Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v Galerii vín ve Zlíně. Cílem projektu je zvýšení povědomí o firmě, zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků a průzkum konkurence firmy. Práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části je zpracována literární rešerše na téma marketingové komunikace, v níž je čerpáno z české i zahraniční literatury. Teoretická část slouží jako východisko ke zpracování analytické části, kde je prozkoumán současný stav komunikace firmy a jsou zde provedeny analýzy SWOT a PEST, Porterův model pěti sil, GE matice a dotazníková šetření zaměřená na marketingovou komunikaci firmy, ale také na její konkurenci. Informace získané z analytické části posloužily jako základ třetí části práce - vypracování návrhů ke zlepšení marketingové komunikace ve firmě. Na závěr je projekt podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the issue of marketing communication in The Wine Gallery in Zlín. The purpose of the project is to raise awareness about the company, increasing the satisfaction of existing customers and research of the competition of the company. The thesis is divided into three parts. In the first one is theoretical part and it is handled by the literature research on the topic of marketing communication, in which it is drawn from both Czech and foreign literature. The theoretical part is used as a basis for the processing analytical part, where the current state of the company communication is examined. Also SWOT and PEST analysis, the Porter´s five forces model, the GE matrix and the question-naire survey focused on marketing communication of the company and its competition are processed in this part. The information obtained from the analytical part was used as the basis for the third part of the thesis - the drawing of proposals to improve the marketing communication of the company. In the conclusion the project is a subject to a cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, SWOT analýza, PEST analýza, Porterův model pěti sil, GE matice, dotazníkové šetření, nákladová analýza, riziková analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, SWOT analysis, PEST analysis, Porter´s five forces model, the GE matrix, questionnaire survey, cost analysis, risk analysis
Rozsah průvodní práce
114
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v Galerii vín ve Zlíně. Cílem projektu je zvýšení povědomí o firmě, zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků a průzkum konkurence firmy. Práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části je zpracována literární rešerše na téma marketingové komunikace, v níž je čerpáno z české i zahraniční literatury. Teoretická část slouží jako východisko ke zpracování analytické části, kde je prozkoumán současný stav komunikace firmy a jsou zde provedeny analýzy SWOT a PEST, Porterův model pěti sil, GE matice a dotazníková šetření zaměřená na marketingovou komunikaci firmy, ale také na její konkurenci. Informace získané z analytické části posloužily jako základ třetí části práce - vypracování návrhů ke zlepšení marketingové komunikace ve firmě. Na závěr je projekt podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the issue of marketing communication in The Wine Gallery in Zlín. The purpose of the project is to raise awareness about the company, increasing the satisfaction of existing customers and research of the competition of the company. The thesis is divided into three parts. In the first one is theoretical part and it is handled by the literature research on the topic of marketing communication, in which it is drawn from both Czech and foreign literature. The theoretical part is used as a basis for the processing analytical part, where the current state of the company communication is examined. Also SWOT and PEST analysis, the Porter´s five forces model, the GE matrix and the question-naire survey focused on marketing communication of the company and its competition are processed in this part. The information obtained from the analytical part was used as the basis for the third part of the thesis - the drawing of proposals to improve the marketing communication of the company. In the conclusion the project is a subject to a cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, SWOT analýza, PEST analýza, Porterův model pěti sil, GE matice, dotazníkové šetření, nákladová analýza, riziková analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, SWOT analysis, PEST analysis, Porter´s five forces model, the GE matrix, questionnaire survey, cost analysis, risk analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte rešerši dostupných literárních pramenů z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň a využití nástrojů marketingové komunikace v Galerii vín.
Navrhněte projekt marketingové komunikace pro zvýšení prodeje v Galerii vín.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte rešerši dostupných literárních pramenů z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň a využití nástrojů marketingové komunikace v Galerii vín.
Navrhněte projekt marketingové komunikace pro zvýšení prodeje v Galerii vín.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing Communication: Interactivity, Communities and Content. 5th ed. Harlow: Prentice Hall, 2009, 958 s. ISBN 978-0-273-71722-5.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
NASH, Edward L. Direct Marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing Communication: Interactivity, Communities and Content. 5th ed. Harlow: Prentice Hall, 2009, 958 s. ISBN 978-0-273-71722-5.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
NASH, Edward L. Direct Marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí:
-S jakými reakcemi jste se setkala u zákazníků Galerie vín, když jste je žádala o vyplnění dotazníku? Byli ochotni Vám dotazník vyplnit? Kolik přibližně jich odmítlo?- zodpovězeno zcela
-Máte ješě nějaké další nápady, jak oslovit potenciální skupinu zákazníků Galerie vín ve věku okolo 30ti let?- zodpovězeno zcela
-V čem spatřujete největší výhodu Galerie vín oproti zmapované konkurenci na Zlínsku?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent:
-Jaké jsou konkrétní přínosy navrženého projektu?- zodpovězeno zcela
-Měla již diplomantka možnost projednat svůj projekt s majitelem Galerie vín ve Zlíně, jaké byly případné reakce?- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
-Ing. Schneider: Máte v práce počet distribuovaných dotazníků a jejich návratnost?- zodpovězeno zcela
-Ing. Schneider: Uvažovali jste o slevových poukázkách přes internet?- zodpovězeno zcela