Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace ve společnosti Firemky s.r.o. a předkládá projekt pro zlepšení nedostatků v této oblasti. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou, která se dále dělí na analytickou a projektovou. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky a koncepce marketingové komunikace a utříděny nové trendy v tomto oboru. Následuje analytická část, která díky konkrétním me-todám situační analýzy přináší studii vnějšího a vnitřního prostředí, v němž se firma nachází a následně zkoumá současný stav marketingové komunikace firmy. Informace získané v analytické části sloužily jako kvalitní základ pro vypracování projektu marketingové komunikace, který byl na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on the current state of marketing communication in the compa-ny Firemky s.r.o. and the proposed project presents the improved failures in this area. This thesis is divided into theoretical and practical part, which is further divided into analysis and project. Theoretical section summarizes basic concepts and knowledge of marketing communication and classifies new trends in this field. Then, analytical part, which through specific methods of situational analysis, presents a study of internal and external environ-ment in which the business is located and then examines the current state of marketing communications of the company. Information obtained in the analytical part served as a good basis for the development of marketing communications project, which was subject of the time, cost and risk analysis made at the end of this thesis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, PEST analýza, Porterova analýza, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, marketing communication instruments, PEST analysis, Porter´s analysis, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
103
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace ve společnosti Firemky s.r.o. a předkládá projekt pro zlepšení nedostatků v této oblasti. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou, která se dále dělí na analytickou a projektovou. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky a koncepce marketingové komunikace a utříděny nové trendy v tomto oboru. Následuje analytická část, která díky konkrétním me-todám situační analýzy přináší studii vnějšího a vnitřního prostředí, v němž se firma nachází a následně zkoumá současný stav marketingové komunikace firmy. Informace získané v analytické části sloužily jako kvalitní základ pro vypracování projektu marketingové komunikace, který byl na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on the current state of marketing communication in the compa-ny Firemky s.r.o. and the proposed project presents the improved failures in this area. This thesis is divided into theoretical and practical part, which is further divided into analysis and project. Theoretical section summarizes basic concepts and knowledge of marketing communication and classifies new trends in this field. Then, analytical part, which through specific methods of situational analysis, presents a study of internal and external environ-ment in which the business is located and then examines the current state of marketing communications of the company. Information obtained in the analytical part served as a good basis for the development of marketing communications project, which was subject of the time, cost and risk analysis made at the end of this thesis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, PEST analýza, Porterova analýza, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, marketing communication instruments, PEST analysis, Porter´s analysis, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum se zaměřením na problematiku marketingové komunikace a nových trendů v této oblasti.
Zpracujte teoretická východiska pro potřeby analýzy empirických poznatků.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití marketingové komunikace ve firmě Firemky s.r.o.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt zlepšení marketingové komunikace.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum se zaměřením na problematiku marketingové komunikace a nových trendů v této oblasti.
Zpracujte teoretická východiska pro potřeby analýzy empirických poznatků.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití marketingové komunikace ve firmě Firemky s.r.o.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt zlepšení marketingové komunikace.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008, 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing: 4. Evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008, 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing: 4. Evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: doc. Ing. Josef Kacr, CSc. - 50b
Otázky:
1. Jak by mohla společnost Firemky prakticky využít strategii Pull a Push? zcela
2. Celkové náklady na projektovanou marketingovou komunikaci činí cca 218 000 Kč. Existují reálné předpoklady, že společnost bude schopna tuto částku aktuálně vynaložit? zcela
Oponent DP: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. - 48b
Otázky:
1. Může diplomantka objasnit význam či smysl příležitostí uvedených v rámci SWOT analýzy společnosti Firemky s.r.o.? zcela
2. Měla již diplomantka možnost projednat svůj projekt s jednateli společnosti Firemky s.r.o., jaké byly případné reakce? zcela
Další otázky:
Ing. Kamil Dobeš, Ph.D. - Jaká byla produktivita před a po akci? zcela