Diplomová práce se zabývá otevřením nové prodejny společnosti Baťa, se zaměřením na lokalizaci místa. Teoretická část práce dává dohromady informacemi o maloobchodu a retail marketingu. Analytická část je převážně tvořena výzkumem pro určení místa lokace nové prodejny. Na tento výzkum navazuje projektová část, která popisuje konkrétní místo pro otevření nové prodejny. Závěrem je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the opening of new Bata store, focusing on localization. The theore-tical part of the work puts together information about retail sector and retail marketing. The analytical part is mainly composed of research to determine the location of new store. The project part describes a specific place for the new store. Finally, the project is subject to the time, cost and risk analysis.
Diplomová práce se zabývá otevřením nové prodejny společnosti Baťa, se zaměřením na lokalizaci místa. Teoretická část práce dává dohromady informacemi o maloobchodu a retail marketingu. Analytická část je převážně tvořena výzkumem pro určení místa lokace nové prodejny. Na tento výzkum navazuje projektová část, která popisuje konkrétní místo pro otevření nové prodejny. Závěrem je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the opening of new Bata store, focusing on localization. The theore-tical part of the work puts together information about retail sector and retail marketing. The analytical part is mainly composed of research to determine the location of new store. The project part describes a specific place for the new store. Finally, the project is subject to the time, cost and risk analysis.
Popište teoretická východiska vztahující se k maloobchodu a retail marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci umístění prodejen firmy Baťa a.s. na území ČR.
Zpracujte projekt otevření nové prodejny firmy Baťa a.s. na území ČR.
Navržený projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Popište teoretická východiska vztahující se k maloobchodu a retail marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci umístění prodejen firmy Baťa a.s. na území ČR.
Zpracujte projekt otevření nové prodejny firmy Baťa a.s. na území ČR.
Navržený projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, V., PÁTÍK, L. a POSTLER, M. Retail marketing. Praha: Management Press, 2009, 326 s. ISBN 978-80-7261-207-9.
CIMLER, P. a ZADRAŽILOVÁ, D. Retail management. Praha: Management Press, 2007, 307 s. ISBN 978-80-7261-167-6.
LEŠINGEROVÁ, R. Jak budovat obchod. Česko: Roma, 2006, 68 s. ISBN 80-903808-3-2.
NOVOTNÝ, J. Nauka o podniku: výstavba podniku. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2007, 213 s. ISBN 978-80-7380-071-0.
SPILKOVÁ, J. Geografie maloobchodu a spotřeby: věda o nakupování. Praha: Karolinum, 2012, 245 s. ISBN 978-80-246-1951-4.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, V., PÁTÍK, L. a POSTLER, M. Retail marketing. Praha: Management Press, 2009, 326 s. ISBN 978-80-7261-207-9.
CIMLER, P. a ZADRAŽILOVÁ, D. Retail management. Praha: Management Press, 2007, 307 s. ISBN 978-80-7261-167-6.
LEŠINGEROVÁ, R. Jak budovat obchod. Česko: Roma, 2006, 68 s. ISBN 80-903808-3-2.
NOVOTNÝ, J. Nauka o podniku: výstavba podniku. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2007, 213 s. ISBN 978-80-7380-071-0.
SPILKOVÁ, J. Geografie maloobchodu a spotřeby: věda o nakupování. Praha: Karolinum, 2012, 245 s. ISBN 978-80-246-1951-4.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
mapy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí
-Konkurenční firma Deichmann má umístěnou svou prodejnu na okraji Žďáru nad Sázavou. Je to výhoda nebo nevýhoda?- zodpovězeno zcela
-Kolik osob v současnosti využívá výhod Baťa klubu?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent
-Porovnejte detailněji nákupní park s kamennou prodejnou ve Žďáru nad Sázavou z hlediska velikosti spádové oblasti, frekvence zákazníků, víkendových zákazníků, příležitostných nákupů apod.- zodpovězeno zcela
-Jakým způsobem se zachovají zákazníci v Havlíčkově Brodě, kteří jsou na hranici spádové oblasti, při otevření prodejny ve Žďáru?- zodpovězeno zcela
Otázky komise
-prof. Němeček: Kolik si podle Vás spotřebitel koupí bot do konce tohoto roku- jaký je tam potenciál?- zodpovězeno částečně
-Mgr. Piska: V práci chyběl finanční potenciál regionů a porovnání prodejů na kraje nebo na prodejnu.- zodpovězeno zcela
-Mgr. Piska: Nebylo by ve Vámi zvolených regionech výhodnější nalákat zákazníky do e-shopu?- zodpovězeno zcela