Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s. Diplomová práce má tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci obecně i na B2B trzích, dále trendy marketingové komunikace na B2B trzích a vysvětluje pojmy týkající se situační analýzy. Analytická část je věnována představení firmy, PESTEL analýze, charakteristice konkuren-ce, Porterově analýze a analýze SWOT. Dále je zde popsán současný stav marketingové komunikace ve firmě. Na základě poznatků ze všech analýz je vypracován projekt, v jehož závěru je provedena jeho nákladová, časová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to create a marketing communication´s project in the com-pany UNIMARCO a.s. Diploma thesis consists of three parts: theoretical, analytical and project. Theoretical part describes marketing communication in general and in B2B mar-kets, and explains concepts related to situational analysis. Analytical part is dedicated to introduction of the company, PESTEL analysis, characteristic of competitors, Porter´s ana-lysis and SWOT analysis. Based on the knowledge of all analysis is prepared project. There are cost, time and risk analysis in the end
communication, B2B, communication mix, PESTEL analysis, Porter´s analysis, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
111 s. (132 134 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s. Diplomová práce má tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci obecně i na B2B trzích, dále trendy marketingové komunikace na B2B trzích a vysvětluje pojmy týkající se situační analýzy. Analytická část je věnována představení firmy, PESTEL analýze, charakteristice konkuren-ce, Porterově analýze a analýze SWOT. Dále je zde popsán současný stav marketingové komunikace ve firmě. Na základě poznatků ze všech analýz je vypracován projekt, v jehož závěru je provedena jeho nákladová, časová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to create a marketing communication´s project in the com-pany UNIMARCO a.s. Diploma thesis consists of three parts: theoretical, analytical and project. Theoretical part describes marketing communication in general and in B2B mar-kets, and explains concepts related to situational analysis. Analytical part is dedicated to introduction of the company, PESTEL analysis, characteristic of competitors, Porter´s ana-lysis and SWOT analysis. Based on the knowledge of all analysis is prepared project. There are cost, time and risk analysis in the end
communication, B2B, communication mix, PESTEL analysis, Porter´s analysis, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte rešerši literárních zdrojů vztahující se k problematice marketingové komunikace a stanovte východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.
Na základě analýzy vytvořte projekt nové marketingové komunikace.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte rešerši literárních zdrojů vztahující se k problematice marketingové komunikace a stanovte východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.
Na základě analýzy vytvořte projekt nové marketingové komunikace.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAINES, Paul, Chris FILL a Kelly PAGE. Marketing. 2nd ed. Oxford: Oxford University Press, 2011, xxxiii, 756 s.
ISBN 978-0-19-957961-7.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s.
ISBN 978-80-251-3432-0.
KOBIELA, Roman. Reklama: 200 tipů, které musíte znát. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009, 161 s.
ISBN 978-80-251-2300-3.
PILÍK, Michal. Business-to-business marketing. Vyd. 2., nezměněné. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010, 126 s.
ISBN 978-80-7318-918-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s.
ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
BAINES, Paul, Chris FILL a Kelly PAGE. Marketing. 2nd ed. Oxford: Oxford University Press, 2011, xxxiii, 756 s.
ISBN 978-0-19-957961-7.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s.
ISBN 978-80-251-3432-0.
KOBIELA, Roman. Reklama: 200 tipů, které musíte znát. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009, 161 s.
ISBN 978-80-251-2300-3.
PILÍK, Michal. Business-to-business marketing. Vyd. 2., nezměněné. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010, 126 s.
ISBN 978-80-7318-918-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s.
ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí
-Jaké byly největší překážky při tvorbě Vaší práce?- zodpovězeno zcela
-Jaké vidité největší přínosy své práce pro firmu?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent
-Považujete navrhovanou částku 5 000 Kč za reálnou pro vytvoření prezentačního videa společnosti, jak uvádíte na straně 89? Uvažujete o virálním potenciálu?- zodpovězeno zcela
-Jaká nová média byste implemetovala do komunikačního mixu?- zodpovězeno zcela
-Jaký rozpočet navrhujete pro správu sociálních sítí společnosti? A jaké sociální sítě považujete za vhodné v rámci Vašeho projektu?- zodpovězeno zcela
Otázky komise
-prof. Němeček: Budete ve firmě, pro kterou jste zpracovala práci i pracovat?- zodpovězeno zcela
-prof. Němeček: Některé Vaše návrhy mjsou zajímavé, ale vzhledek ke specifiské skupině zákazníků nebudou účinné. Neměla byste se více zaměřit na obchodní zástupce?- zodpovězeno částečně
-prof. Němeček: Jak fungují obchodní zástupci ve firmě pro kterou jste zpracovala DP?- zodpovězeno částečně
-doc. Kozák: Nezdá se Vám být hodnější osobní setkání s klienty v tomto případě než internetová reklama?- zodpovězeno zcela