Cílem diplomové práce je vypracování projektu implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s. r. o., která působí v oblasti prodeje pneumatik. Teore-tická část práce se zabývá teoretickými východisky a nástroji z oblasti mobilního marke-tingu, které lze aplikovat na danou společnost. Analytická část posuzuje současný stav marketingové komunikace společnosti a analyzuje mobilní marketing vybraných konku-renční společností. Projektová část práce vychází z výsledků provedených analýz a vypra-covává projekt aplikace vhodných nástrojů mobilního marketingu do marketingové komu-nikace společnosti. Projekt je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The goal of the diploma thesis is to create a project of implementation of mobile marketing in company Mands International s. r. o., which is operating in the area of tire retail market. The theoretical part of the thesis explores the theoretical basis and tools in the area of mo-bile marketing, which are applicable to the company. The analytical part determines the current condition of the marketing communication in the company. Furthermore, it analys-es mobile marketing of the chosen competitors. Based on the results of the analysis, the project part of the thesis executes the project of application of the appropriate mobile mar-keting tools into the company?s marketing communication. Subsequently, the project is analyzed on the basis of time, costs and risk.
Klíčová slova
mobilní marketing, mobilní web, QR kódy, mobilní cílová stránka, SMS marketing, mobilní reklama, mobilní aplikace, Mands International
Klíčová slova v angličtině
mobile marketing, mobile web, QR codes, mobile landing page, SMS market-ing, mobile advertising, mobile applications, Mands International
Rozsah průvodní práce
106 s. (153 206 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vypracování projektu implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s. r. o., která působí v oblasti prodeje pneumatik. Teore-tická část práce se zabývá teoretickými východisky a nástroji z oblasti mobilního marke-tingu, které lze aplikovat na danou společnost. Analytická část posuzuje současný stav marketingové komunikace společnosti a analyzuje mobilní marketing vybraných konku-renční společností. Projektová část práce vychází z výsledků provedených analýz a vypra-covává projekt aplikace vhodných nástrojů mobilního marketingu do marketingové komu-nikace společnosti. Projekt je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The goal of the diploma thesis is to create a project of implementation of mobile marketing in company Mands International s. r. o., which is operating in the area of tire retail market. The theoretical part of the thesis explores the theoretical basis and tools in the area of mo-bile marketing, which are applicable to the company. The analytical part determines the current condition of the marketing communication in the company. Furthermore, it analys-es mobile marketing of the chosen competitors. Based on the results of the analysis, the project part of the thesis executes the project of application of the appropriate mobile mar-keting tools into the company?s marketing communication. Subsequently, the project is analyzed on the basis of time, costs and risk.
Klíčová slova
mobilní marketing, mobilní web, QR kódy, mobilní cílová stránka, SMS marketing, mobilní reklama, mobilní aplikace, Mands International
Klíčová slova v angličtině
mobile marketing, mobile web, QR codes, mobile landing page, SMS market-ing, mobile advertising, mobile applications, Mands International
Sestavte projekt aplikace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s. r. o. a podrobte jej nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAILEY, Matt. Internet marketing: an hour a day. 1st ed. Indianapolis, Ind.: Wiley, 2011, 567 s. ISBN 978-0-470-63374-8.
CHUCK, Martin. The third screen: marketing to your customers in a world gone mobile. 1st ed. Boston: Nicholas Brealey, 2011, 230 s. ISBN 978-1-85788-564-4.
HAY, Deltina. The Bootstrapper's Guide to the Mobile Web: Practical Plans to Get Your Business Mobile in Just a Few Days for Just a Few Bucks. 1st ed. California: Linden Publishing, 2012, 200 s. ISBN 978-1-61035-052-5.
HOPKINS, Jeanne a Jamie TURNER. Go Mobile: Location-Based Marketing, Apps, Mobile Optimized Ad Campaigns, 2D Codes and Other Mobile Strategies to Grow Your Business. 1st ed. New Jersey: Wiley, 2012, 234 s. ISBN 978-1-118-16778-6.
SHEEHAN, Brian. Online marketing. 1st ed. Lausanne: AVA, 2010, 183 s. ISBN 978-2-940411-33-7.
Seznam doporučené literatury
BAILEY, Matt. Internet marketing: an hour a day. 1st ed. Indianapolis, Ind.: Wiley, 2011, 567 s. ISBN 978-0-470-63374-8.
CHUCK, Martin. The third screen: marketing to your customers in a world gone mobile. 1st ed. Boston: Nicholas Brealey, 2011, 230 s. ISBN 978-1-85788-564-4.
HAY, Deltina. The Bootstrapper's Guide to the Mobile Web: Practical Plans to Get Your Business Mobile in Just a Few Days for Just a Few Bucks. 1st ed. California: Linden Publishing, 2012, 200 s. ISBN 978-1-61035-052-5.
HOPKINS, Jeanne a Jamie TURNER. Go Mobile: Location-Based Marketing, Apps, Mobile Optimized Ad Campaigns, 2D Codes and Other Mobile Strategies to Grow Your Business. 1st ed. New Jersey: Wiley, 2012, 234 s. ISBN 978-1-118-16778-6.
SHEEHAN, Brian. Online marketing. 1st ed. Lausanne: AVA, 2010, 183 s. ISBN 978-2-940411-33-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí
-Kdybyste měl srovnat účinnost mobilních kampaní, internetových kampaní a klasických formátů reklamy, která forma by zvítězila?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent
-Okomentujte nesprávný výpočet ROI na str. 87 ?- zodpovězeno zcela
Otázky komise
-prof. Němeček: Jaký je další postup klienta po zaslání sms, kterou navrhujete a kdy budou tyto sms zprávy chodit?- zodpovězeno zcela
-prof. Němeček: Provedl jste srovnání cen výrobků s konkurencí?- zodpovězeno částečně
-doc. Kozák: Jste přesvědčen o tom, že zákazník bude kupovat pneumatiky skutečně až na podzim? Co mimosezónní slevy?- zodpovězeno částečně