Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace cestovní agentury Nelly Tour.
V teoretické části je nejprve objasněna problematika marketingové komunikace a jejich nástrojů, následuje kapitola o objasnění marketingové komunikace v prostředí internetu a poslední část pojednává o marketingu v cestovním ruchu.
Praktická část se zaměřuje na charakteristiku cestovní agentury Nelly Tour a její současné marketingové komunikace, obsahuje také analýzu makroprostředí a SWOT analýzu. Vy-hodnocení těchto analýz je základem pro navržení projektu nové marketingové komunika-ce, který je v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with Project of marketing communication in Travel Agency Nelly Tour.
First chapter of theoretical part explain matters of marketing communication and its tools, following chapter includes explanation of online marketing communication and the last chapter is focused on marketing of tourism.
Practical part is focused on characteristics of Nelly Tour travel agency and its current mar-keting communication and also includes analysis of macro environment and SWOT analy-sis. Evaluation of these analyses is base for project planning of new marketing communi-cation, which is subjected to cost and risk analysis
Klíčová slova
Marketingová komunikace, digitální marketing, sociální média, marketing cestovního ruchu
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, digital marketing, social media, marketing of tourism
Rozsah průvodní práce
93 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace cestovní agentury Nelly Tour.
V teoretické části je nejprve objasněna problematika marketingové komunikace a jejich nástrojů, následuje kapitola o objasnění marketingové komunikace v prostředí internetu a poslední část pojednává o marketingu v cestovním ruchu.
Praktická část se zaměřuje na charakteristiku cestovní agentury Nelly Tour a její současné marketingové komunikace, obsahuje také analýzu makroprostředí a SWOT analýzu. Vy-hodnocení těchto analýz je základem pro navržení projektu nové marketingové komunika-ce, který je v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with Project of marketing communication in Travel Agency Nelly Tour.
First chapter of theoretical part explain matters of marketing communication and its tools, following chapter includes explanation of online marketing communication and the last chapter is focused on marketing of tourism.
Practical part is focused on characteristics of Nelly Tour travel agency and its current mar-keting communication and also includes analysis of macro environment and SWOT analy-sis. Evaluation of these analyses is base for project planning of new marketing communi-cation, which is subjected to cost and risk analysis
Klíčová slova
Marketingová komunikace, digitální marketing, sociální média, marketing cestovního ruchu
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, digital marketing, social media, marketing of tourism
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace s důrazem na marketingovou komunikaci v cestovním ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace cestovní agentury Nelly Tour.
Identifikujte klíčové nástroje marketingové komunikace využitelné pro cestovní agenturu Nelly Tour.
Vytvořte projekt marketingové komunikace pro cestovní agenturu Nelly Tour.
Zhodnoťte úspěšnost navrženého projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace s důrazem na marketingovou komunikaci v cestovním ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace cestovní agentury Nelly Tour.
Identifikujte klíčové nástroje marketingové komunikace využitelné pro cestovní agenturu Nelly Tour.
Vytvořte projekt marketingové komunikace pro cestovní agenturu Nelly Tour.
Zhodnoťte úspěšnost navrženého projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
BELCH, George E a Michael A BELCH. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 9th ed. New York: McGraw-Hill/Irwin, 2012, 828 s. ISBN 978-0-07-340486-8.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
RYAN, Damian a Calvin JONES. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. 2nd ed. London: Kogan Page, 2012, 283 s. ISBN 978-0-7494-6427-1.
SYSEL, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. Vyd. 2., rozšířené. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2010, 50 s. ISBN 978-80-87411-07-0.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
BELCH, George E a Michael A BELCH. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 9th ed. New York: McGraw-Hill/Irwin, 2012, 828 s. ISBN 978-0-07-340486-8.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
RYAN, Damian a Calvin JONES. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. 2nd ed. London: Kogan Page, 2012, 283 s. ISBN 978-0-7494-6427-1.
SYSEL, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. Vyd. 2., rozšířené. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2010, 50 s. ISBN 978-80-87411-07-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí
-Bude Váš projekt realizován?- zodpovězeno zcela
-Vidíte potenciál cestovních agentur v době nákupu dovolených přes internet, kterému se firma brání?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent
-Na s. 76 je uvedena nákladová analýza projektu. Na základě jakých skutečností byly tyto náklady stanoveny?- zodpovězeno zcela
-Jaké jsou konkrétní přínosy navrženého projektu?- zodpovězeno zcela
-Měla již diplomantka možnost projednat svůj projekt s představiteli cestovní agentury Nelly Tour, jaké byly případné reakce?- zodpovězeno zcela
Otázky komise
-prof. Němeček: Kolik Vaše agentura musí prodat zájezdů, aby se vůbec uživila?- zodpovězeno částečně
-prof. Němeček: Jaká bude zákaznická skladba Vámi prodávaných zájezdů?- zodpovězeno částečně
-prof. Němeček: V práci chybí, jaký je potenciál klientů v možném okruhu Vašich klientů a kolik lidí se statisticky zúčastňuje tohoto typu zájezdů obecně a tím určit možnost využitelnosti podílu trhu a počet potenciálních klientů.
-doc. Kozák: Proč agentura nemá kontakt na pevnou linku, aby působila seriózně?- zodpovězeno zcela
-doc. Kozák: Jak si představujete sponzorovat eventy. V čem je potenciál tohoto? Věnujete se na eventu sponzirům?- zodpovězeno zcela