Cílem této diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost Wellness hotelu Pohoda. Práce se zaměřuje na oblast cestovního ruchu a hotelnictví a je rozdělena do tří částí ? teoretická, praktická a projektová.
Teoretická část se zaměřuje na poznatky z oblasti konkurenceschopnosti, marketingu slu-žeb, marketingového mixu a komunikačního mixu.
Praktická část popisuje samotný Wellness hotel Pohoda, nejdříve stručný popis hotelu poté jeho komunikační mix. Je provedena analýza konkurence, SWOT analýza a PEST analýza.
Na základě těchto informací je navržený projekt pro zvýšení konkurenceschopnosti Well-ness hotelu Pohoda, který je podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma paper is to increase the competitiveness of Wellness hotel Pohoda. It focuses on the tourism and hotel trade area and is divided in three parts ? theoretical, practical and project.The theoretical part deals with findings from the area of competitive-ness, services marketing, marketing mix and communication mix. The practical part de-scribes Wellness hotel Pohoda itself. Firstly, it deals with the description of the hotel and secondly, with its communication mix. It also includes competition analysis, SWOT analy-sis and PEST analysis. The project to increase the competitiveness of Wellness hotel Po-hoda is based on above mentioned information. It is submitted to expenses, risks and time analysis.
Marketing, services marketing, marketing mix, communication mix, competition analysis, SWOT analysis, PEST analysis
Rozsah průvodní práce
104 s. (115 622 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost Wellness hotelu Pohoda. Práce se zaměřuje na oblast cestovního ruchu a hotelnictví a je rozdělena do tří částí ? teoretická, praktická a projektová.
Teoretická část se zaměřuje na poznatky z oblasti konkurenceschopnosti, marketingu slu-žeb, marketingového mixu a komunikačního mixu.
Praktická část popisuje samotný Wellness hotel Pohoda, nejdříve stručný popis hotelu poté jeho komunikační mix. Je provedena analýza konkurence, SWOT analýza a PEST analýza.
Na základě těchto informací je navržený projekt pro zvýšení konkurenceschopnosti Well-ness hotelu Pohoda, který je podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma paper is to increase the competitiveness of Wellness hotel Pohoda. It focuses on the tourism and hotel trade area and is divided in three parts ? theoretical, practical and project.The theoretical part deals with findings from the area of competitive-ness, services marketing, marketing mix and communication mix. The practical part de-scribes Wellness hotel Pohoda itself. Firstly, it deals with the description of the hotel and secondly, with its communication mix. It also includes competition analysis, SWOT analy-sis and PEST analysis. The project to increase the competitiveness of Wellness hotel Po-hoda is based on above mentioned information. It is submitted to expenses, risks and time analysis.
Marketing, services marketing, marketing mix, communication mix, competition analysis, SWOT analysis, PEST analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k cestovnímu ruchu a konkurenceschopnosti hotelu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci na trhu Wellness hotelu Pohoda.
Vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti Wellness hotelu Pohoda.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k cestovnímu ruchu a konkurenceschopnosti hotelu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci na trhu Wellness hotelu Pohoda.
Vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti Wellness hotelu Pohoda.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Vyd. 2. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu: jak získat více příjmů z cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 341 s. ISBN 80-247-1014-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Vyd. 2. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu: jak získat více příjmů z cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 341 s. ISBN 80-247-1014-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí
- Kteří pracovníci Wellness hotelu Pohoda se věnují komunikaci na Facebooku?- zodpovězeno zcela
-Jsou tito pracovníci za uvedenou činnost placeni?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent
-Očekáváte, že firma bude Vaše návrhy v brzké budoucnosti realizovat? Resp. jaký je očekávaný časový postup a priority implementace návrhů?- zodpovězeno zcela
-Ná základě čeho jste stanovovala ceny do Wellness přístupného pro veřejnost?- zodpovězeno zcela
-Domníváte se, že cena týdenního letního balíčku pobytu pro rodiny s dětmi v ceně 12.845 Kč/osobu je konkurenceschopná vzhledem k nabídce konkurence definované v kap. 11 (str. 59)?- zodpovězeno zcela
Otázky komise
-prof. Němeček: Kolik stojí ubytování pro 5 členou rodinu ve Vašem hotelu? Cena je velmi vysoká.-zodpovězeno částečně
-prof. Němeček: Proč by měli návštěvníci navštěvovat Vámi navrhované večerní wellness?- zodpovězeno částečně
-dr. Dobeš: Jaká je kapacita hotelu a jeho obsazenost?- zodpovězeno částečně