Diplomová práce se zabývá zvýšením produktivity prodejního týmu. V teoretické části práce jsou uvedeny základní teoretické poznatky z oblasti prodeje, vedení prodejního týmu, produktivita práce. Analytická část práce je věnována analýzám prodejního týmu ve firmě Oriflame a vedení manažerky. V projektové části je navržen soubor nových aktivit pro zvýšení produktivity týmu, který je vyhodnocen analýzou rizik, nákladů a času.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on increasing the sales team productivity. The theoretical part includes theoretical knowledge of sales, leading sales team, productivity of labour. The analytical part of the thesis analyses the sales team in company Oriflame and leadership. In the project part there is set of new activities designed to increase the productivity of the team, evaluated by analysis of risks, costs and time.
Klíčová slova
Prodej, prodejní tým, manažer, lídr, produktivita prodejníhotýmu, síťový marketing
Klíčová slova v angličtině
Sale, Sales team, Manager, Leader, Sales Team Prroductivity, Multi-level marketing
Rozsah průvodní práce
101
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá zvýšením produktivity prodejního týmu. V teoretické části práce jsou uvedeny základní teoretické poznatky z oblasti prodeje, vedení prodejního týmu, produktivita práce. Analytická část práce je věnována analýzám prodejního týmu ve firmě Oriflame a vedení manažerky. V projektové části je navržen soubor nových aktivit pro zvýšení produktivity týmu, který je vyhodnocen analýzou rizik, nákladů a času.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on increasing the sales team productivity. The theoretical part includes theoretical knowledge of sales, leading sales team, productivity of labour. The analytical part of the thesis analyses the sales team in company Oriflame and leadership. In the project part there is set of new activities designed to increase the productivity of the team, evaluated by analysis of risks, costs and time.
Klíčová slova
Prodej, prodejní tým, manažer, lídr, produktivita prodejníhotýmu, síťový marketing
Klíčová slova v angličtině
Sale, Sales team, Manager, Leader, Sales Team Prroductivity, Multi-level marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti problematiky prodeje a vedení prodejního týmu v podniku.
Formulujte teoretická východiska pro zpracování analýzy a projektu zvýšení efektivity prodejního týmu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav a proces vedení prodejního týmu ve vybrané firmě.
Zhodnoťte výsledky analýzy a vypracujte projekt zvýšení produktivity prodejního týmu ve firmě.
Vyhodnoťte ekonomickou náročnost a rizika spojená s realizací návrhového řešení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti problematiky prodeje a vedení prodejního týmu v podniku.
Formulujte teoretická východiska pro zpracování analýzy a projektu zvýšení efektivity prodejního týmu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav a proces vedení prodejního týmu ve vybrané firmě.
Zhodnoťte výsledky analýzy a vypracujte projekt zvýšení produktivity prodejního týmu ve firmě.
Vyhodnoťte ekonomickou náročnost a rizika spojená s realizací návrhového řešení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BĚLOHLÁVEK, František. Jak vést a motivovat lidi. 5. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 113 s.
ISBN 978-80-251-2235-8.
BUREŠ, Ivan. Jak úspěšně řídit prodejní tým. 3. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2004, 144 s. ISBN 80-7261-109-7.
FORSYTH, Patrick. Jak motivovat svůj tým. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 98 s. ISBN 978-80-247-2128-6.
LAKHANI, Dave. Jak prodávat, když nikdo nekupuje: a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 204 s. ISBN 978-80-247-3309-8.
REZEK, Jiří a Alena FILIPOVÁ. Umění prodávat. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 163 s. ISBN 80-7169-905-5.
Seznam doporučené literatury
BĚLOHLÁVEK, František. Jak vést a motivovat lidi. 5. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 113 s.
ISBN 978-80-251-2235-8.
BUREŠ, Ivan. Jak úspěšně řídit prodejní tým. 3. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2004, 144 s. ISBN 80-7261-109-7.
FORSYTH, Patrick. Jak motivovat svůj tým. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 98 s. ISBN 978-80-247-2128-6.
LAKHANI, Dave. Jak prodávat, když nikdo nekupuje: a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 204 s. ISBN 978-80-247-3309-8.
REZEK, Jiří a Alena FILIPOVÁ. Umění prodávat. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 163 s. ISBN 80-7169-905-5.
Přílohy volně vložené
Příloha P I: Dotazník týmu
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Jiří Vaněk - 46b
Otázky:
1. Řídila jste se při výběru členů týmu na základě faktorů dle Rezka, Bureše či 2. Kolmanové (str. 15 - 16), nebo na základě známostí a intuice? zcela
3. Jak často aktualizujete pracovní seznam námitek a proč? zcela
4. Jakým způsobem podporujete rozvoj produktivity zaměstnanců? zcela
5. Jakým způsobem hodnocený člen týmu pociťuje vliv na úspěch týmu a celé firmy tak, aby byl motivován? zcela
6. Bude docházet i k penalizacím při neplnění povinností? zcela
Oponent DP: Doc.Ing.Miloslava Chovancová,CSc. - 39b
Otázky:
1. Z jaké analýzy vychází Vámi stanovené hypotézy na str. 27, a jak jste tyto hypotézy ověřovala? zcela
2. Na str. 80 uvádíte, "projekt je také vyhodnocen logickým rámcem, atd.". Vysvětlete, prosím, smysl a použití logického rámce projektu? zcela
3. Po Analýze rizik a Analýze nákladů, uvádíte na str. 93, "Časový plán realizace projektu". Objasněte, prosím, jak byste analyzovala správnost nastavení časového plánu projektu? zcela
Další otázky a připomínky:
doc. PhDr. Milan Mikuláštík, Ph.D. V literatuře je potřeba uvádět jednotný systém citování. Jak vyhodnocujete dotazník? Budete si sama vybírat prodejce?
Ing. Kamil Dobeš, Ph.D. - Máte pouze jmenný seznam zákazníků na papíře? Lze využít databáze.
Ing. Jaromír Schneider Jak se vás v tomto systému dotýkají nové vyhlášky?