Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace ve společnosti MP Krásno, a. s. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První teoretická část se zabývá poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace, marketingového výzkumu a marketingové situační analýze. Poté následuje analytická část, která se věnuje představení společnosti, analýze současného stavu marketingových nástrojů firmy, analýze konkurence a dále je společnost podrobena vybraným metodám situační analýzy jako je benchmarking, SWOT a PESTEL analýza. Informace získané v analytické části diplomové práce sloužily jako podklad pro vypracování projektu marketingové komunikace společnosti, která byla na závěr podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main objective of this diploma thesis is improvement of marketing communication at MP Krasno, a. s. The master thesis is divided into three parts. The first part deals with the theoretical information of marketing, marketing communication, marketing research and the marketing situational analysis. The practical part is focused on the performance of the company, the current state of communication tools, competitive analysis and the company is put the test to a situational analysis like benchmarking, SWOT and PESTEL analysis. Information acquired from the practical part provided fundamental element for an elabora-tion of the marketing communication project. On the basis of this information obtained at the end of the proposed project which is subjected to cost, time and risk analysis.
Marketing communication, communication mix, SWOT analysis, PESTEL analysis, adver-tising,marketing communication project, risk analysis
Rozsah průvodní práce
119 s. (140 429 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace ve společnosti MP Krásno, a. s. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První teoretická část se zabývá poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace, marketingového výzkumu a marketingové situační analýze. Poté následuje analytická část, která se věnuje představení společnosti, analýze současného stavu marketingových nástrojů firmy, analýze konkurence a dále je společnost podrobena vybraným metodám situační analýzy jako je benchmarking, SWOT a PESTEL analýza. Informace získané v analytické části diplomové práce sloužily jako podklad pro vypracování projektu marketingové komunikace společnosti, která byla na závěr podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main objective of this diploma thesis is improvement of marketing communication at MP Krasno, a. s. The master thesis is divided into three parts. The first part deals with the theoretical information of marketing, marketing communication, marketing research and the marketing situational analysis. The practical part is focused on the performance of the company, the current state of communication tools, competitive analysis and the company is put the test to a situational analysis like benchmarking, SWOT and PESTEL analysis. Information acquired from the practical part provided fundamental element for an elabora-tion of the marketing communication project. On the basis of this information obtained at the end of the proposed project which is subjected to cost, time and risk analysis.
Marketing communication, communication mix, SWOT analysis, PESTEL analysis, adver-tising,marketing communication project, risk analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte teoretická východiska vztahující se k marketingové komunikaci na B2C trzích.
II. Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci firmy MP Krásno, a. s.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt marketingové komunikace firmy MP Krásno, a. s.
Zhodnoťte očekávané přínosy a rizika spojená s realizací projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte teoretická východiska vztahující se k marketingové komunikaci na B2C trzích.
II. Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci firmy MP Krásno, a. s.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt marketingové komunikace firmy MP Krásno, a. s.
Zhodnoťte očekávané přínosy a rizika spojená s realizací projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy. Praha: Grada, 2008, 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip a Fernando TRIAS DE BES. Inovativní marketing: Jak kreativním myšlením zvítězit u zákazníků. Praha: Grada, 2005, 200 s. ISBN 80-247-0921-X.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
PELSMACKER, De Patrick, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy. Praha: Grada, 2008, 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip a Fernando TRIAS DE BES. Inovativní marketing: Jak kreativním myšlením zvítězit u zákazníků. Praha: Grada, 2005, 200 s. ISBN 80-247-0921-X.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
PELSMACKER, De Patrick, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí
-S jakými největšími problémy jste se setkala při zpracovávání své DP?- zodpovězeno zcela
-Bude firma aplikovat Vámi navrhované plány?- zodpovězeno zcela
-Jak byste zhodnotila současný stav marketingové komunikace před zavedením Vašich plánů?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent
-Na kterou cílovou skupinu a proč má cílit především Váš projekt?- zodpovězeno zcela
-Která část projektu bude neúčinnější a proč?- zodpovězeno zcela
Otázky komise
-doc. Kozák- Příležitosti na str. 59- některé body patří do vnitřní části analýzy.
-doc. Kozák- Proč bezlepkové potraviny šetří zdraví? Jak jste na to přišla?- zodpovězeno uspokojivě
-dr. Dobeš- Co jste myslela svojí hypotézou č.2?- zodpovězeno částečně