Cílem této diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel a rozšířit tak její známost na současném trhu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá pojmy vztahující se k marketingové komunikaci, jednotlivými nástroji marketingové komunikace, novými trendy v této oblasti a značkou. Obsahem praktické části je nejprve představení módní značky, následuje současná charakteristika oděvního průmyslu v ČR, SWOT analýza či analýza konkurence. Nedílnou součástí je analýza současných komunikačních aktivit a vyhodnocení dotazníkového šetření. Poslední částí je projekt, který navrhuje konkrétní tvorbu marketingové komunikace, načasování projektu, nákladovou a rizikovou analýzu a měření účinnosti projektu.
Anotace v angličtině
The aim of this graduate thesis is to compile the project of the marketing communication of the Modest Apparel fashion brand and to expand its publicity on the current market. The thesis is divided into two parts ? theoretical and practical part. Theoretical part deals with concepts related to marketing communications, instruments of marketing communications, new trends in marketing communications and brand. The content of the practical part includes facts about Modest Apparel fashion brand, followed by the current characteristics of the garment industry in the Czech Republic, SWOT analysis and competition analysis. An integral part is analysis of current communication activities and the evaluation questionnaire. The last point of the practical part is the project, which brings the concrete production of the marketing communication, the timing of the project, the cost and risk analysis and the measurement of the impact of the project.
Cílem této diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace módní značky Modest Apparel a rozšířit tak její známost na současném trhu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá pojmy vztahující se k marketingové komunikaci, jednotlivými nástroji marketingové komunikace, novými trendy v této oblasti a značkou. Obsahem praktické části je nejprve představení módní značky, následuje současná charakteristika oděvního průmyslu v ČR, SWOT analýza či analýza konkurence. Nedílnou součástí je analýza současných komunikačních aktivit a vyhodnocení dotazníkového šetření. Poslední částí je projekt, který navrhuje konkrétní tvorbu marketingové komunikace, načasování projektu, nákladovou a rizikovou analýzu a měření účinnosti projektu.
Anotace v angličtině
The aim of this graduate thesis is to compile the project of the marketing communication of the Modest Apparel fashion brand and to expand its publicity on the current market. The thesis is divided into two parts ? theoretical and practical part. Theoretical part deals with concepts related to marketing communications, instruments of marketing communications, new trends in marketing communications and brand. The content of the practical part includes facts about Modest Apparel fashion brand, followed by the current characteristics of the garment industry in the Czech Republic, SWOT analysis and competition analysis. An integral part is analysis of current communication activities and the evaluation questionnaire. The last point of the practical part is the project, which brings the concrete production of the marketing communication, the timing of the project, the cost and risk analysis and the measurement of the impact of the project.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Charakterizujte módní značku Modest Apparel a analyzujte současný stav marketingové komunikace.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt marketingové komunikace.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Charakterizujte módní značku Modest Apparel a analyzujte současný stav marketingové komunikace.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt marketingové komunikace.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 2. vyd. Praha: Grada, 2007, 182 s. ISBN 978-80-247-2001-2.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 2. vyd. Praha: Grada, 2007, 182 s. ISBN 978-80-247-2001-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí
-Jak se realizace kulturních akcí projevila v návštěvnosti e-shopu a tržbách společnosti? Splnil případný nárůst očekávání a cíle společnosti, které si stanovila před akcí?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent
-Vyhodnoťte přínosy Vaší diplomové práce pro oblast životního prostředí.- zodpovězeno zcela
-Jak si představujete budocnost značky Modest Apparel?- zodpovězeno zcela
Otázky komise
-dr. Kolčavová- Z jakého materiálu jsou vyrobena trička?- zodpovězeno zcela
-dr. Kolčavová- Vaše společnost vysazuje stromy- kdo Vám poskytuje lokalitu?- zodpovězeno zcela