Náplní diplomové práce je projekt marketingové komunikace ve firmě Ideal Trade, spol. s r. o. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a analytickou část. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci a její nástroje. Důraz je kladen také na situaci komunikačních aktivit na průmyslovém trhu, na kterém firma z velké části působí. V analytické části je představena firma, dále analyzována současná situace využívaných komunikačních aktivit, průzkum spokojenosti zákazníků a SWOT analýza. Součástí analytické části je projektová část, která obsahuje komunikační plán a určitá vhodná opatření, která povedou ke zlepšení marketingové komunikace.
Annotation in English
The aim of this thesis is the project marketing communication of the company Ideal Trade, Ltd. The work is divided into two parts - theoretical and analytical part. The theoretical one is focused on marketing communication and its tools. Emphasis I also placed on a situation of communication activities in an industrial market where company largely operates. In the analytical one is presented a company, further analyzed the current situation of communi-cation activities, customer satisfaction survey and SWOT analysis. The analytical part is also project part which includes a communication plan and certain appropriate measures in order to improve marketing communications.
Keywords
komunikační mix, reklama, public relations, B2B trh, komunikace,
komunikační plán
Keywords in English
communication mix, advertising, public relations, B2B market, communication, communication plan
Length of the covering note
101 s. (137 996 znaků)
Language
CZ
Annotation
Náplní diplomové práce je projekt marketingové komunikace ve firmě Ideal Trade, spol. s r. o. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a analytickou část. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci a její nástroje. Důraz je kladen také na situaci komunikačních aktivit na průmyslovém trhu, na kterém firma z velké části působí. V analytické části je představena firma, dále analyzována současná situace využívaných komunikačních aktivit, průzkum spokojenosti zákazníků a SWOT analýza. Součástí analytické části je projektová část, která obsahuje komunikační plán a určitá vhodná opatření, která povedou ke zlepšení marketingové komunikace.
Annotation in English
The aim of this thesis is the project marketing communication of the company Ideal Trade, Ltd. The work is divided into two parts - theoretical and analytical part. The theoretical one is focused on marketing communication and its tools. Emphasis I also placed on a situation of communication activities in an industrial market where company largely operates. In the analytical one is presented a company, further analyzed the current situation of communi-cation activities, customer satisfaction survey and SWOT analysis. The analytical part is also project part which includes a communication plan and certain appropriate measures in order to improve marketing communications.
Keywords
komunikační mix, reklama, public relations, B2B trh, komunikace,
komunikační plán
Keywords in English
communication mix, advertising, public relations, B2B market, communication, communication plan
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingové komunikace s důrazem na marketingovou komunikaci na B2B trzích.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve firmě Ideal Trade, spol. s r. o.
Vytvořte projekt marketingové komunikace ve firmě Ideal Trade, spol. s r. o.
Projekt podrobte časové, rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingové komunikace s důrazem na marketingovou komunikaci na B2B trzích.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve firmě Ideal Trade, spol. s r. o.
Vytvořte projekt marketingové komunikace ve firmě Ideal Trade, spol. s r. o.
Projekt podrobte časové, rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Recommended resources
FILL, Ch. Essentials of marketing communications. 1st pub. Harlow, England: Pearson Education Limited, 2011, 412 s. ISBN 978-0-273-73844-2.
FORET, M. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy 3. 0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
ZAMAZALOVÁ, M. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 232 s. ISBN 978-80-247-2049-4.
Recommended resources
FILL, Ch. Essentials of marketing communications. 1st pub. Harlow, England: Pearson Education Limited, 2011, 412 s. ISBN 978-0-273-73844-2.
FORET, M. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy 3. 0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
ZAMAZALOVÁ, M. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 232 s. ISBN 978-80-247-2049-4.
Enclosed appendices
CD ROM
Appendices bound in thesis
illustrations
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Otázky vedoucí
-Nabídka jste velmi široké spektrum řešení, který marketingový nástroj považujte za klíčový?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent
-V případě možného omezení finančních prostředků firmy, které z navrhovaných aktivit komunikačního plánu by bylo možné dle Vás eliminovat a které naopak vnímáte jako stěžejní?- zodpovězeno zcela
Otázky komise
-doc. Kozák: Proč doporučujete e-mailing, když podle Vás má firma problémy s odpovídáním na emaily?- zodpovězeno částečně
-Mgr. Piska: M"žete mi vysvětlit rozdíl mezi marketingem a komunikací?- zodpovězeno zcela
-Mgr. Piska: Jsou V8mi uvedené aktivity komunikační nebo marketingové nástroje?- zodpovězeno zcela
- Mgr. Piska: Jakým způsobem byste chtěla konkrétně využívat sociální sítě?- zodpovězeno zcela
-Mgr. Piska: Proč navrhujete široké portfolie aktivit, když sama dodáváte, že jen několik může být skutečně důležitých?- zodpovězeno zcela