šití.