Cílem mé diplomové práce je navrhnout projekt marketingové komunikace na internetu pro e-shop Dumplavek.cz. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část.
Teoretická část se zabývá úvodem do problematiky e-commerce, internetového marketingu, jakožto nástroje pro propagaci a samozřejmě propagací e-shopu na internetu samotnou.
Praktická část je pak věnována analýzám e-shopu a to jak z hlediska funkčnosti, SEO op-timalizace, návštěvnosti nebo spotřebitelského chování. Na základě výsledků těchto analýz je navrhnut konečný projekt. Ten v sobě zahrnuje nejen návrhy a opatření, jenž by měla být přijata, ale i efekt, jaký tato opatření skutečně měla.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to propose a project of marketing communications on the Internet for e-shop Dumplavek.cz. The thesis is divided into theoretical and practical parts.
The theoretical part is an introduction to the problems of e-commerce, Internet marketing as a tool for promotion and of course promoting e-shop on the internet itself.
The practical part is devoted to the analysis of e-shop, both in terms of functionality, opti-mization of SEO-optimalization, visitors or consumer behavior. Based on the results of these analyzes, the final project is suggested. This includes not only proposals and measures which should be taken, but also the effect of what these measures really have.
Klíčová slova
Internetový marketing, E-business, E-commerce, SEO, E-shop, Google Analytics.
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, E-business, E-commerce, SEO, E-shop, Google Analytics.
Rozsah průvodní práce
96 s. (19 465 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé diplomové práce je navrhnout projekt marketingové komunikace na internetu pro e-shop Dumplavek.cz. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část.
Teoretická část se zabývá úvodem do problematiky e-commerce, internetového marketingu, jakožto nástroje pro propagaci a samozřejmě propagací e-shopu na internetu samotnou.
Praktická část je pak věnována analýzám e-shopu a to jak z hlediska funkčnosti, SEO op-timalizace, návštěvnosti nebo spotřebitelského chování. Na základě výsledků těchto analýz je navrhnut konečný projekt. Ten v sobě zahrnuje nejen návrhy a opatření, jenž by měla být přijata, ale i efekt, jaký tato opatření skutečně měla.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to propose a project of marketing communications on the Internet for e-shop Dumplavek.cz. The thesis is divided into theoretical and practical parts.
The theoretical part is an introduction to the problems of e-commerce, Internet marketing as a tool for promotion and of course promoting e-shop on the internet itself.
The practical part is devoted to the analysis of e-shop, both in terms of functionality, opti-mization of SEO-optimalization, visitors or consumer behavior. Based on the results of these analyzes, the final project is suggested. This includes not only proposals and measures which should be taken, but also the effect of what these measures really have.
Klíčová slova
Internetový marketing, E-business, E-commerce, SEO, E-shop, Google Analytics.
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, E-business, E-commerce, SEO, E-shop, Google Analytics.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte dostupné literární zdroje se zaměřením na propagaci na internetu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň e-shopu a vybraných přímých konkurenčních e-shopů.
Na základě provedených analýz vytvořte projekt marketingové komunikace na internetu pro e-shop Dumplavek.cz.
Proveďte rizikovou, nákladovou a časovou analýzu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte dostupné literární zdroje se zaměřením na propagaci na internetu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň e-shopu a vybraných přímých konkurenčních e-shopů.
Na základě provedených analýz vytvořte projekt marketingové komunikace na internetu pro e-shop Dumplavek.cz.
Proveďte rizikovou, nákladovou a časovou analýzu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAILEY, Matt. Internet marketing: an hour a day. Indianapolis: Wiley, 2011, 567 s. ISBN 978-0-470-63374-8.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
PROCHÁZKA, David. SEO: cesta k propagaci vlastního webu. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 152 s. ISBN 978-80-247-4222-9.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce: internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2006, 345 s. ISBN 80-7300-195-0.
STUCHLÍK, Petr a Martin DVOŘÁČEK. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 247 s. ISBN 80-7169-957-8.
Seznam doporučené literatury
BAILEY, Matt. Internet marketing: an hour a day. Indianapolis: Wiley, 2011, 567 s. ISBN 978-0-470-63374-8.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
PROCHÁZKA, David. SEO: cesta k propagaci vlastního webu. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 152 s. ISBN 978-80-247-4222-9.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce: internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2006, 345 s. ISBN 80-7300-195-0.
STUCHLÍK, Petr a Martin DVOŘÁČEK. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 247 s. ISBN 80-7169-957-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí
-Jak velkou váhu přikládáte slabé stránce e-shopu absence platební kartou? Argumentujte Váše stanovisko.- zodpovězeno zcela
Otázky oponent
-Byly v rámci kvantitativního výzkumu stanoveny hypotézy či výzkumné otázky? Pokud ano, jakým způsobem byly verifikovány či zodpovězeny? Pokud ne, proč?- zodpovězeno zcela
-Jaké jsou konkrétní přínosy navrženého projektu?- zodpovězeno zcela
-Měla již diplomantka možnost projednat svůj projekt s majitelem e-shopu Dumplavek.cz, jaké byly případné reakce?- zodpovězeno zcela
Otázky komise
-doc. Kozák:Příležitosti ve SWOT analýze jsou vnější faktory- proč jsou u Vás formulovány jako vnitřní?- zodpovězeno uspokojivě
-doc. Kozák: Na str. 42 nemáte ekonomické ukazatele a nedá se zhodnotit, zda projekt je reálný nebo ne. Jak je na tom firma s náklady?- zodpovězeno částečně
-doc. Kozák: Co máte na mysli hrozbou změna legislativy u společnosti, která prodává plavky?- zodpovězeno částečně
- doc. Kozák: Na koho jste zaměčila reklamu? Na jekou cílovou skupinu?- zodpovězeno zcela
-dr. Dobeš: Jak bude zabezpečeno zavádění zpětných odkazů a zajišťují to programatáři sami?- zodpovězeno zcela